Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Wąski »

silnikowo bez zmian (czyli stoję...)

Ale.....

Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Qwet
User
Posty: 37
Rejestracja: 14 cze 2012, o 19:34
Imię: Daniel
lokalizacja: Bydgoszcz
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Qwet »

Ładne malowanie, fajnie wkomponowany kolektor ssący :ok:
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Wąski »

Obrazek

Moje dzisiejsze popołudnie po pracy

jutro zamierzam dowiedzieć się co dokładnie się stało
Wąski
BSS
turboexpert.pl
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: atom1 »

masz zdrowie tak tachac ten towar juz pewnie nie pierwszy raz
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Wąski »

patrząc na to co już przeżyłem z tym autem dużo do szczęścia i frajdy mi nie brakuje więc na spokojnie ogarnę temat od A do Z
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Pan. B »

To silnik był już poskładany na kanapkach?
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Wąski »

nie, kiedy składałem ten silnik nie myślałem że będę go dmuchał
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Mario
User
Posty: 179
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:15
Imię: Mariusz
lokalizacja: Płock

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Mario »

No tak z własnego doświadczenia to 0.5 i więcej wymaga odprężenia silnika.
Nawet jak nie ma stuku to często półki idą na tłokach lub są właśnie takie jazdy
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Wąski »

znam już odpowiedz jak zwykle jest tak jak nawet nie przypuszczałem

Obrazek

Obrazek

Obrazek


awaria wtrysku na 2 gim baniaku lewej głowy (działa ale lał mniej, brak oznak na pozostałych tłokach spalania stukowego)

zero zmian na egt itd pewnie gdybym miał 6 tłoków mniej zauważyłbym różnice :(

dziś żałuję że nie kupiłem nowych :(
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: forti »

Jak teraz? bedziesz tulejowal? tloki zmienial na kute? Kurde szkoda, trzymam kciuki za jakies sensowne rozwiazanie.
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Wąski »

nie mam na chwilę obecną pomysłu co zrobić
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Pan. B »

Macie jedno egt czy dwa po jednym na rzad cylindrow?
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: DOHC »

Tylko nie odpuszczaj. Współczuje Ci bo znam to uczucie jak wszystko idzie jak kur... w deszcz. Może rzeczywiście tuleja na jednym cylindrze to nie jest głupi pomysł?

Pozdrawiam
pibza
User
Posty: 46
Rejestracja: 12 maja 2012, o 00:51
Imię: piotr
lokalizacja: mikołów

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: pibza »

jest wszystko to moze tylko blok nowy i heja dalej. Jak poddasz się ty to wszyscy stracą :down:
tulejowanie to już lepiej chyba wszystkie i konkret w kucizne iść ??
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Karolo »

Zdaje sobie z was sprawę jakie to są koszta, żeby porządnie zatulejować taki blok? Kupiłby ze 2 słupki za to... Bardzo przykry widok, współczuję. Podejrzewam, że gdybyś miał 12 sond egt z warningiem to nie byłoby czegoś takiego, sam coraz mocniej myślę nad czymś takim do siebie, bo coraz mocniej przekonuję się, że warto.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
ODPOWIEDZ