
Jak widać nie miał drugiego pierścienia(gdzieś się zapodział przy eksploatacji



Pierścieni długo nie trzeba było szukać...

Jeśli chodzi o nowy setup to z montażu mam tylko parę fotek:
bloczek z szpilkami s54 m11x1.5, tłoki pasowane na 0.1mm

pompa z m54

Jeśli chodzi o uszczelkę głowicy to zastosowałem swój patent, w którym cylindry będą uszczelnione miedzianym ringiem (o kształcie zbliżonym do znaczka z innej niemieckie marki


Kanał ssący z przekładką termiczną

"mały porting"


A tak sobie teraz siedzi w budzie:


Jest cofnięty o jakieś 16cm, kosztem ogrzewania oczywiście, ale w zimę tym na pewno nie będę jeździł więc żaden problem, zapewne rozkład masy będzie o niebo lepszy i łatwiej będzie wykorzystać nowy potencjał z pod maski. Czeka mnie struganie nowego kolektora wydechowego, ssącego, skrócenie wału napędowego i innych pierdołek mniej lub bardzie czaso chłonnych.
Poza tym doszła jeszcze przeróbka mocowania dyfra, obecnie targa mi część podłogi przy uchu, miałem wcześniej zrobić mocowanie na dwa ucha ale z tym zwlekałem i się to mści.