E30 m30b30/M50B20 powered by Sekal
-
Sekal
- User
- Posty: 29
- Rejestracja: 2 gru 2011, o 20:07
- Imię: Bartosz
- lokalizacja: Warszogród
Re: E30 m30b30 powered by Sekal
I tak bedzie owinięty bandażem
a szlifowałem z grubsza aby zobaczyć czy dziur nie ma i ogólnie aby jako tako wyglądało 
-
michaś
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 sty 2010, o 16:13
- Imię: Michał
- lokalizacja: warszawa
Re: E30 m30b30 powered by Sekal
jak postępy w projekcie?dzieje się coś?
-
Sekal
- User
- Posty: 29
- Rejestracja: 2 gru 2011, o 20:07
- Imię: Bartosz
- lokalizacja: Warszogród
Re: E30 m30b30 powered by Sekal
póki co nie dostałem ciągle wypłaty, więc ze względów finansowych robota stoi w miejscu :(
-
michaś
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 sty 2010, o 16:13
- Imię: Michał
- lokalizacja: warszawa
Re: E30 m30b30 powered by Sekal
ajj to nie dobrze. oby wszystko się wyprostowało..
czekam z niecierpliwością i życzę powodzenia
czekam z niecierpliwością i życzę powodzenia
-
Sekal
- User
- Posty: 29
- Rejestracja: 2 gru 2011, o 20:07
- Imię: Bartosz
- lokalizacja: Warszogród
Re: E30 m30b30 powered by Sekal
Póki co jestem nadal bez hajsu, ale coś się dzieje.
Komora polakierowana, cały silnik poza chłodnicą spięty i zalany olejem. Poma paliwa wymieniona i generalnie aby odpalić śilnik wystarczy benzyna i akumulator. Narazie niestety tylko ori wolnossąco, ale zawsze jeden krok bliżej celu. Postaram się jakoś na dniach podpiąć stacyjke, aku i dokonać próby generalnej.
Tak w ogóle dziękuje Karolo za cierpliwość i pomoc przy układzie chłodzenia. Pokutuje u mnie brak ori węży chłodnicy
a wygl?da wszystko tak na chwile obecną:


Komora polakierowana, cały silnik poza chłodnicą spięty i zalany olejem. Poma paliwa wymieniona i generalnie aby odpalić śilnik wystarczy benzyna i akumulator. Narazie niestety tylko ori wolnossąco, ale zawsze jeden krok bliżej celu. Postaram się jakoś na dniach podpiąć stacyjke, aku i dokonać próby generalnej.
Tak w ogóle dziękuje Karolo za cierpliwość i pomoc przy układzie chłodzenia. Pokutuje u mnie brak ori węży chłodnicy


- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E30 m30b30 powered by Sekal
Jak to możliwe, że masz tyle miejsca między kopułką a chłodnicą? Wbiłeś go w grodź czy chłodnice wpasowałeś w pas?
Podaj lepsze fotki z boku.
Podaj lepsze fotki z boku.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- ///M-TECHNIK
- User
- Posty: 77
- Rejestracja: 28 gru 2009, o 22:35
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mazowsze
Re: E30 m30b30 powered by Sekal
Z tego co widze to i jedno i drugie ...
-
Sekal
- User
- Posty: 29
- Rejestracja: 2 gru 2011, o 20:07
- Imię: Bartosz
- lokalizacja: Warszogród
-
Sekal
- User
- Posty: 29
- Rejestracja: 2 gru 2011, o 20:07
- Imię: Bartosz
- lokalizacja: Warszogród
Re: E30 m30b30 powered by Sekal
Mam problem z elektryką, silnik chodził na lpg z automatem... Nie działa mi pompa i nie ma iskry... Jest prąd na cewce... Wiązkę miałem przeciętą, dowiedziałem się że to po instalacji lpg i abym kolorami je ze sobą połączył, więc połączyłem ze sobą pięć par i zostały mi dwa o różnym kolorze... Proszę o pomoc, gdzieś coś mówili o jakiś przekaźnikach, pewnie mi ich brak...
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E30 m30b30 powered by Sekal
Co to za kable i skąd dokąd ida. Mam wiazke m30 na wierzchu to rzuce okiem.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
Sekal
- User
- Posty: 29
- Rejestracja: 2 gru 2011, o 20:07
- Imię: Bartosz
- lokalizacja: Warszogród
Re: E30 m30b30 powered by Sekal


Tak to wyglada... Kabelki tych samych kolorow polaczylem, ale sa dwa nie polaczone - czarny i bialy... Brak mi tez jak widze prqzekaznikow przy kompie... Dzisiaj rozsluplam cala wiazke w tej obudowie to ci dokladnie powiem z kad te kable ida... A masz moze schemat tych przekaznikow, moze da sie je tymczasowo na krotko obejsc?
-
max325
- User
- Posty: 124
- Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
- Imię: marek
- lokalizacja: czestochowa
Re: E30 m30b30 powered by Sekal
Bez tych przekaznikow nawet nie probuj odpalac.
-
Sekal
- User
- Posty: 29
- Rejestracja: 2 gru 2011, o 20:07
- Imię: Bartosz
- lokalizacja: Warszogród
Re: E30 m30b30 powered by Sekal
No ok, ale da się je obejść podając gdzieś plus?
*EDIT*
Aby nie spamowac edytuje post, tak wiec juz doszedlem do ladu. Problem byl w wiazce. Gdzies po drodze zinal plus idacy na pompe. Przekazniki zwrocily pompe, tylko wtyczka zasniedziala. Wiec samochod odpala, tylko odrazu wchodzi na maksymalne obroty, ale to chyba wynik braku silniczka krokowego. DIekuje wszystkim za pomoc i wyrozumialosc.
*EDIT*
Aby nie spamowac edytuje post, tak wiec juz doszedlem do ladu. Problem byl w wiazce. Gdzies po drodze zinal plus idacy na pompe. Przekazniki zwrocily pompe, tylko wtyczka zasniedziala. Wiec samochod odpala, tylko odrazu wchodzi na maksymalne obroty, ale to chyba wynik braku silniczka krokowego. DIekuje wszystkim za pomoc i wyrozumialosc.
-
Sekal
- User
- Posty: 29
- Rejestracja: 2 gru 2011, o 20:07
- Imię: Bartosz
- lokalizacja: Warszogród
Re: E30 m30b30 powered by Sekal
niestety motorownia nie chciała ze mną współpracować :( cały czas coś, jak to się mówi - jak nie sraczka, to urok... teraz dla odmiany woda w oleju, olej w wodzie, ciągle za wysokie obroty... ostatecznie po ciągłej walce z usterkami, padała decyzja - inny silnik... jest już nowe serducho:

uporalem sie takze z blacharka, tu zdjecie jeszcze bez zderzaka i z nerkami w chromie

trzeba bedzie z edytowac tytuł i pierwszy post

uporalem sie takze z blacharka, tu zdjecie jeszcze bez zderzaka i z nerkami w chromie

trzeba bedzie z edytowac tytuł i pierwszy post
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E30 m30b30 powered by Sekal
Zrobione
I niech mi nikt nie mówi, że z M30 jest łatwo. 80% znanych mi projektów ma tyle problemów po drodze, że głowa pęka.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO



