Model:
Fiat Coupe

Silnik:
M50B25 odprężony przekładką 0,8mm i 2 uszczelkami, głowica po remoncie, panewki korbowodowe Glyco, nowa pompa wody, uszczelki, śruby głowicy itd.
Układ wydechowy:
Kolektor żeliwny, turbo KKK-K27, zewnętrzny WG ze screamer pipe, wydech 65mm bez tłumików.
Układ paliwowy/wtryskowy:
Pompa Walbro 255, wtryski 360.
Elektronika/wskaźniki:
DET2, boost, egt, temperatura oleju.
Układ chłodzenia:
Chłodnica z TDS, chłodnica oleju z Fiata Coupe 20VT.
Układ napędowy:
Koło zamachowe dwumasowe z dociskiem z 3.0D, tarcza z 2.8 benzyny.
Dyfer na dużej głowie 3,15 zaspawany.
Zawieszenie:
Gwint MTS Technik.
Koła:
Oz Racing Ultraleggera 8x19 opony 215/35R19
Podziękowania dla Korony za załatwienie większości gratów i pomoc telefoniczną.
Po wystrojeniu jak już będzie ładnie jeździć opiszę wszystko ze zdjęciami i filmami.
Pierwsze odpalenie, mocno przelane, duże wtryski, elektronika jeszcze nie ruszona.

http://www.youtube.com/watch?v=bw3EI8q9 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam.


