Nadszedł czas na małą aktualizacje
Samochód jeździ już rok czasu na turbo przy doładowaniu 0.7 bara. Silnik oczywiście znosi to bez problemowo w końcu to m50. Na kilku zlotach był i kilka kompletów opon zutylizował. Codziennie palony i jeżdżony w końcu jedyny samochód

Modyfikacji za dużo nie było ale coś się zmieniło. Jeszcze na hamowni nie była więc nie wiem ile może mieć .
Jeden z ostatnich wyjazdów jeszcze w budzie coupe na upalany poniedziałek
Nowa buda do projektu. W dużo lepszym stanie podłoga.
Przy swapie zabrakło czasu na zmianę tylnego zawieszenia i mostu co się bardzo szybko zemściło bo niecały tydzień później ukręciło małą głowę 100 km od domu. Zanim przyjechała ekipa holująca rozebrałem dyfer i wyjąłem satelitki żeby nie zablokowały kół.
Zawieszenie wypiaskowałem i pomalowałem proszkowo.
Wpadły też tuleje poliuretanowe.
A to była jedyna awaria która mnie nie zdenerwowała a nawet rozbawiła bo się w ogóle nie spodziewałem że to może puścić przy tak małej mocy.
Kupiłem też komplet hamulców na tył od e46 3.0 o średnicy 320 mm. Jeszcze ich nie założyłem bo nie mieszczą się w moją zimową 16. A na wiosnę wpadną też lepsze hamulce na przód.
W BMW został zrobiony tłumik z kwasówki przelotowy 3 cale z jedną puchą na końcu. Przy zmianie budy wpadła też skrzynia ZF.(Nie zostało udokumentowane

)
A tu mały pokaz jak to chodzi.
https://www.youtube.com/watch?v=q2VYl2ozf0A" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=xE8M2R9r2KA" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=1PR9QaVYju0" onclick="window.open(this.href);return false;
jakie masz Egt przy upalaniu?
Dochodzi do 800 stopni.