Trochę to trwało, jest jeszcze kilka rzeczy do poprawienia, lecz mam nadzieję, że to już "oststnia prosta".




Aktualnie wygląda to tak:
Silnik:
-m20b27 odprężony frezowanymi tłokami od m20b25
-blok oringowany
-głowica od 2.0
-seryjna uszczelka
-sterowanie Megasquirt II + wasted spark (coilpack od omegi V6)
-turbina t3/t4 z ebaja ale jeszcze żyje

Dolot:
-2,5"
-spory intercooler
Wydech:
-adapter do seryjnych kolektorów
-DP 3"->Y-pipe 2"-> 2 równoległe tłumiki przelotowe->Y-pipe 2"->tłumik przelotowy 3"=cichutko
Układ paliwowy:
-Walbro 255
-Wtryski Bosch 350ccm
-regulator 4bary
Elektronika:
-EGT, boost, temp. i ciśnienie oleju, temp. chłodziwa
Chłodzenie:
-chłodnica 324td
-chłodnica oleju od 3.0 d
Układ napędowy:
-sprzęgło - szukam...
-skrzynia seria
-dyfer szpera 3.15
Zawieszenie:
-gwint
-przód e36, tarcze aktualnie 300mm
-tył z3
Wnętrze seria...
Kilka fot z prac:
przepraszam za kiepską jakość zdjęć ale fotografem też nie jestem













Generalnie wygląda to aktualnie niezbyt wyjściowo ale to prototyp

Na estetykę przyjdzie czas po zrobieniu sprzęgła, podłączeniu sondy i kontroli doładowania. (Szukam zaworu powietrza, który to ogarnie)
Silnik po zamontowaniu turbiny zrobił przez 3 lata ponad 6000 km, głównie z wykorzystaniem większości z jego walorów

zdmuchiwanie gumy przy przepustnicy, ale z tym się uporałem

jeżdżenia po torze...