Driftingowy sezon 2013 zbliża się coraz większymi krokami, co dla mnie oznaczało prace nad BMW E30 GTR chłopaków z Banzai Drift Team ze Szczecina. Kierowcą E30tki jest mój imiennik - Michał. Pod maską znalazło się M62B44, odpalone na osprzęcie M60B40. Ja zająłem się montażem kompresora śrubowego Eaton M122, pochodzącego z Forda Mustanga Shelby GT500. Traktujcie projekt jako typową zabawkę do driftu, nie jako żaden daily driver, bo w końcu kto by jechał po bułki z kompresorem wystającym ponad maskę

Specyfikacja:
- Silnik:
- fabryczna jednostka M62B44
- kompresor Eaton M122 z Shelby GT500
- zawór DV ProPerfekt
- intercooler 600x300x76mm
- dolot od SC do IC 63mm
- dolot od IC do TB 76mm
- łączniki sylikonowe FMIC.PL
- przelotowy układ wydechowy 76mm
Układ paliwowy: - aluminiowy zbiornik paliwa OBP
- swirl pot OBP
- pompa paliwa Bosch 044
- wtryskiwacze 315cc/min.@3.0bar
Elektronika: - Ecumaster DET3 z wbudowanym map sensorem
- strojenie Michał Małecki
- czujniki Auto Gauge SM Peak: temp. wody i oleju, ciś. oleju, boost
- obrotomierz Auto Gauge
Intercooler

Układ pasowy, rolka acentryczna ułatwia ?dopięcie? paska


Aleksander z FMIC.PL dosłał sylikony, więc można było zacząć modzić doloty

Dolot od IC do przepustnicy w trakcie prac



Droga od kompresora do IC



Cdn.