E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Szary
Forumowicz
Posty: 269
Rejestracja: 25 paź 2009, o 10:41
Imię: Michał
lokalizacja: Częstochowa

Re: E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs

Post autor: Szary »

Kuje w oczy chłodnica przyczepiona na trytytkę - mam nadzieję, że to tymczasowe bo nie pasuje do takiego projektu. Jakie zastosowaliście cewki/cewkę ?
Fifo
User
Posty: 36
Rejestracja: 17 lis 2012, o 19:22
Imię: Marcin
lokalizacja: Krakooff

Re: E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs

Post autor: Fifo »

Zgadza się, docisk jest od Radzika, ale rozwala się w miejscu, którego nie dotykał. Przy okazji zrobie fote, bo rozpadaja się w identyczny sposób.

Chłodnica nie jest na trytke - ma normalne mocowanie, tutaj dla łatwości i szybkości montażu tak była ;)
kamil7s
Turbo-Team
Posty: 543
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs

Post autor: kamil7s »

Widziałem projekt e30 2,7 z gekocars na garrett gt2860rs i przy doładowaniu 0,65 miała 360km. W związku z tym czemu na mocniejszej turbinie i większym doładowaniu macie mniejszy przyrost? Proszę o słówko wyjaśnienia ewentualne porównanie.
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs

Post autor: forti »

kamil7s pisze:Widziałem projekt e30 2,7 z gekocars na garrett gt2860rs i przy doładowaniu 0,65 miała 360km. W związku z tym czemu na mocniejszej turbinie i większym doładowaniu macie mniejszy przyrost? Proszę o słówko wyjaśnienia ewentualne porównanie.

To jakies bzdury im wyszly hehehe no chyba ze to bylo biturbo.
kamil7s
Turbo-Team
Posty: 543
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs

Post autor: kamil7s »

Z góry przepraszam za OT. Chcę tylko wyjaśnić temat.
http://gekocars.pl/inne/" onclick="window.open(this.href);return false; Pod tym adresem jest to e30.
I ogólne porównanie z tym projektem mnie interesuje ;)
Awatar użytkownika
Drapek
Turbo-Team
Posty: 193
Rejestracja: 12 lis 2012, o 18:51
Imię: michał
lokalizacja: kozienice

Re: E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs

Post autor: Drapek »

zacna e30 :wink2: znam tą budę skądś :cool2:
mam pytanko odnośnie głowicy z m20b25?? oprócz remontu nie dłubaliście przy niej nic - typu spawanie kanałów?? nie ma z nią żadnych problemów po uturbieniu?? bo podobno te głowice dość często siadają przy turbo??
i jeszcze jedno - liczyliście jaki CR wyszedł po złożeniu silnika??
Fifo
User
Posty: 36
Rejestracja: 17 lis 2012, o 19:22
Imię: Marcin
lokalizacja: Krakooff

Re: E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs

Post autor: Fifo »

kamil7s pisze:Widziałem projekt e30 2,7 z gekocars na garrett gt2860rs i przy doładowaniu 0,65 miała 360km. W związku z tym czemu na mocniejszej turbinie i większym doładowaniu macie mniejszy przyrost? Proszę o słówko wyjaśnienia ewentualne porównanie.
Szczerze to nie wiem, nie widziałem nigdy tego auta, nie słyszałem o nim i cięzko mi powiedzieć cokolwiek o setupie poza faktem, ze wyglada estetycznie i ciekawy patent z wodnym IC. Poza tym, cóz, my własciwie nie wiemy jakie sa wartości mocy i momentu teraz u nas bo auto było hamowane na ),5 bara i nie do końca, to co zamieściłem to jakis pomiar ze strojenia. Dwa, ze u nas auto ma nie byc "niebezpieczne" ;) dla kierowcy (choc ten akurat mocno ogarnia niebezpieczne auta) a bardzo cywilne i lajtowe dlatego mapa jest najłagodniejsza jaka daliśmy rade zrobić. Inna sprawa, ze może maja bardziej dopreżony motor niż my, może sa jakies inne przesłanki w setupie, które to warunkują...nie wiem.

Moze jeszcze słówko wyjaśnienia dlaczego taka spręzarka u nas jest a nie inna. Jak zaczęliśmy zbierac graty na setup to silnik pierwotnie miał ladowac w innym aucie (niby tez ulicznym, ale takim mocno wściekłym zabytku, który pewnie za jakiś czas zrelacjonuję) Założenie wtedy było takie, ze dmuchniemy w silnik ile silnik wytrzyma i jak bedzie fajnie to zakujemy to 2.7, więc sprezarka była z zapasem. No ale plany się zmieniły, ten setup trafił do E30 a do staruszki BMW2002 mamy silnik z Hondy S2000, który będzie kuty i doładowany kompressorem.
Fifo
User
Posty: 36
Rejestracja: 17 lis 2012, o 19:22
Imię: Marcin
lokalizacja: Krakooff

Re: E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs

Post autor: Fifo »

Drapek pisze:zacna e30 :wink2: znam tą budę skądś :cool2:
mam pytanko odnośnie głowicy z m20b25?? oprócz remontu nie dłubaliście przy niej nic - typu spawanie kanałów?? nie ma z nią żadnych problemów po uturbieniu?? bo podobno te głowice dość często siadają przy turbo??
i jeszcze jedno - liczyliście jaki CR wyszedł po złożeniu silnika??
Głowica poza tym co opisane w pierwszym poście była tylko na czyszczeniu/sprawdzeniu itp, ale nic w niej nie spawaliśmy i wszystko działa poprawnie.

Liczyliśmy CR, naturalnie, ale teraz nie odpowiem co wyszło, nie pamiętam, strzelam, ze cos koło 8,0:1. Ogólnie to mamy tak sporo odprężony ten motor.
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs

Post autor: filip »

z całym szacunkiem do pracy Pana Radzikowskiego... ja nie zdecydowałbym się na wzmacnianie u niego docisku. nabicie tarczy, planowanie, przerabianie koła zamachowego itp jeszcze ok.
Fifo
User
Posty: 36
Rejestracja: 17 lis 2012, o 19:22
Imię: Marcin
lokalizacja: Krakooff

Re: E30 ?84 Coupe Super Eta Turbo + EMU, ProjectXs

Post autor: Fifo »

Spoko, ja wiem, ze wystarczy raz się sparzyć i juz w danym miejscu niczego nie będziesz robił. Tez tak mam z kilkoma firmami/miejscami, niemniej jednak u Radzika zrobiliśmy kilka sprzegieł i nigdy nie było problemu, poza jednym przypadkiem, chyba z 6 czy 7 lat temu, jak robiliśmy totalna wydumkę, custom do jakiegos auta i wtedy Radzik tez nigdy takiego sprzęgła nie robił więc dopiero za trzecim razem było ok...niemniej jednak wszystko poprawiał w cenie więc to na +.
ODPOWIEDZ