E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
jeśli mogę wtrącić swoje 5 gr ...
zbyt nisko jest w tej chwili spływ z turbo do miski, lustro oleju jest w tych silnikach mniej wiecej na wysokości łączenia bloku i miski ( z prawej strony). patrząc na te zdjęcie wnioskuję że jest duże prawdopodobieństwo że olej będzie stał w korpusie a nie myślę nawet co będzie działo się przy przyśpieszaniu i jeździe na winklu... rozważyłbym opcję zbiorniczka na olej ze spływu i pompki przelewowej do miski ze zbiorniczka
zbyt nisko jest w tej chwili spływ z turbo do miski, lustro oleju jest w tych silnikach mniej wiecej na wysokości łączenia bloku i miski ( z prawej strony). patrząc na te zdjęcie wnioskuję że jest duże prawdopodobieństwo że olej będzie stał w korpusie a nie myślę nawet co będzie działo się przy przyśpieszaniu i jeździe na winklu... rozważyłbym opcję zbiorniczka na olej ze spływu i pompki przelewowej do miski ze zbiorniczka
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
każde 5 groszy mile widziane.
Choć Michał tutaj też dość nisko się wpiął

A może lepiej wpiąć się w korek od oleju?
Turbina wisi wyżej niż miska więc olej będzie utrzymywał się na okreśolnym przez ilość w misce poziomie.
Jeśli źle piszę to mnie poprawcie...
Ogólnie jest spory problem z przeprowadzeniem rury doładownaia i albo będzie mega kręta rura pod kolektorem albo zaraz pod wózkiem tak jak michał zrobił tu:

Zdjęcia zaporzyczone z tego tematu:
http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=2343" onclick="window.open(this.href);return false;
Choć Michał tutaj też dość nisko się wpiął

A może lepiej wpiąć się w korek od oleju?
Turbina wisi wyżej niż miska więc olej będzie utrzymywał się na okreśolnym przez ilość w misce poziomie.
Jeśli źle piszę to mnie poprawcie...
Ogólnie jest spory problem z przeprowadzeniem rury doładownaia i albo będzie mega kręta rura pod kolektorem albo zaraz pod wózkiem tak jak michał zrobił tu:

Zdjęcia zaporzyczone z tego tematu:
http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=2343" onclick="window.open(this.href);return false;
BMWexpert Motorsport
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
Turbo na down-mouncie w E36 zamontowaliśmy już 8 razy - 2xGT35, 1xGT30, 5xHX35. Spływ zawsze w podobnym miejscu bezpośrednio do miski olejowej. Problem był tylko z jednym Holsetem, który jak się okazało musiał mieć restryktor 0.8mm a nie 1.5mm jak się zaleca. Przy Garrett'ach GT i pozostałych HX35 z odpowiednim restryktorem nie było żadnych problemów ze spływem zrobionym w taki sposób. Także Twój spływ Adam prawie na samej górze miski sprawdzi się jak najbardziej. Czy rura pod belką będzie problemem zależy od tego jak nisko masz położony samochód; jak jest mocno zglebiony to będzie problem. Pamiętaj jednak, że to miejsce podnosi się razem z kołem, więc nie ma aż takiej tragedii. Pozdr.
Maleckis Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
splyw zrob jak u michala na fotkach, w aucie klienta ktory pokaze tez tak mam i jest ok, olej jest w przewodzie zapewne przy przechyleniach, ale tego oleju naprawde nie wiele leci, lozysko turbiny swoje blokuje.
faktycznie jestes pierwszy co wklada gt35 z dupa 1.0 na dole wiec jeszcze gorzej ze splywem ale nawet jak bedzie on prawie ze poziomo bedzie ok.
dolot natomiast tak wyglada , jest to nisko ale daje rade.

faktycznie jestes pierwszy co wklada gt35 z dupa 1.0 na dole wiec jeszcze gorzej ze splywem ale nawet jak bedzie on prawie ze poziomo bedzie ok.
dolot natomiast tak wyglada , jest to nisko ale daje rade.

- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
No i wszystko jasne 
Dzięki Panowie za rady, jutro i tak muszę miskę zrzucić i przespawać ten pieprzony spływ bo muszla obierze troszkę inne położenei docelowe i rura pójdzie nad belką
Wszystko na bierząco będę wrzucał. Sory za jakość fotek ale nie mogę się dobić do mojego cyfraka którym robiłem dotychczas fotki i robię telefonem.
Co do gleby to u mnie jest ona mocno spora wiec rura MUSI iść górą
Dzisiaj robiłem nowa łapę silnika jutro wrzucę więcej zdjęć z prac ale mam już kilka, łapa jeszcze nie skończona ale wyszła idealnie
IC trochę mały ale chyba styknie (jesli nie włoży się większego).


Dzięki Panowie za rady, jutro i tak muszę miskę zrzucić i przespawać ten pieprzony spływ bo muszla obierze troszkę inne położenei docelowe i rura pójdzie nad belką

Co do gleby to u mnie jest ona mocno spora wiec rura MUSI iść górą

Dzisiaj robiłem nowa łapę silnika jutro wrzucę więcej zdjęć z prac ale mam już kilka, łapa jeszcze nie skończona ale wyszła idealnie

IC trochę mały ale chyba styknie (jesli nie włoży się większego).

BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
ic mały, zmień go od razu na większy, po co sie pieprzyć jak matka z łobuzem...
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
papierowo ta łapa wygląda troche. Wiem że to in progres ale przemyśl temat i wzmocnij to . Pozdrawiam
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
Łapa juz skończona wspawane zostały ostatnie wzmocnienia i poszła w kolor.
BMWexpert Motorsport
- Drapek
- Turbo-Team
- Posty: 193
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 18:51
- Imię: michał
- lokalizacja: kozienice
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
ja bym dał w środku tej łapy jakiś kawał grubego płaskownika wygiętego gazami bo nadal wygląda jakoś tak delikatnie 

(OO==[ ][ ]==OO)
M20B25
M20B25
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Zamknij ją i stanie się pancerna.
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Wg. mnie jest spoko
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
wg mnie tez jest spoko bo zostały zachowane chyba wszystkie prawa z wytrzymałości materiałów 
spokojnie wytrzyma

spokojnie wytrzyma

BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Ojciec zrobił flansze na splyw od turbo i wyjście na WG z kolektora.


BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
jaki patent na dwie sondy?
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
mam 2 pomysly na nie zobaczymy czy ktorys zadziala, na razie nie bede pisal jakie bo moze zaden nei wypali i bedzie trzeba kombinowac a moze zadziala wiec bedzie z bani 

BMWexpert Motorsport