Model: e36 cabrio
Modyfikacje
KOMPRESOR M62
SZPERA PŁYTKOWA
Silnik:
m50b25 seryjny, rok temu robiona głowica i wymieniona uszczelka wiec czekam aż ją wydmucha.
następną inwestycją będzie wał m52b28i na pewno większe tłoki,przekładka
Układ dolotowy:
intercooler chinski
dolot częściowo alum i nierdzewka 75mm
Układ wydechowy:
przelotowe 2 rury 70mm
i końcowy tłumik
Układ paliwowy / wtryskowy:
narazie seria
Elektronika / wskaźniki:
ECU master DET3
Wskaźniki AutoGauge doładowanie
Układ chłodzenia:
seryjne
Układ napędowy:
dyfer 3,38
Własna szpera płytkowa
Zawieszenie
na razie spręzyny sportowe
hamulce
jeszcze seria z 1,8


auto zostało przemalowane , miedzy czasie zrobiłem szpere która pojechałem sprawdzic czy trzyma tak jak ma



Tak jak pisałem wyżej szpera spisuje sie bardzo dobrze nie mogę określić ile % kolega ma 25% i w sumie nie widze różnicy komfort jazdy bez zmian nie ma zadnych drgań itp chodza głoski ze sie może rozsypać wiem tyle ze jak jest z dobrego materiału tzn z stali (c45 stal narzędziowa )to nie ma prawa. dyfer jest wyciągniety , sprawdzony, i nie ma jakiegokolwiek zużycia dzisiaj bede działał z kompresorem więc dodam zdjęcia z jego montażu i tej szpery