
E36 318i silnik m52b25 326KM/475Nm przy 0,8bara
-
- User
- Posty: 115
- Rejestracja: 9 sty 2011, o 14:19
- Imię: roman
- lokalizacja: bydgoszcz
Re: E36 318i silnik m52b25
a wszyscy mówią ze nie mozna latać autem z turbo na co dzień
) jak sie pogodził det z simensem ??

- krzysiu134
- Turbo-Team
- Posty: 201
- Rejestracja: 2 lut 2010, o 18:26
- Imię: krzysiu
- lokalizacja: z Południa
Re: E36 318i silnik m52b25
rom089 pisze:a wszyscy mówią ze nie mozna latać autem z turbo na co dzień) jak sie pogodził det z simensem ??
Ja robiłem auto tylko pod ulicę do jazdy z rodziną miał wyglądać na zwykłą 316i ,mina kierowców w nowych klekotach co nie mogą dogonić starej E36 bezcenna




M52B25VT 326KM 475Nm 0,8bara
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 845
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 318i silnik m52b25
To jakie srednie spalanie? 

- krzysiu134
- Turbo-Team
- Posty: 201
- Rejestracja: 2 lut 2010, o 18:26
- Imię: krzysiu
- lokalizacja: z Południa
Re: E36 318i silnik m52b25
W mieście przy spokojnej jeździe to pali około 12 do 14(przy krótkich trasach) litrów więc podobnie jek seria . Przy pełnym doładowaniu prędkościomierz idzie do góry a wskazówka z paliwa w dółKonradGT pisze:To jakie srednie spalanie?

M52B25VT 326KM 475Nm 0,8bara
-
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 sty 2010, o 16:13
- Imię: Michał
- lokalizacja: warszawa
Re: E36 318i silnik m52b25
Świetny projekt
Sądząc po spalaniu to aż miło turlać się cichociemnym turbo na co dzień. Chodzi mi po głowie coś podobnego ale to jeszcze trochę muszę pośledzić takie właśnie tematy
Masz jakiś lepszy filmik jak przyspiesza/ brzmi ?

Sądząc po spalaniu to aż miło turlać się cichociemnym turbo na co dzień. Chodzi mi po głowie coś podobnego ale to jeszcze trochę muszę pośledzić takie właśnie tematy

Masz jakiś lepszy filmik jak przyspiesza/ brzmi ?
- krzysiu134
- Turbo-Team
- Posty: 201
- Rejestracja: 2 lut 2010, o 18:26
- Imię: krzysiu
- lokalizacja: z Południa
Re: E36 318i silnik m52b25
Z powodu braku możliwości wykorzystania mocy na pierwszych biegach i częstyą zmianą biegów i wysokimi obrotami w trasie ,jedynka używana tylko do ruszania pod górkę . Zapadła decyzja na zmianę dyfra z seryjnego 3.45 na 2.79 z 318TDS , seryjny jest na małej głowie dlatego nie było zbytno wyboru. Dyfer z tds udało kupić w cenie złomu po oczyszczeniu i wymianie uszczelniaczy i oleju trafi na próbę do auta.
Zaraz po zakupie

Problem z odkręceniem śrub został rozwiązany




Po piaskowaniu


Zaraz po zakupie

Problem z odkręceniem śrub został rozwiązany




Po piaskowaniu


M52B25VT 326KM 475Nm 0,8bara
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: E36 318i silnik m52b25
Oby piasek nie uszkodził uszczelniaczy dyfra.
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: E36 318i silnik m52b25
Dyfer taki jak u mnie
Czekam na Twoje odczucia z jazdy.

Czekam na Twoje odczucia z jazdy.
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E36 318i silnik m52b25
Jak flansze są włożone to nie ma takiej możliwości, aby korund uszkodził simmeringi. Przełożenie trochę długie, S3.15 byłoby najbardziej optymalne, wiązałoby się to z wymianą półosi na grube i w zasadzie tyle. Szkoda, że nadal otwarty dyfer.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: E36 318i silnik m52b25
Zamiana na dużą głowę wiąże się jeszcze z wymianą wału napędowego , nie tylko półosie niestety
-
- User
- Posty: 78
- Rejestracja: 25 kwie 2010, o 16:00
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: Poznan
Re: E36 318i silnik m52b25
Wał, półosie i śrubki 

- krzysiu134
- Turbo-Team
- Posty: 201
- Rejestracja: 2 lut 2010, o 18:26
- Imię: krzysiu
- lokalizacja: z Południa
Re: E36 318i silnik m52b25
W planach jest duza głowa z dyfrym S 2,93 taki jak siedział seryjnie w tym silniku po obliczeniach w kalkulatorze wydaje się być najbardziej optymalny, jednak koszty są duże a do dyfra na małą głowę mam jeszcze 4szt półosi a dyfer daje sobie dobrze radę tylko jest za krótki a ten dyfer idzie na próbę .szarybmw pisze:Zamiana na dużą głowę wiąże się jeszcze z wymianą wału napędowego , nie tylko półosie niestety
Po wstępnym malowaniu


M52B25VT 326KM 475Nm 0,8bara
-
- Turbo-Team
- Posty: 64
- Rejestracja: 9 gru 2010, o 14:40
- Imię: Jasiek
- lokalizacja: B-stok
Re: E36 318i silnik m52b25
Hmm wielkość uszczelniaczy do flansz półosi jest taka sama. to czy na pewno trzeba zmieniać półosie na cieńsze?
co do wału to chyba długość była uzależniona od skrzyni. Jak się mylę to mnie poprawcie.
Pozdro
co do wału to chyba długość była uzależniona od skrzyni. Jak się mylę to mnie poprawcie.
Pozdro
-
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Limanowa
Re: E36 318i silnik m52b25
Wkladalem kiedyś dyfer z dużą Glowa w miejsce malej. Flansze podmienilem z malej a wal sie zszedl ok 2 cm na wieloklinie i poluzowalem podporę przesunela sie tez ok 2 cm i wszystko bylo OK skrzynia ori getrag. Bmw 320 96r.
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 845
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 318i silnik m52b25
Jeśli rzeczywiście tak jest i wszystko hula jak trzeba to zaraz wkladam u siebie duza glowe w miejsce malej!DawidLwa pisze:Wkladalem kiedyś dyfer z dużą Glowa w miejsce malej. Flansze podmienilem z malej a wal sie zszedl ok 2 cm na wieloklinie i poluzowalem podporę przesunela sie tez ok 2 cm i wszystko bylo OK skrzynia ori getrag. Bmw 320 96r.

