Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: Białe E36 coupe
dales ciala, bo przy 0,9 brakuje 440 i 4 bara na listwie. pisalem ci filip bierz duze!
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Białe E36 coupe
sprzedał mi je korona który twierdził że przy ciśnieniu 4.3 bar ładował na nich 1.5 bar. poza tym łatwo powiedzieć że trzeba było brać większe... trzeba było sprzedać mi większe... 

-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: Białe E36 coupe
Powiem ci tak wtryski wcale nie maja takiego fajnego przyrostu wzgledem cisnienia. wg mnie 630 to min do tej turbiny zeby nie dzialaly na max swoich mozliwosci:D
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Białe E36 coupe
nie chodzi o przyrost (chociaż jest on taki jak napisałem wg obliczeń i kilku kalkulatorów) tylko o to że przy większym ciśnieniu zaczynają lać jak z kranu zamiast rozpylać - a powoduje to nieodpowiednie spalanie mieszanki tj. mniej efektywne
gdyby były większe wtryski do zanabycia w okresie w którym to ich poszukiwałem to pewnie byłyby takie zainstalowane... niestety zawsze musi być na odwrót
p.s. strojeniem zajmuje się Maciek - http://www.strojenia.pl" onclick="window.open(this.href);return false;. dla mnie generalnie nie ma problemu, jeśli wydajność wtrysków mimo podniesionego ciśnienia będzie za mała to wtedy wymienione będą na wydajniejsze. póki co bądźmy dobrej myśli że regulator załatwi sprawę do doładowanie 15 psi
gdyby były większe wtryski do zanabycia w okresie w którym to ich poszukiwałem to pewnie byłyby takie zainstalowane... niestety zawsze musi być na odwrót

p.s. strojeniem zajmuje się Maciek - http://www.strojenia.pl" onclick="window.open(this.href);return false;. dla mnie generalnie nie ma problemu, jeśli wydajność wtrysków mimo podniesionego ciśnienia będzie za mała to wtedy wymienione będą na wydajniejsze. póki co bądźmy dobrej myśli że regulator załatwi sprawę do doładowanie 15 psi
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: Białe E36 coupe
U mnie identyczne dawały radę do 1,4bar ALE:
1. auto nigdy nie było wystrojone na 5 biegu pow. 5tys obr/min - nie było wtedy gdzie jeszcze jeździć, a hamownia nie chciała współpracować; do końca 4 biegu było OK
2. turbina była jednak dużo mniejsza, moje 1bar to 0,7bar z tego co siedzi u ciebie
3. w teorii wtryski 400cc wystarczą przy podłączeniu w trybie fuel-implant w silniku 6-cyl. do 460KM jak by były non-stop otwarte, w praktyce jakieś 10% mniej, warunkiem jest by pompa paliwa trzymała ciśnienie aż do końca mimo dużego przepływu
Wtryski które tam są zainstalowane mają 4-punktowe dysze rozpylające, świetnie reagują na podniesienie ciśnienia paliwa i nawet powyżej 4,8bar przy sprawdzeniu jakości strumienia pamiętam że było idealnie równo, w odróżnieniu do wtrysków z pojedynczą dyszą (np standardowe wtryskiwacze BMW) które wysokiego ciśnienia jakoś nie lubiły. Kiedyś zbudowałem takie proste urządzenie z dużym przezroczystym zbiornikiem do obserwacji i testowałem różne rozwiązania.
PS z tego co pamiętam mówiłeś że wtryski nie są do ciebie tylko do znajomego a Ty szukasz większych, rozumiem że to tylko tymczasowe rozwiązanie ?
1. auto nigdy nie było wystrojone na 5 biegu pow. 5tys obr/min - nie było wtedy gdzie jeszcze jeździć, a hamownia nie chciała współpracować; do końca 4 biegu było OK
2. turbina była jednak dużo mniejsza, moje 1bar to 0,7bar z tego co siedzi u ciebie
3. w teorii wtryski 400cc wystarczą przy podłączeniu w trybie fuel-implant w silniku 6-cyl. do 460KM jak by były non-stop otwarte, w praktyce jakieś 10% mniej, warunkiem jest by pompa paliwa trzymała ciśnienie aż do końca mimo dużego przepływu
Wtryski które tam są zainstalowane mają 4-punktowe dysze rozpylające, świetnie reagują na podniesienie ciśnienia paliwa i nawet powyżej 4,8bar przy sprawdzeniu jakości strumienia pamiętam że było idealnie równo, w odróżnieniu do wtrysków z pojedynczą dyszą (np standardowe wtryskiwacze BMW) które wysokiego ciśnienia jakoś nie lubiły. Kiedyś zbudowałem takie proste urządzenie z dużym przezroczystym zbiornikiem do obserwacji i testowałem różne rozwiązania.
PS z tego co pamiętam mówiłeś że wtryski nie są do ciebie tylko do znajomego a Ty szukasz większych, rozumiem że to tylko tymczasowe rozwiązanie ?
www.turboBMW.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Białe E36 coupe
nic nie mogliśmy znaleźć więc na razie wtryski trafiły do mnie ( między innymi dlatego że mają właśnie 4 dysze i dobrze znoszą wyższe ciśnienie). jeśli sprawdzą się na podniesionym cinieniu - 4.5 bar - to myślę że zostawie je dla siebie. 
p.s. pompa to w tej chwili walbro gss341 czyli "255"

p.s. pompa to w tej chwili walbro gss341 czyli "255"
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Białe E36 coupe
Ciśnienie na listwie podniesione do 4 bar przy ciśnieniu atmosferycznym czyli 3.5 bar przy wolnych obrotach (ciśnienie -0.5 w kolektorze) i 5 bar przy doładowaniu 1 bar
siedzi jak fabryka


wspomniany wcześniej zawór sterowania doładowaniem

siedzi jak fabryka


wspomniany wcześniej zawór sterowania doładowaniem

-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Białe E36 coupe
tym razem trochę estetyki

dokładka m3, listwa zamiast ramki na tablicę oraz siatka



tak wyglada ic na wozie



listwy z aso których brakowało




dokładka m3, listwa zamiast ramki na tablicę oraz siatka



tak wyglada ic na wozie



listwy z aso których brakowało



-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: Białe E36 coupe
Powiem ci ze prowadnice powietrza na heble bardzo sie przydaja:D przy kilku do hamowaniach z 200 u mnie bylo czuc ze puchna heble.mam kolanka od fmic wlasnie w tych miejscach jak ty ...musialem wyjac halogeny zeby cos wpadalo powietrze na piasty . pozatym ladny clean look
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Białe E36 coupe
dzięki za opinię!
myślę że większosć e36 z ic nie ma tych elementów. u mnie nie było ich od zakupu tego wozu. hamulce będę zmieniał z czasem.
myślę że większosć e36 z ic nie ma tych elementów. u mnie nie było ich od zakupu tego wozu. hamulce będę zmieniał z czasem.
- czarczi
- Turbo-Team
- Posty: 135
- Rejestracja: 27 sie 2010, o 22:03
- Imię: Cezary
- lokalizacja: łódź
Re: Białe E36 coupe
u mnie w e30 po paru hamowaniach z 200 tez tracilem hamulce, a mialem te kierownice powietrza zalozone. Pomogly weze w stalowym oplocie zamiast oryginalnych gumowych. Od momentu zalozenia wezy w opolocie ani razu nie udalo mi sie zagotowac hamulcy. Bardzo polecam takiego moda.tdserek pisze:Powiem ci ze prowadnice powietrza na heble bardzo sie przydaja:D przy kilku do hamowaniach z 200 u mnie bylo czuc ze puchna heble.mam kolanka od fmic wlasnie w tych miejscach jak ty ...musialem wyjac halogeny zeby cos wpadalo powietrze na piasty . pozatym ladny clean look
-
- User
- Posty: 140
- Rejestracja: 21 lut 2011, o 19:57
- Imię: Michał
- lokalizacja: SZO
Re: Białe E36 coupe
Przewody w stalowym oplocie jak najbardziej, ale tylko porządnej firmy! Mi kiedyś w trakcie jednych zawodów strzeliły dwa takie przewody jeden po drugim.
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: Białe E36 coupe
Mam 8 tloczkow 330/30 przewody w oplocie stalowym i po kilku hamowaniach z 200 i tak puchna heble na tyle 280/20 po 1 tloku i puchna jak cholera...
- czarczi
- Turbo-Team
- Posty: 135
- Rejestracja: 27 sie 2010, o 22:03
- Imię: Cezary
- lokalizacja: łódź
Re: Białe E36 coupe
A jaki masz plyn wlany ? zwykly czy jakis sportowy o podwyzszonej temperaturze wrzenia ? Jezdzilem roznymi autami w roznych konfiguracjach i powiem Ci ze taki zestaw jak ty masz jest praktycznie nie do zagotowania. Znajomy ma w e30 tarcze z e36 m3 ( 320mm ? ) zaciski m3 e36 , przewody w stalowym oplocie, plyn hamulcowy black dimanod o podwyzszonej temp wrzenia i te hamulce sa niesamowite. Co prawda znajomy lata po miescie, ale noca ze od swiatel do swiatel kilka razy pod rzad to nie jest zaden problem pojechac i nigdy nie zagotowal tych hamulcy. Ja u siebie w e30 mam z przodu i z tylu hamulce od wersji 2.5L tarcza z przodu chyba 260/280mm, klocki i tarcze z przodu i z tylu ate, przewody w stalowym oplocie black dimanod tak samo jak i plyn hamulcowy. Zaciski po pelnej regeneracji i do tego zolozone podwojne serwo hamulcowe, ani razu tego zestawu nie udalo mi sie zagotowac. Nie latalem po torze non stop 30min, ale kzk i miasto i ja wiecej na dzien dzisiejszy nie potrzebuje. Zatrzymuje sie zawsze i wszedzie, do tego podwojne serwo ma bardzo duza sile i hamulce to istne brzytwy. Wydaje mi sie ze Twoj zestaw jest o wiele lepszy, wiec nie wiem skad taki problem u Ciebie. Sory za offtopictdserek pisze:Mam 8 tloczkow 330/30 przewody w oplocie stalowym i po kilku hamowaniach z 200 i tak puchna heble na tyle 280/20 po 1 tloku i puchna jak cholera...

pozdro

-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: Białe E36 coupe
Wlasnie widzisz dobrze ze piszesz:D wszystko wymienione nie wiem jak z plynem bo jak wymienialem oploty to nie wiem co zalalli:D dzienks:D 
