BMW e36 328ti
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Ooo dobrze wiedzieć.
Ja akurat odcinkę mam w standardowym miejscu, 6500obr/min. Ale to akurat szybko można zmienić.
Jakie czasy kręciłeś przy tych 200km/h na mecie i ile mocy było?
Ja akurat odcinkę mam w standardowym miejscu, 6500obr/min. Ale to akurat szybko można zmienić.
Jakie czasy kręciłeś przy tych 200km/h na mecie i ile mocy było?
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: BMW e36 328ti
Mój najlepszy to 12.0, mocy około 550km. Ciężko z trakcją było i 60 stóp w okolicy 2.1s, Mam nadzieje że w niedziele to się zmieni...
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Taki czas to ja poproszę w compakcie 
Przy okazji byłem na wadze. Kompot przytył w stosunku do serii z M52B25 dokładnie o 50kg, obecna waga całości to 1300kg z 20 litrami paliwa w zbiorniku.
Wnętrze cały czas seryjne, żadnego wycinania i odchudzania.
A tu mam dwa filmiki z 250 konnym dieslem o wadze 740kg na slickach, widać różnicę w starcie. Za to na mecie byliśmy zderzak w zderzak:
https://www.youtube.com/watch?v=wER3vYbDExM" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=JIRwWRcq3wg" onclick="window.open(this.href);return false;

Przy okazji byłem na wadze. Kompot przytył w stosunku do serii z M52B25 dokładnie o 50kg, obecna waga całości to 1300kg z 20 litrami paliwa w zbiorniku.
Wnętrze cały czas seryjne, żadnego wycinania i odchudzania.
A tu mam dwa filmiki z 250 konnym dieslem o wadze 740kg na slickach, widać różnicę w starcie. Za to na mecie byliśmy zderzak w zderzak:
https://www.youtube.com/watch?v=wER3vYbDExM" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=JIRwWRcq3wg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
I jeszcze jeden filmik na którym widać jak rysuję dwa ślady na betonie po przepięciu na drugi bieg:
https://www.youtube.com/watch?v=NE0vO6m ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=NE0vO6m ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Jedziemy z tematem dalej, a miałem już do auta nic nie wkładać.
Niestety nie lubię trzymać się kierownicy wpadając na rondo, zatem:

A do tego wpadły odnowione stylingi 32:


Niestety nie lubię trzymać się kierownicy wpadając na rondo, zatem:

A do tego wpadły odnowione stylingi 32:


- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW e36 328ti
Jak oceniasz te fotele i czy nadają się w miarę na "co dzień" czy raczej są torowymi betonami?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Na razie tylko przymierzyłem, czy mi się dupa zmieści.
Ale w kubłach mirco mam najeżdżone kilka tysięcy kilometrów (to mój trzeci komplet), w tym trasy po 400-500km i nigdy mnie nie męczyły.
Jak się dobrze kubeł pod siebie ustawi to można latać w trasy. Ja strasznie nie lubię zwykłych foteli, obecnie mam sportsitze i na każdym rondzie mam wrażenie, że wypadnę
Ale w kubłach mirco mam najeżdżone kilka tysięcy kilometrów (to mój trzeci komplet), w tym trasy po 400-500km i nigdy mnie nie męczyły.
Jak się dobrze kubeł pod siebie ustawi to można latać w trasy. Ja strasznie nie lubię zwykłych foteli, obecnie mam sportsitze i na każdym rondzie mam wrażenie, że wypadnę

-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
No i są, wreszcie można wklepać na rondzie nie myśląc że podłokietnik wbije mi się między żebra 
A przy tym jakieś 30kg zaoszczędzone.
Trzeba będzie pomyśleć o roll-barze za fotelami i wyeksmitować tylną kanapę.




A przy tym jakieś 30kg zaoszczędzone.
Trzeba będzie pomyśleć o roll-barze za fotelami i wyeksmitować tylną kanapę.



-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: BMW e36 328ti
fotele prezentują się super, teraz tylko dobrych szelek do nich brakuje 

-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
I kolejny mały update, mój stroiciel miał dobry humor i pojechaliśmy szukać zagubionej 0.1b.
Dość szybko się znalazła, dołożyliśmy jeszcze 0.1b i obecnie ładujemy 1.2b.
Na tym koniec krzesania mocy - sprężyna w WG już więcej nie ogarnie (mam drugą to dołożę w wolnej chwili), no i restrykcją staje się kolektor wydechowy.
EGT dalej na dość bezpiecznym poziomie, poniżej 940 stopni. Wtryski zajęte w 55%.
W czasie jednego z przelotów poprosiłem o narysowanie jakiegoś wykresiwa przez EMU celem obadania przebiegu mocy i momentu, wtedy też nam się ukazało jedno z nieściągniętych zabezpieczeń w postaci fuel-cut'a.
Więcej wykresów nie rysowaliśmy, zrobimy jak dołożę sprężynę w WG.
Tak czy inaczej plan na ten sezon został zrealizowany z naddatkiem.
W planach na 2016: kolektory wydechowy, custom kolektor ssacy, sprzęgło dwutarcz.

Dość szybko się znalazła, dołożyliśmy jeszcze 0.1b i obecnie ładujemy 1.2b.
Na tym koniec krzesania mocy - sprężyna w WG już więcej nie ogarnie (mam drugą to dołożę w wolnej chwili), no i restrykcją staje się kolektor wydechowy.
EGT dalej na dość bezpiecznym poziomie, poniżej 940 stopni. Wtryski zajęte w 55%.
W czasie jednego z przelotów poprosiłem o narysowanie jakiegoś wykresiwa przez EMU celem obadania przebiegu mocy i momentu, wtedy też nam się ukazało jedno z nieściągniętych zabezpieczeń w postaci fuel-cut'a.
Więcej wykresów nie rysowaliśmy, zrobimy jak dołożę sprężynę w WG.
Tak czy inaczej plan na ten sezon został zrealizowany z naddatkiem.
W planach na 2016: kolektory wydechowy, custom kolektor ssacy, sprzęgło dwutarcz.

-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Dorwałem pasy w dobrej cenie i jest prawie wyścigowo.. tylko gdzie te tory? 



- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW e36 328ti
co nie tak z kolektorem że jest wąskim gardłem?
Pytam bo fotki z pierwszej strony się nie ładują :/
Pytam bo fotki z pierwszej strony się nie ładują :/
BMWexpert Motorsport
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Jest.. hmm.. bardzo brzydki 
Kolektor jest dość mocno obsmarkany, łączy 3 cylindry w jedną rurę, 3 cylindry w drugą rurę, jest twinscroll, wyjście na wastegate'a jest pod prąd i do tego wentyluje tylko 4-5-6 cylinder.
Miała być to wersja testowo-budżetowa (po tdserku), przez zimę miałem rzeźbić nowy, no ale skoro działał to został. Do tego miało być 400 koni i nic poza tym, więc wydech 2.5" nie pomaga w tym wypadku.


Kolektor jest dość mocno obsmarkany, łączy 3 cylindry w jedną rurę, 3 cylindry w drugą rurę, jest twinscroll, wyjście na wastegate'a jest pod prąd i do tego wentyluje tylko 4-5-6 cylinder.
Miała być to wersja testowo-budżetowa (po tdserku), przez zimę miałem rzeźbić nowy, no ale skoro działał to został. Do tego miało być 400 koni i nic poza tym, więc wydech 2.5" nie pomaga w tym wypadku.

-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Na spontanie pojechałem dzisiaj do Śniatowa na 1/4mili.
Zestaw przełożeniowo-oponowy dalej ten sam, nic się nie zmieniło bo ostatnio nie chciało mi się grzebać w furze.
Cudów się nie spodziewałem, ale zawsze to okazja poćwiczyć starty i mieć jakiś czas na papierze.
Trakcyjnie było słabo, 60ft dramatyczne, czas reakcji też (moje pierwsze doświadczenie z choinką). W sumie wszystkie ośki narzekały na ten problem.
Za to mój kolega w 600 konnej astrze 4x4 zmielił przegub od skrzynki rozdzielczej.
Najlepsze ET 13.4@179km/h, najwyższa prędkość 13.8@185km/h. Zrobiłem 6 startów, z czego od 3. leciałem z drugiego biegu.
W międzyczasie gdzieś tam pojawiło się BMW M6, które poległo w starciu z kompotem. W finale strzeliłem, ze zbyt niskich obrotów, wypadłem z boostu i dostałem baty od Corvette C6 LS3 powałkach, głowicach, 550KM.
Aleee pucharek jest

Zestaw przełożeniowo-oponowy dalej ten sam, nic się nie zmieniło bo ostatnio nie chciało mi się grzebać w furze.
Cudów się nie spodziewałem, ale zawsze to okazja poćwiczyć starty i mieć jakiś czas na papierze.
Trakcyjnie było słabo, 60ft dramatyczne, czas reakcji też (moje pierwsze doświadczenie z choinką). W sumie wszystkie ośki narzekały na ten problem.
Za to mój kolega w 600 konnej astrze 4x4 zmielił przegub od skrzynki rozdzielczej.
Najlepsze ET 13.4@179km/h, najwyższa prędkość 13.8@185km/h. Zrobiłem 6 startów, z czego od 3. leciałem z drugiego biegu.
W międzyczasie gdzieś tam pojawiło się BMW M6, które poległo w starciu z kompotem. W finale strzeliłem, ze zbyt niskich obrotów, wypadłem z boostu i dostałem baty od Corvette C6 LS3 powałkach, głowicach, 550KM.
Aleee pucharek jest


-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e36 328ti
gratulacje, ciesze sie raze z toba, pamietam swoja pierwsza oficjalna cwiartke ... moze ci sie spodoba i bedziesz dalej kopac? 
