Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
-
- User
- Posty: 103
- Rejestracja: 4 lip 2010, o 13:05
- Imię: Bartek
- lokalizacja: Ożarów Maz
Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l
a po co 3 cale na 350km ?
wg wpuscisz w wydech czy na zewnatrz?
ja mam wg w eter, 3cale dp i nastepnie seryjny wydech z 328i (dwa male tlumiki plus tylny duzy seryjny) - na 414km starcza.
wg wpuscisz w wydech czy na zewnatrz?
ja mam wg w eter, 3cale dp i nastepnie seryjny wydech z 328i (dwa male tlumiki plus tylny duzy seryjny) - na 414km starcza.
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l
No też się zastanawiam i bardziej jestem za 2.75 cala ( przynajmniej bedzie ciszej ) bo planuję dać jeden tłumik tylko .
Co do wg to zrobie chyba w atmosferę jeśli bedzię bardzo uciążliwy bo sie wspawa w wydech , A według ciebie da radę w eter jezdzić na codzień ?
Planuję zrobić dodatkowo Kolektor dolotowy z nierdzewki , coś ala użyktownik korona i inni .
I zastanawiam się jakiej grubości blachy użyć , jak wiadomo nierdzewka jest dosyć twarda czy 1.5mm wystarczy ? dodatkowo można zrobic kilka wzmocnień .
Może ktoś już robił ze stali i podpowie , Bo niestety ale do Alu nie mam sprzetu aby to pospawać .
Co do wg to zrobie chyba w atmosferę jeśli bedzię bardzo uciążliwy bo sie wspawa w wydech , A według ciebie da radę w eter jezdzić na codzień ?
Planuję zrobić dodatkowo Kolektor dolotowy z nierdzewki , coś ala użyktownik korona i inni .

I zastanawiam się jakiej grubości blachy użyć , jak wiadomo nierdzewka jest dosyć twarda czy 1.5mm wystarczy ? dodatkowo można zrobic kilka wzmocnień .
Może ktoś już robił ze stali i podpowie , Bo niestety ale do Alu nie mam sprzetu aby to pospawać .

-
- User
- Posty: 103
- Rejestracja: 4 lip 2010, o 13:05
- Imię: Bartek
- lokalizacja: Ożarów Maz
Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l
przy hx35 da rade na codzien, bedziesz slyszal tylko przy pelnym bucie - ja lubie ten ryk 
ale ma to swoja wade - stuku powyzej 4tys nie uslyszysz, niestety.

ale ma to swoja wade - stuku powyzej 4tys nie uslyszysz, niestety.
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
Odebrałem dziś flansze do kolektora cięte laserowo . Cena śmieszna
Pod głowicę i t3 grubości 12mm
reszta 10mm


Pod głowicę i t3 grubości 12mm
reszta 10mm

-
- User
- Posty: 53
- Rejestracja: 19 lut 2011, o 16:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Polska
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =2&t=76658" onclick="window.open(this.href);return false;
Piszą o twoim projekcie.
Piszą o twoim projekcie.
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
To zanaczy że chyba jestem pionierem w temacie
)

-
- User
- Posty: 53
- Rejestracja: 19 lut 2011, o 16:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Polska
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
Heheh w sumie, większość po prostu wkłada 2,5 i tyle.
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
Blok M50B20 po rozwiercie na 84mm to przecież nominalny M50B25 a blok 2l dużo tańszy. Powodzenia w projekcie:)
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
No jak doliczysz obróbkę to może nie będzie taki tani...,Pan. B pisze:Blok M50B20 po rozwiercie na 84mm to przecież nominalny M50B25 a blok 2l dużo tańszy. Powodzenia w projekcie:)
-
- Forumowicz
- Posty: 467
- Rejestracja: 28 wrz 2010, o 23:02
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Brok
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
U mnie chcieli 50zl za dziure więc jak ktoś by dostał za free blok b20 to jeszcze w miare 

- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
rozumiem że na razie przyłapane na sztukę? Bo jak przyjdzie się to spawać to zanim zalejesz te szpary to osiwiejesz :P
-chałturnik-
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
Dokładnie . Na razie jest tylko przymiarka i wstępne spasowanie .
A spawać bedę po kawałku tak aby oszlifować w środku spawy
A spawać bedę po kawałku tak aby oszlifować w środku spawy
-
- User
- Posty: 88
- Rejestracja: 23 paź 2010, o 22:22
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Włocławek
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
jak masz mozliwosc to spawaj to tigiem "na poduszke" bedziesz mial mniej szlifowania i zrobisz to dokladniej niz magiem
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
Tak patrzę na tego zawijasa i naprawdę wielki szacunek za poświęcony czas i pracę aczkolwiek czy robienie tego od podstaw da na tyle lepsze efekty niż użycie kolektorów z M52 że warto się w to bawić. Chodzi mi o to w czym taki kolektor będzie lepszy od np tego

Foto z projektu Coela

Foto z projektu Coela