BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego 577KM 816NM

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego

Post autor: Pat-325 »

przepływka zostaje? czy będzie konwersja na mapa?
te obejmy co masz na silikonach przy przepływce to u mnie zrywało jak gumki z majtek przy 0.6 bara :)
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego

Post autor: Michał_Małecki »

Pat-325 pisze:przepływka zostaje? czy będzie konwersja na mapa?
te obejmy co masz na silikonach przy przepływce to u mnie zrywało jak gumki z majtek przy 0.6 bara :)
Dlatego są zrobione warkocze, aby tak się nie działo :wink2:

Przepływka zostaje.
Maleckis Motorsport
wajczen
User
Posty: 19
Rejestracja: 14 wrz 2011, o 20:34
Imię: Marcin
lokalizacja: poznań

Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego

Post autor: wajczen »

Szkoda Garretta z tak slabo droznym chlodzeniem wodnym, nie zebym wytykal ale za dlugo nie posmiga na niej, lepiej to poprawic :ok: Po za tym ok, podoba mi sie rozwiazanie kolanka alu na obudowie zimnej, lepsze to niz palacy sie silikon od kolektora.
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego

Post autor: Michał_Małecki »

No to odpaliliśmy...

http://www.youtube.com/watch?v=W8ikUo8yoYU" onclick="window.open(this.href);return false;

Pozdr

Michał Małecki
Maleckis Motorsport
Awatar użytkownika
spooch
User
Posty: 58
Rejestracja: 16 cze 2011, o 22:31
Imię: Arek
lokalizacja: NMR

Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego

Post autor: spooch »

Rewelacja :) Czekam na więcej :)
pozdro :clap:
JohnyOne
User
Posty: 70
Rejestracja: 30 kwie 2012, o 23:35
Imię: Johny
lokalizacja: Klucz

Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego

Post autor: JohnyOne »

Good Job :clap: wystrojone ??? jak nie kiedy strojenie i filmik :D
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego

Post autor: Michał_Małecki »

Niestety jeszcze nie. Brakuje 2 elementów układanki. Pozdrawiam.
Maleckis Motorsport
Fifo
User
Posty: 36
Rejestracja: 17 lis 2012, o 19:22
Imię: Marcin
lokalizacja: Krakooff

Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego

Post autor: Fifo »

A tak własciwie to po co Wam ta przepływka i czemu za turbo?
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego

Post autor: Michał_Małecki »

Fifo pisze:A tak własciwie to po co Wam ta przepływka i czemu za turbo?
Bo z doświadczenia wiem, że bardzo fajnie wychodzą strojenia silników Mxx/Sxx na MAF i MAP jednocześnie. MAF za turbo, bo przed nim nie ma miejsca; i tak jego pozycja nie ma znaczenia, tylko inaczej wygląda mapa paliwa.
Maleckis Motorsport
Awatar użytkownika
Przemek328
User
Posty: 104
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
Imię: Przemek
lokalizacja: Legionowo

Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego

Post autor: Przemek328 »

W polsce ciężko o grubszy projekt! Czekam z niecierpliwością na wyniki :D
Awatar użytkownika
spooch
User
Posty: 58
Rejestracja: 16 cze 2011, o 22:31
Imię: Arek
lokalizacja: NMR

Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego

Post autor: spooch »

Coś nowego w temacie? Może już jest jakiś wykres? :)
pozdro :devill2:
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego

Post autor: Michał_Małecki »

spooch pisze:Coś nowego w temacie? Może już jest jakiś wykres? :)
pozdro :devill2:
Niestety jeszcze nie. Auto jest w pełni gotowe do strojenia, ale ja nie. Sądziłem, że najcięższą sesję na studiach mam już za sobą, myliłem się...
Maleckis Motorsport
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego

Post autor: filip »

nękają mnie te same problemy :)

p.s. dałem rade w tym temacie który ostatnio obgadaliśmy :)
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R dla Jerzego

Post autor: Michał_Małecki »

Obrazek

Witam.

Sporo czasu minęło. Przez cały styczeń i początek lutego miałem sesje na studiach, która niestety się trochę przedłużyła. Kiedy ja już byłem gotowy, to mieliśmy śnieżną zimę, ale w końcu udało się zgrać wszystko, aby dokończyć projekt przed sezonem. Po drodze do rozwiązania było kilka problemów, począwszy od starych i przerdzewiałych, w skutek czego cieknących przewodów paliwowych w pobliżu baku, po problematyczne zestawienie GT40+plenum+ITB, a zakończywszy na bardzo niskim podciśnieniu, które silnik generował. Wyjeżdżaliśmy kilka razy na strojenie. Finalnie doładowanie ustawione progresywnie, wzrastające z 0.6bar do 1.05bar w peaku od 5.5 tys. obr silnika. Niskie doładowanie na wejściu w związku z momentem, który generował silnik na większym booście. Widać w tym miejscu było, jak pojemność robi robotę i jakie stwarza problemy z trakcją. Wynik zdecydowanie nie jest ?prosto ze Szwecji?, ale nastawialiśmy się na bezpieczeństwo i bezawaryjność przede wszystkim.

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam,

Michał Małecki.
Maleckis Motorsport
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: BMW E34 M5 3.8 Turbo GT4088R 551KM 720NM dla Jerzego

Post autor: Karolo »

Silnik super, wynik również był do przewidzenia. Przyrosty momentów w dużych szóstkach BMW są bardzo wysokie przy doładowaniu co potwierdza ten projekt. Szkoda tylko, że w tak ciężkiej kobyle siedzi ten silnik (ok 1800 kg), no ale w końcu oryginał to szkoda rezygnować na korzyść np. e36/e30. Właściciel na pewno będzie zadowolony, bo wynik fajny i odpowiednie podejście do bezawaryjności projektu :)
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
ODPOWIEDZ