E36 Coupe M50B25@holset hx35

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: e36 coupe m50b25nv + topmounted holset hx35 by jendrek

Post autor: g-rad »

Zrobię rozeznanie na rynku i dam znać ;-)
Może forumowe chłopaki zrobiły by coś takiego z maty ceramicznej i tkaniny termoizolacyjnej ?
Awatar użytkownika
krismax
Forumowicz
Posty: 238
Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
Imię: Krzysztof
lokalizacja: WLKP

Re: e36 coupe m50b25nv + topmounted holset hx35 by jendrek

Post autor: krismax »

Oczywiście szycie bawełnianą nicią raczej odpada :śmiech:
S50B30 M3turbo
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: e36 coupe m50b25nv + topmounted holset hx35 by jendrek

Post autor: g-rad »

Dzisiaj taki dzień, że chyba wszyscy coś robili przy swoich samochodach. Ja zabrałem się za czyszczenie karoserii z patyny. Po wybebeszeniu bagażnika tył strasznie poszedł do góry.
Szukam springów -50 na tył i przycisku opuszczania szyb :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Poza tym pobujałem się po mieście i poleczyłem trochę bananowców w drogich samochodach :clap: Kocham ten wóz :ok:
Awatar użytkownika
sierRKA
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
Imię: Sławek
lokalizacja: Grudziądz

Re: e36 coupe m50b25nv + topmounted holset hx35 by jendrek

Post autor: sierRKA »

:ok: szkoda tylko, że ori lampy nie weszły. wyglada ładnie, jakie to koła?
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: e36 coupe m50b25nv + topmounted holset hx35 by jendrek

Post autor: g-rad »

wzór e39 m5, wykonanie włoskie, albo chińskie :ph34r:
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: e36 coupe m50b25nv + topmounted holset hx35 by jendrek

Post autor: korona »

Mocno te felgi na zewnątrz wychodzą, pewnie ET15 lub podobne. Opony trzą o błotniki przy ostrej jeździe na naszych pofalowanych drogach, do tego auto gorzej się prowadzi. Załóż felgi z normalnym ET dla E36 czyli max to ET35 dla felgi 8" lub ET40 dla 9" i zobaczysz różnicę.
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: e36 coupe m50b25nv + topmounted holset hx35 by jendrek

Post autor: g-rad »

Nadkola i błotniki zostały dopasowane do tych felg (et20). Tylne ranty błotnika zostały sklepane i zabezpieczone a przód poszerzony urządzeniem do walcowania błotników.
Przód przy maksymalnym skręcie i dobiciu zawieszenia czasami potrafi szurnąć, ale załatwię to odpowiednimi oponami.

Nie wiem w którym aspekcie prowadzenia mniejsze et mogło by pomóc, chyba że chodzi Tobie o mniejszy promień skrętu.
jendrek e-30
User
Posty: 54
Rejestracja: 25 paź 2009, o 16:34
Imię: Andrzej
lokalizacja: Ożarów Maz

Re: e36 coupe m50b25nv + topmounted holset hx35 by jendrek

Post autor: jendrek e-30 »

Ładna podoba mi się strasznie to auto, prosta nie pofalowana, generalnie piękne jest to że to taki typowy cywil i to 320i na klapie z tyłu :oops: nie jeden zrobił. Ja miałem okazję pośmigać troszkę tym autem i tak sobie pomyślałem może sobie by takie zrobił do jazdy, co do stwierdzeń korony na temat prowadzenia(akurat w tym przypadku) nie zgodzę się bo to auto prowadzi się stabilnie i dobrze oczywiście koleiny jak koleiny jak na każdym kole rzuca, poza tym kwestia gustu z tym prowadzeniem mi sie bardzo podoba i z tego co wiem Radkowi też sie podoba.



POZDRAWIAM :ph34r:
Mechanika ? swapy - modyfikacje - zawieszenia i silników - oraz naprawy bieżące i główne
Nie tylko BMW 602-75-20-18
Awatar użytkownika
Dakic
User
Posty: 111
Rejestracja: 25 paź 2009, o 21:35
Imię: Szymon
lokalizacja: Pszczyna

Re: e36 coupe m50b25nv + topmounted holset hx35 by jendrek

Post autor: Dakic »

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

8J 18" ET 20 E39 M-Power ori BMWwszystkie 4szt. opony 225/40/18 obnizenie 90/70 po kosmetycznym rozepchaniu nadkoli jezdzi sie normalnie nic nietrze... jedynie jak troche blota wpadnie to niechce wypadac :śmiech: Prowadzenie ok ale ciagnie kierownice w koleinach....
WIELE SERC JEDNO BICIE BMW PONAD ŻYCIE!!!!
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: e36 coupe m50b25nv + topmounted holset hx35 by jendrek

Post autor: g-rad »

wow, ale hardkor :devill2: podoba mi się
moim zdaniem "ciągnięcie" w koleinach to wina niskiego profilu i szerokiej opony a nie osadzenia felgi.
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: e36 coupe m50b25nv + topmounted holset hx35 by jendrek

Post autor: g-rad »

Beema dostała nowe opony Yokohama AVS Sport
Obrazek
Kierownicę MOMO
Obrazek
Dodatkowo nabyłem wał i półosie ze śrubami na dużą głowę od krematora i zapasową skrzynię biegów od korony.


Poza tym zacząłem kompletować rzeczy na drugi projekt, który rozpoczynam pod koniec lata.
Wtryski 450cc GreenGiants Bosch'a
Wał, korby, tłoki m54b30
Dołączył kolektor wydechowy turbo od m3 p. Małeckich :ok:
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: g-rad »

Dzisiaj zakręciliśmy na obciążeniówce.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Czekam na wykres od tunera, miał mi wysłać go na e-maila. Jak tylko dojdzie to go tu zamieszczę.
Generalnie wyszło ok. 320 koni (zgodnie z tym co na klapie) i 420 niutów (tu zaskoczenie) na zwykłym paliwie i doładowaniu 1.0 bara.
Mapa potrzebuje lekkich korekt, bo w średnim zakresie obrotów jest trochę za ubogo.
Było wykonanych kilka przejazdów, z filtrem, bez filtra, z nadmuchem, bez nadmuchu, z afr, bez afr, tak że już wiem co w trawie piszczy :hammer:


Nie jest to koniec możliwości tego setupu i już przygotowałem plan na wolny czas.
1. Przeniesienie odcinki do 7k, po wykresie ewidentnie widać, że aż się o to prosi
2. Wtrysk metanolu, aby ostudzić egt i dodać trochę wigoru
2. Doładowanie 1.2 bar, jako wisienka na torcie

Mam nadzieje, że wydech 2.5 cala nie okaże się za ciasny.
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: korona »

I tak k... powinno być auto przypięte !!! :clap: chyba wydrukuję to zdjęcie i dam gościowi co moje BMW zapiął jednym pasem o hak holowniczy :frusty: Czekamy na wykres, dobrze że auto pomyka ale chyba pora już myśleć o tłokach jak po głowie ci chodzi jeszcze większy boost
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: g-rad »

Właśnie szukam dobrej oferty na kucizne w necie.
Mario
User
Posty: 179
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:15
Imię: Mariusz
lokalizacja: Płock

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: Mario »

Gratuluję projektu.
Auto musi nieźle zapinać :)
320Km to dobry wynik ale 2.5 cala to za mało pod tą moc.
Wal 3" a KM powinno troche dojść na tym setupie
ODPOWIEDZ