BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego 577KM 816NM
-
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 18 lis 2010, o 16:29
- Imię: Michał K
- lokalizacja: Kraków
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
Miło się czyta takie projekty:) Wreszcie coś innego,coś co przykuwa uwagę:)
-
- Nowy na forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 lut 2011, o 14:08
- Imię: Przemek
- lokalizacja: SWD
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
Jurek gratulujemy odważnej decyzji! - jak już Emka będzie jeździć na doładowaniu to podjedź do nas się pochwalić
Jeśli chodzi o doładowane S38 w Pl to ten jest moze pierwszy z turbo, ale od już kilku miesiecy jeździ doładowane S38, ale w inny sposób...


http://youtu.be/5Z-oIzTQ7XI" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeśli chodzi o doładowane S38 w Pl to ten jest moze pierwszy z turbo, ale od już kilku miesiecy jeździ doładowane S38, ale w inny sposób...


http://youtu.be/5Z-oIzTQ7XI" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowy na forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 1 lis 2012, o 12:31
- Imię: tomek
- lokalizacja: bydgoszcz
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
chyba dawno temu juz bylo doladowane S38 w polsce?




- jendrek e30
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 25 kwie 2012, o 21:31
- Imię: Jendrek
- lokalizacja: Ożarów Mazowiec
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
Zgadza się było znam to auto. Tylko borykało się z problemami, pozatym widziałem na bemowie na ćwiartce jak silnik się poddał
POZDRAWIAM
POZDRAWIAM

-
- Nowy na forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 gru 2009, o 20:05
- Imię: Jerzy
- lokalizacja: Cieszyn
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
Przemek, a jak tam Wasz projekt? Czytałem o pewnych problemach na zagranicznym forum. Może wypadałoby w końcu założyć jakiś temat 
Zna ktoś wyniki jakie wypluło to E30 na S38B36 ?

Zna ktoś wyniki jakie wypluło to E30 na S38B36 ?
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
To jest oryginalne E30M3 znana jako "mandaryna", miało chyba ok 700KM ale krótko bo podczas pierwszych przejazdów coś nie wytrzymało. Ostatecznie auto poszło na części... To było z pięć lat temuVenom pisze: Zna ktoś wyniki jakie wypluło to E30 na S38B36 ?
www.turboBMW.pl
-
- User
- Posty: 57
- Rejestracja: 24 lis 2009, o 20:48
- Imię: Marcin
- lokalizacja: [RJS]
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
OTkorona pisze:To jest oryginalne E30M3 znana jako "mandaryna", miało chyba ok 700KM ale krótko bo podczas pierwszych przejazdów coś nie wytrzymało. Ostatecznie auto poszło na części... To było z pięć lat temuVenom pisze: Zna ktoś wyniki jakie wypluło to E30 na S38B36 ?
wg opisu autora to miala ok 1000 KM
koniec OT
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
11.625 > SSS Bemowo II 2005 , a wiec dokladnie 7 lat temu , a o wiele wczesniej zaczynali juz z tym kabinowac.
Keyser bo do niego samochod nalezal to poczatki bmw turbo i 1/4 mili w Polsce. Niestety nie mam skanu czasopisma a byl artyk. ( w sieci opisu projektu brak). no ale to tak poza tematem a wiec sorki za ot.
Keyser bo do niego samochod nalezal to poczatki bmw turbo i 1/4 mili w Polsce. Niestety nie mam skanu czasopisma a byl artyk. ( w sieci opisu projektu brak). no ale to tak poza tematem a wiec sorki za ot.
-
- Nowy na forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 3 gru 2012, o 09:41
- Imię: Michał
- lokalizacja: Warszawa
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
Projekt mega
kiedy strojenie ? 


- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
Oj, raczej pod koniec grudnia - jak pogoda oczywiście pozwoli. Na razie kończę składać kolejnego JZ'eta.Elfik pisze:Projekt megakiedy strojenie ?

Pozdrawiam,
Michał.
Maleckis Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
powodzenia
ciekawy jestem efektu .
jakie planujecie doładoanie w s38? (jeśli nie doczytałem to
)

jakie planujecie doładoanie w s38? (jeśli nie doczytałem to

- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
Silnik został dotarty, więc zabraliśmy się za bardziej fascynujący etap projektu.
Jeszcze w trakcie docierania silnik zgasł i już nie chciał odpalić. Okazało się, że ktoś wcześniej próbował leczyć przewody cewki 3. cylindra i w efekcie straciliśmy zapłon po stacyjce w wiązce silnikowej.

Przy okazji podłączony został Ecumaster

Na życzenie właściciela fabryczny przepływomierz S38 zostanie zastąpiony łatwiej dostępnym z S50

Dolot do plenum

BOV

Niestety przy fabrycznym zderzaku nie jest możliwy montaż większego IC. Nie ma sensu montować większego skoro i tak nie będzie miał nawiewu na całej powierzchni.

IC ze swoim mocowaniem

Dolot od IC do TB w całej okazałości

W międzyczasie fabryczna pompa paliwa została zastąpiona wydajniejszym Aeromotive'm


E34 ma całkiem zmyślnie wykombinowane mocowanie pompy w baku, także Aeromotive znalazł się w seryjnym koszu na pompę

Kolektor PPF na silniku

Dołączył do niego Garrett

Konieczne było wycięcie kilku fabrycznych mocowań aby zyskać miejsce i zapobiec ranom ciętym na rękach

Jedziemy z wydechem

Downpipe zakończony V-bandem dla łatwiejszego montażu

W tym miejscu jesteśmy obecnie

Doładowanie jeszcze nie jest zaplanowane, wszystko wyjdzie podczas strojenia.
Stay tuned,
Michał Małecki .
Jeszcze w trakcie docierania silnik zgasł i już nie chciał odpalić. Okazało się, że ktoś wcześniej próbował leczyć przewody cewki 3. cylindra i w efekcie straciliśmy zapłon po stacyjce w wiązce silnikowej.

Przy okazji podłączony został Ecumaster

Na życzenie właściciela fabryczny przepływomierz S38 zostanie zastąpiony łatwiej dostępnym z S50

Dolot do plenum

BOV

Niestety przy fabrycznym zderzaku nie jest możliwy montaż większego IC. Nie ma sensu montować większego skoro i tak nie będzie miał nawiewu na całej powierzchni.

IC ze swoim mocowaniem

Dolot od IC do TB w całej okazałości

W międzyczasie fabryczna pompa paliwa została zastąpiona wydajniejszym Aeromotive'm


E34 ma całkiem zmyślnie wykombinowane mocowanie pompy w baku, także Aeromotive znalazł się w seryjnym koszu na pompę

Kolektor PPF na silniku

Dołączył do niego Garrett

Konieczne było wycięcie kilku fabrycznych mocowań aby zyskać miejsce i zapobiec ranom ciętym na rękach


Jedziemy z wydechem

Downpipe zakończony V-bandem dla łatwiejszego montażu

W tym miejscu jesteśmy obecnie

My teżfilip pisze:powodzeniaciekawy jestem efektu .
jakie planujecie doładoanie w s38? (jeśli nie doczytałem to)

Doładowanie jeszcze nie jest zaplanowane, wszystko wyjdzie podczas strojenia.
Stay tuned,
Michał Małecki .
Maleckis Motorsport
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
Wygląda to super, pompa też według mnie należy do ciekawostki. Coś innego niż Walbro czy Bosch, a widzę, że producent robi konkretne klocki:D To chyba pierwsze e34 jakie doładowałeś?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
Powiedz ile orientacyjnie jesli to nie tajemnica właściciela wyniesie taki zabieg? Bo jest to chyba jeden z nielicznych tak grubych projektów na tak rzadko spotykanych klockach 
Wydech spawacie z kwasiaka czy z cienkościennej bezszwowej rury?

Wydech spawacie z kwasiaka czy z cienkościennej bezszwowej rury?
BMWexpert Motorsport
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego
Nie miałem okazji zbyt wiele pracować w ogóle nad E34. 1 raz remontowałem S38B38 w M5 Touringu i raz remontowałem M50B25 w E34, także M5 Jerzego to dopiero 3. sztuka w naszym warsztacie.Karolo pisze:Wygląda to super, pompa też według mnie należy do ciekawostki. Coś innego niż Walbro czy Bosch, a widzę, że producent robi konkretne klocki:D To chyba pierwsze e34 jakie doładowałeś?
Wydech z kwasówki, ścianka 1.5mm.Właściciela taki zabieg łącznie wyniesie podobnie co przygotowanie od podstaw E36 M3 N/A do rajdów, 2JZGTE na 500KM czy zakuty RB na podobną moc. Łączna kwota bardzo podobna do BMW E36 2JZ 534KM, które wykonaliśmy dla Piotrka Ficińskiego.leo pisze:Powiedz ile orientacyjnie jesli to nie tajemnica właściciela wyniesie taki zabieg? Bo jest to chyba jeden z nielicznych tak grubych projektów na tak rzadko spotykanych klockach
Wydech spawacie z kwasiaka czy z cienkościennej bezszwowej rury?
Pozdrawiam,
Michał Małecki.
Maleckis Motorsport