Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
piotrpisz
Turbo-Team
Posty: 261 Rejestracja: 7 maja 2012, o 17:05
Imię: Piotr
lokalizacja: Pisz
Post
autor: piotrpisz » 15 cze 2013, o 19:00
piotrpisz
Turbo-Team
Posty: 261 Rejestracja: 7 maja 2012, o 17:05
Imię: Piotr
lokalizacja: Pisz
Post
autor: piotrpisz » 15 cze 2013, o 19:01
piotrpisz
Turbo-Team
Posty: 261 Rejestracja: 7 maja 2012, o 17:05
Imię: Piotr
lokalizacja: Pisz
Post
autor: piotrpisz » 15 cze 2013, o 20:09
piotrpisz
Turbo-Team
Posty: 261 Rejestracja: 7 maja 2012, o 17:05
Imię: Piotr
lokalizacja: Pisz
Post
autor: piotrpisz » 21 sie 2013, o 11:10
Auto zostało wystrojone w firmie PowerTronic - Ołtarzew. Poniżej wykres z hamowni. Doładowanie obecnie 1Bar.
Podziekowania dla Maćka, jak również dla . za trubinę.
mariusz199044
Nowy na forum
Posty: 8 Rejestracja: 10 paź 2012, o 13:14
Imię: Mariusz
lokalizacja: Mazury
Post
autor: mariusz199044 » 21 sie 2013, o 11:29
Już w domu ?
korona
Administrator
Posty: 1978 Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]
Post
autor: korona » 21 sie 2013, o 11:33
Gratulacje ! Późno wstaje i krótko dmucha, ale za to wgniata pewnie w fotel jak trzeba i daje sporo frajdy.
Jedno za drugim powstają mocne auta, wiedza zdobyta na forum pozwala zaoszczędzić sobie sporo czasu i kłopotów. Tu widać najlepiej że pójście sprawdzonym setupem wyjdzie na pewno na dobre.
www.turboBMW.pl
k64
Forumowicz
Posty: 1826 Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Post
autor: k64 » 21 sie 2013, o 16:38
piotrpisz pisze: Auto zostało wystrojone w firmie PowerTronic - Ołtarzew. Poniżej wykres z hamowni. Doładowanie obecnie 1Bar.
Podziekowania dla Maćka, jak również dla . za trubinę.
prosze bardzo Piotrek ! dobrze wyszlo, nawet bardzo dobrze bo to 2,5L.
polecam sie na przyszlosc.
swoja droga ostatnio same 420 - 430 konne m50tki powstaja .
Szary
Forumowicz
Posty: 269 Rejestracja: 25 paź 2009, o 10:41
Imię: Michał
lokalizacja: Częstochowa
Post
autor: Szary » 21 sie 2013, o 23:51
Super wyniki. Moment masakryczny jak na 2,5. Gtatulacje
twety1989
Turbo-Team
Posty: 302 Rejestracja: 29 mar 2011, o 20:09
Imię: damian
lokalizacja: Kujawy
Post
autor: twety1989 » 23 sie 2013, o 14:42
Gratulacje wyniku
jak możesz powiedzieć skąd albo z czego jest zasilanie oleju do turbiny chodzi mi o ten przewód wygląda jak oryginał
piotrpisz
Turbo-Team
Posty: 261 Rejestracja: 7 maja 2012, o 17:05
Imię: Piotr
lokalizacja: Pisz
Post
autor: piotrpisz » 30 sie 2013, o 13:18
Blacha
Forumowicz
Posty: 763 Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie
Post
autor: Blacha » 30 sie 2013, o 16:37
Zastosowałeś podstawkę olejową z M52 i zasilanie vanosa zastosowałeś jako smarowanie turbiny?
piotrpisz
Turbo-Team
Posty: 261 Rejestracja: 7 maja 2012, o 17:05
Imię: Piotr
lokalizacja: Pisz
Post
autor: piotrpisz » 30 sie 2013, o 17:54
Podstawka założona z wersji z Vanosem.
Blacha
Forumowicz
Posty: 763 Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie
Post
autor: Blacha » 30 sie 2013, o 20:16
piotrpisz pisze: Podstawka założona z wersji z Vanosem.
no tak zapomniałem że m50 też w takiej wersii wychodziło, bardzo fajnie to wszystko rozwiązane