Silnik:
M50B25 - Odprężony przekładką 0.8mm, turbo:KKK K27-2 turbocharger
Układ dolotowy:
Rury ssące kwasówka, Ic Chińczyk z allegro
Układ wydechowy:
Kolektor żeliwny, wydech z kwasówki owinięty bandażem termo 3" przelot z tłumikiem końcowym
Układ paliwowy / wtryskowy:
Seria, wtryski Porche Cayenne Turbo 4,5l
Elektronika / wskaźniki:
Ecumaster det III
Układ chłodzenia:
Chłodnica z diesla, visco, el. wiatrak od klimy
Układ napędowy:
Jednomas m50b20, będzie spiek 6-łopatkowy albo tarcza 240mm i docisk m57, skrzynia zf 2.8, szpera 25%
Zawieszenie:
Poliuretan żółty, czerwone spreżyny i sportowe amortyzatory na grubej ladze
BODY KIT i wnętrze:
Laminaty m3, wnętrze czarna skóra Scirocco 2011r
Witam wszystkich forumowiczów. Chciałbym przedstawić swój projekt, który jest ciągle w realizacji. Nie liczę już czasu i pieniędzy które włożyłem w budowę. Każdy zakup i modyfikacje powodowały następne aż do dziś, mam nadzieje, że wiosną już zakończę. Dlatego postanowiłem opisać swój samochód. Liczę na rady, krytyka też mile widziana.
Moja historia zaczęła się jakieś pięć lat temu gdy stałem się właścicielem czarnej e30 z silnikiem m50b25. Co napisać? Radość z jazdy! Choć serce było Zdrowe do reszty dużo zastrzeżeń, rdza i wiele kitu. Po dwóch latach decydowałem się na gruntowny remont. Chcesz mieć dobry samochód zbuduj go sam

Rozebrałem cały samochód, i rozpoczął się remont. Karoseria na bok, wycięta została rdza, wspawane łaty, konserwacja. Myślę, że na kilka lat starczy


Całe zawieszenie zostało złożone na żółtych poliuretanach, każdy gumowy element został zastąpiony żółtym, nowe amortyzatory Ta Technix, przednie wymieniłem na grubą lagę, może w przyszłości będzie gwint ale na razie musi wystarczyć. budżet mały a prac sporo

Podłoga gotowa, plan był prosty. Lakierowanie i montaż silnika z którego byłem zadowolony. Jedynie chciałem dodać kilka-kilkadziesiąt koni. Myślałem nad baranami, może jakieś wałki, program itp. Ale...trafiłem na takie słowa: po co wydać 3-4 tysiące i podnieść moc o 20-30 koni, skoro można wydać 5-8 i moc zwiększyć dwukrotnie

w garażu miałem sprawną turbinę z saaba 9-3 2.0 to chyba dt 04 i intercooler z mercedesa sprintera. dokupiłem zeliwny kolektor i przekładkę do odprężenia. Mówię, że mam wszystko, więc zaczęły się prace nad silnikiem. Po rozmowie z Adamem,

Auto nie buduje do sportu wiec żyłem w błędzie, że moja turbinka dt04 wystarczy, zależało mi na tym aby dość wcześnie wstawała. po kilku konsultacjach, kiedy zostałem naprowadzony na właściwe tory, kupiłem z naszego sklepu KKK K27-2 turbocharger


czas na silnik


skręcony na nowych śrubach, wszystkie uszczelniacze nowe, wszystko robione starannie i na zapas by w przyszłości nie było problemów