
dane pojazdu:
bmw 520i
kolor: diamandschwartz
silnik:m20b25
rok prod.: 88
przebieg: duży
wyposażenie dodatkowe:wspomaganie kierownicy,spryskiwacze świateł
stan techniczny:zły
stan blacharsko lakierniczy:fatalny(sprawcą była prawdopodobnie skandynawia)
optik:z 15-u metrów dawał rade
koła :15' alusy (wyglądały nieciekawie)
il. właścicieli: jestem trzynastym
koszt zakupu:3900 w 2005r z opłatami
Cały projekt został wykonany przezemnie i przez mojego kumpla Solara (jego e30 cabrio m20b25t też zostanie pokazane w tym wątku)
Auto w 2006r. zostało przejęte przeze mnie w wyniku znacznego ubicia tylnego błotnika przez roztargnioną żonę.
Naprawa tylnego błotnika nieoczekiwanie się przedłużyła z powodu potrzeby wymiany innych elementów tj, błotników przednich, wszystkich furtek ,elementów progów,poszyć itd. reszta nadwozia została tam gdzie potrzeba wypiaskowana ,zabezpieczona , zapodkładowana i spasowana.Prace remontowe nadwozia trwały 8 miesięcy i były przeprowadzone z dbałością o najdrobniejsze szczegóły , zmianie uległa atrapa przednia oraz maska (została ona wydłużona o 5cm), akumulator wylądował pod tylną kanapą aby nie przeszkadzał w montażu turbosprężarki.Karoseria nie została okaleczona w związku z montażem układu turbo.



atrapa wykonana została z twożywa i blachy
rdzeń intercoolera bmw e38, elementy z tworzywa zastąpione aluminium
[/img]


fura doczekała się lakieru :czarny szafir z palety bmw

oraz silnika (zdjęcia i opis budowy dalej w tym wątku



koła to bbs rs 18'


