BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
-
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Limanowa
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Czyli oficjalnie drugie najmocniejsze m50 w Pl. A ja mam trzecie dobrze myślę ? Jaka jest aktualna lista najmocniejszych silników bmw w pl ?
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
najmocniejszych czy najszybszych? 

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Takiej listy nikt nie zrobil dawid zarowno m50 jak i ogolnej. Ostatnio lukasz zrobil 1serie z m5 motorem i dmuchnal komoresorem i wyszlo 700 jakos tak. Ale jak ktos ma to chetnie zobacze te dmuchane mocne m50.
Hz10 jest napewno najszybsYm street bmw w pl
Hz10 jest napewno najszybsYm street bmw w pl
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
wcale nie jestem taki szybki. pisze: Hz10 jest napewno najszybsYm street bmw w pl

- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Nie no nie musisz być taki skromnyhz10 pisze:wcale nie jestem taki szybki. pisze: Hz10 jest napewno najszybsYm street bmw w pl

A tak na poważnie to niema co się napinać na statystyki... Obecnie bez dobrej opony dużo się nie zmieni względem poprzedniego doładowania. Niebawem wrzucę wykres, fotki i może jakiś film się znajdzie

-
- User
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Zabrze
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Płytę usztywniajacą pod silnikiem masz?
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Póki co nie, jedynie śruby arp na podporach, zresztą dużo więcej nie będe dmuchał z uwagi na moją średnice tłoków... ( gadałem z gościem zza oceanu i na takim rozwiercie rozerwało mu blok przy 850 whp)
W planach miałem e85 (nawet mam założony czujnik flexi fuel) ale na hamowni po 2h męczenia na pb98 egt nie przekraczało 740 stopni... Może jak będę jeszcze dźwigał boost to wystroje go pod e85 ale na razie pojeżdżę na tym co jest
W planach miałem e85 (nawet mam założony czujnik flexi fuel) ale na hamowni po 2h męczenia na pb98 egt nie przekraczało 740 stopni... Może jak będę jeszcze dźwigał boost to wystroje go pod e85 ale na razie pojeżdżę na tym co jest

-
- User
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Zabrze
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Kibicuje z całego serca ;D
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
A i taka mała informacja dla posiadaczy seryjnej miski e46.. U mnie jak miałem 7l oleju to przy pełnym obciążeniu na prostej pompa zaciągała lewe powietrze (bardzo ładnie to widać na logach z czujnika ciśnienia...)
Oczywiście działo mi się to już przed awarią i dodatkowe 2l oleju załatwiło sprawę...
Oczywiście działo mi się to już przed awarią i dodatkowe 2l oleju załatwiło sprawę...
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Master nie masz zrobionej przegrody w misce?
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
master86 pisze: ale na hamowni po 2h męczenia na pb98 egt nie przekraczało 740 stopni...

- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Czyli ile mm ponad maximum na miarce znajdował się poziom? Do jakich wartości spadało ciśnienie w tej sytuacji?master86 pisze:A i taka mała informacja dla posiadaczy seryjnej miski e46.. U mnie jak miałem 7l oleju to przy pełnym obciążeniu na prostej pompa zaciągała lewe powietrze (bardzo ładnie to widać na logach z czujnika ciśnienia...)
Oczywiście działo mi się to już przed awarią i dodatkowe 2l oleju załatwiło sprawę...
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
seryjna micha w e46 to jakieś nieporozumienie. polatałem troche po winklach i szklanki zaczęły klepać jak w starym dieslu... jak jeszcze masterowi spadało ciśnienie na prostej to już w ogóle dramat 

- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
Bagnet mam przerabiany z miski od e34, z tym że przy 7l pokazuje mi właśnie maksimum, i tak jak mówiłem, dolanie 2l oleju wyeliminowało problem...
Ciśnienie potrafiło spadać nawet do 1.5 bara przy 7tyś (też czasami odzywały się popychacze po krótki katowaniu) Niestety ta miska ma smog z przodu ( żeby nie brakowało oleju przy hamowaniu ) U mnie w zasadzie te same przeciążenia idą w drugą stronę i olej opiera się na tylnej części miski...
Przegrody nie robiłem, gdyż auto nie jeździ po kjs itp (nie z taką turbiną) a jak składałem to nie wpadłem na to że na prostej będzie problem...
Jeśli chodzi o egt na hamowni to głównie za sprawą długości pomiarów
Ciśnienie potrafiło spadać nawet do 1.5 bara przy 7tyś (też czasami odzywały się popychacze po krótki katowaniu) Niestety ta miska ma smog z przodu ( żeby nie brakowało oleju przy hamowaniu ) U mnie w zasadzie te same przeciążenia idą w drugą stronę i olej opiera się na tylnej części miski...
Przegrody nie robiłem, gdyż auto nie jeździ po kjs itp (nie z taką turbiną) a jak składałem to nie wpadłem na to że na prostej będzie problem...
Jeśli chodzi o egt na hamowni to głównie za sprawą długości pomiarów

-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
z tymi przeciążeniami to troche przesadziłeśmaster86 pisze: Niestety ta miska ma smog z przodu ( żeby nie brakowało oleju przy hamowaniu ) U mnie w zasadzie te same przeciążenia idą w drugą stronę i olej opiera się na tylnej części miski...
