Dobra, czas na dwa zdjęcia. Oba przedstawiają zniszczenia po środowym treningu.
Najpierw wał i przeciwwaga, która nie jest już częścią wału:
Zębatka skrzyni biegów ? widok z otworu po korku na płyn:
woytek13 pisze:Moje zainteresowanie projektem jest tak duże, gdyż łączy moje dwie pasje: drifting no i zabawy z turbo. A niestety jednego nawet nie spróbowałem, a z drugiej musiałem zrezygnować z powodów takich jak zwykle (studentem jestem więc nie muszę wyjaśniać o co chodzi). Fajnie, że wszystko opisujesz, a sposób w jaki to czynisz (Ty lub senior Małecki) to już normalnie ideał. Stąd moje dopytywanie o dalsze etapy rozwoju (auta no i w sumie Twoje też, hehe).
Dzięki! Czasami się tylko zastanawiam, ile czasu spędzałbym w garażu przy budowie aut, jeżeli nie miałbym bardzo restrykcyjnego ograniczenia budżetowego. Mam mnóstwo pomysłów, ale pewnie i tak większości z nich nawet nie spróbuję zrealizować.
woytek13 pisze:Mam nadzieję, że pojawisz się na Torze w lublinie na finale SSS, będę tam latał jako fotograf i jak się zjawisz obiecuję obfocić autko z każdej strony

Chciałbym bardzo, bo słyszałem, że to całkiem fajny tor. Zarówno tor w Wyrazowie, jak i w Koszalinie, mi się podobały. Sądze, że Twój miejscowy także by mi się spodobał

. Wszystko zależy od finansów, Lublin jest strasznie daleko...
woytek13 pisze:A nie wiem czemu zainteresowanie autem może być małe, w zasadzie jest to pionierski projekt (pierwszy właściciel też miał doładowanie mechaniczne ale chyba nie sprawdzało się, bo pamiętam długie walki z montażem, pot i łzy gdy nie było jak latać po torach

) chyba nie aż tak kosztowny i moim zdaniem wystarczający na większość zawodów (chociaż pojawiają się już coraz szybsze rundy w Polsce).
Życzę bezawaryjności i głębokich wychyleń!
pzdr
Zainteresowanie nie jest małe, lecz bardziej chodziło mi o to, że raczej spotykam się częściej z negatywnym zainteresowaniem. Ludzie, jak nie widzą lanserskiego wykresu na forum, to już opowiadają głupoty, że samochód ledwo się odpycha czy nie jeździ, a w rzeczywistości idzie pełnym ogniem niemal co tydzień na torze. Stąd też zdziwiło mnie ? miłe dla mnie oczywiście ? pytanie, jak mi poszło na kolejnym treningu.
Prawdę mówiąc, to więcej od silnika nie potrzebuję. Jak się uda sprzedać ten zestaw, to wsadzę pewnie 1JZ-GTE i głównie tylko dlatego, aby mieć co robić zimą. Po moim 1. roku na studiach zauważyłem, że sesja zimowa jest łatwiejsza, także oprócz finansów nic nie stoi na przeszkodzie. Na 3. roku chciałbym wyjechać na erasmusa, więc nie byłoby okazji garażować w zimowe wieczory.
Za życzenia oczywiście nie dziękuje

!
Pozdrawiam.
PS. Ogarnę się trochę i wrzucę jakieś filmiki. Aaaa, no i autko już znów śmiga
