e34 + m50b32 + t66 chinskie na dole

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

e34 + m50b32 + t66 chinskie na dole

Post autor: corey »

Model: E34 1990r, W idealnym stanie, nie remontowane, malowane, grzebane. Dziewica nie tknieta zgrubialymi lapskami mechaniko-lakierniko-rzeznikow. Kolor bordowy.

Modyfikacje

Silnik: m50 bez vanosa. Wal korbowy z m54b30, korby kute 132,5mm tloki fabrycznie kute z opla 86mm. Podstawka oleju z s54. Walki narazie seria NV potem hamownia, nastepnie 2 ssace i hamownia a potem zobaczymy. Szpilki głowicy.

Układ dolotowy:
Turbo chinskie t66-2 albo gt3584r(roznie nazywaja). IC 600x300x76. Kolektor dolotowy custom z przepustnica z m30. Orurowanie 2,5 cala -->> 3 cale zrobione z aluminium. Dolot do turbiny 4 calowy. BOV 50mm Forge.

Układ wydechowy:
3'' calowy przelotowy z nierdzewki z 2'ma tlumikami. Turbina z dupa 0.68 a/r. WG ala tial.

Układ paliwowy / wtryskowy:
1700ccm , dwa zasilania do listwy i 2x040 pompy.

Elektronika / wskaźniki:
Emu

Układ chłodzenia:

Chlodnica z v8.

Układ napędowy:

Wozek i dyfer z v8.Typ 211, zaciesniona szpera.

Zawieszenie:

Kitowe sprezyny i amorki juz nie pamietam firm , poliuretan wszedzie.

BODY KIT i wnętrze:

Seria z wygladu.


Wlasciciel to typowy upalacz/katownik. Setup bedzie agresywny.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


tutaj przymiarkowo kolektor przed obandazowaniem bazaltem:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Plan jest na koniec miesiaca zrobic 1 przejazd. I wiecej zdjec zrobic.
Awatar użytkownika
Przemek328
User
Posty: 104
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
Imię: Przemek
lokalizacja: Legionowo

Re: e34 + m50b32 + t66 chinskie na dole

Post autor: Przemek328 »

I jak tu wychodzi CR? Taki setup wymaga jeszcze przekładki pod głowice?
Miałem taki wał i wszystko ale pozbyłem się po taniości, bo trafił się kompletny samochód i do tej pory pluje sobie w brodę.
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e34 + m50b32 + t66 chinskie na dole

Post autor: corey »

tłok wychodzi 2,4mm ponizej bloku. Jest elegancko odprezone.
farmer91
Turbo-Team
Posty: 357
Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: e34 + m50b32 + t66 chinskie na dole

Post autor: farmer91 »

Z jakiego motoru Opla konkretnie te tłoki? Jak wygląda uszczelka pod głowicą, jakiś custom pewnie?
Awatar użytkownika
wzkurczak
User
Posty: 149
Rejestracja: 15 lut 2010, o 20:53
Imię: Tomek
lokalizacja: Warszawa Zachod

Re: e34 + m50b32 + t66 chinskie na dole

Post autor: wzkurczak »

farmer91 pisze:Z jakiego motoru Opla konkretnie te tłoki? Jak wygląda uszczelka pod głowicą, jakiś custom pewnie?
Calibra, C20LET tak sądzę, ale mogę być w błędzie
marcc
User
Posty: 30
Rejestracja: 10 sty 2016, o 20:16
Imię: Marcin
lokalizacja: Navan

Re: e34 + m50b32 + t66 chinskie na dole

Post autor: marcc »

Też stawiam na Calibrę, ogolnie silnik c20let. Gdzieś ktoś już to pisał skąd dopasować jakieś seryjne tłoki i padło na opla.



Generalnie fajne ustawienie, ciekawe jak będzie to katowanie i upalanie znosiła taka jednostka :ok:
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e34 + m50b32 + t66 chinskie na dole

Post autor: corey »

tloki z red topa.

kilka nowych zdjec.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1816
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: e34 + m50b32 + t66 chinskie na dole

Post autor: Miś »

Mam dziwne wrażenie, że osprzęt na grube moce, a dupa 0,68 Cię przytrzyma.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e34 + m50b32 + t66 chinskie na dole

Post autor: k64 »

Miś pisze:Mam dziwne wrażenie, że osprzęt na grube moce, a dupa 0,68 Cię przytrzyma.
bo tak jest ;)
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e34 + m50b32 + t66 chinskie na dole

Post autor: corey »

. pisze:
Miś pisze:Mam dziwne wrażenie, że osprzęt na grube moce, a dupa 0,68 Cię przytrzyma.
bo tak jest ;)
Pytanie czy to tylko wrazenie czy moze ktorys z was taka dupe zamknal? tzn.zlozyl taki setup ze ograniczeniem mocy byla wlasnie taka za mala dupa w turbinie?
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e34 + m50b32 + t66 chinskie na dole

Post autor: k64 »

corey pisze:
. pisze:
Miś pisze:Mam dziwne wrażenie, że osprzęt na grube moce, a dupa 0,68 Cię przytrzyma.
bo tak jest ;)
Pytanie czy to tylko wrazenie czy moze ktorys z was taka dupe zamknal? tzn.zlozyl taki setup ze ograniczeniem mocy byla wlasnie taka za mala dupa w turbinie?
588KM wyszlo w 3.0 m50. - jeszcze nie dmuchalismy wiecej bo mamy pare poprawek (przy 1,4barca) - wykres tutaj na forum.

zato lamik tez bral te turbo odemnie do S54 i wyszlo 630 jakos tak, i wyzej juz nie roslo zabardzo ... no ale S54 to tez inna bajka.

wiekszej dupy i tak nie ma co wkladac bo bedzie pozno , nie osadzam, zawsze mozna cos poprawic, ale do 700 na pb98 ciezko dobijac na tej dupie.

Karol z imielina w e30 3,2L rowniez ma ponad 600+ na takiej.
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e34 + m50b32 + t66 chinskie na dole

Post autor: corey »

. pisze: wiekszej dupy i tak nie ma co wkladac bo bedzie pozno , nie osadzam, zawsze mozna cos poprawic, ale do 700 na pb98 ciezko dobijac na tej dupie.
I tutaj sie zgadzamy. Nie ma co wiekszej wkladac. Wlasciciel tego auta pojezdzil troche e34 z drugiego watku (m30b35 turbo) i nie chcial nic co bedzie gorzej wstawac. A cel tego auta to 600koni, czyli tyle ile piszecie ze mniejwiecej powychodzilo innym.

kilka zdjec, nie moge zgrac z karty nowych. wieczorem siade do laptopa to beda jakies aktualne.

Obrazek
Obrazek


artefakty mocy:
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: e34 + m50b32 + t66 chinskie na dole

Post autor: korona »

Bardzo dobry patent z pleneum kolektora, nie będzie go "rozdymać". Z tym że głębiej bym umieścił trąbki.
www.turboBMW.pl
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e34 + m50b32 + t66 chinskie na dole

Post autor: corey »

korona pisze:Bardzo dobry patent z pleneum kolektora, nie będzie go "rozdymać". Z tym że głębiej bym umieścił trąbki.

Dlugosc trabek mam juz dopracowana i ostateczna, puszka musiala wejsc gleboko aby nie kolidowac z maska. To sprawdzony patent na mocniejszych samochodach. No i przedewszystkim dzieki ksztaltowi nigdy nie pracuje i nie peka.
Awatar użytkownika
Przemek328
User
Posty: 104
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
Imię: Przemek
lokalizacja: Legionowo

Re: e34 + m50b32 + t66 chinskie na dole

Post autor: Przemek328 »

Ciekawie się zapowiada ten kolektor :clap:
ODPOWIEDZ