
e46 330Ci turbo dla Łukasza
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
Przy tym czasie w tej budzie to będzie 420KM+ spokojnie.
Gratulacje.

RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
Ciekawe ile jeszcze ten piec pożyje w takim setupie ale wlasciciel jest swiadomy i wie ze jest swego rodzaju pionierem testerem



BMWexpert Motorsport
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
DO ilu odprężyliście piec ? Czyli bajki ludzie piszą że tłoki z m54b30 nie znoszą 0.5 bar , bo półki lecą 

- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
Piszą Ci, którzy nie polecieli na tym grubiej. W aucie zastosowana jest nasza przekładka odprężająca 2 mm typu MLS i szpilki M11.

Auto jest ostro traktowane i nic mu nie dolega. Możliwe, że niebawem pójdzie na rolki to zobaczymy co wyjdzie.

Auto jest ostro traktowane i nic mu nie dolega. Możliwe, że niebawem pójdzie na rolki to zobaczymy co wyjdzie.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
Na seryjnym CR dawno półki zleciałyby na PB, ale tu odprężony dlatego żyje, na E85 pewnie żyłyby tłoki wiecznie w tym setupie odziwo. 

RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Forumowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
- Imię: rafał
- lokalizacja: Przemyśl
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
alizczewy pisze:Siemka Panowie, troche mi sie chce smiac jak piszecie ze tloki z M54 koncza sie juz przy pol bara. Stroilismy M54b30 ( odprezone kolejna uszczelka 0,7 czyli CR cos kolo 9,6:1) na fabrycznym ecu i podczas strojenia czasami przy 1.1bara afr lecial na ponad 15 i nic nie strzelilo. Aktualnie lata na plaskim doldowaniu 1bar i ma sie bardzo dobrze. Wiec nie tylko wytrzymalosc sprzetu wplywa na wytrzymalosc calego setupu, kolejna jak nie najwazniejsza sprawa to strojenie, a w szczegolnosci kontrola stuku. Bo spalaniem stukowym to i zakuty slupek mozna zniszczyc bardzo szybko.
Druga sprawa to doladowanie doladowaniu nie jest rowne, trzeba pamietac ze ciasna dupa na turbawce znacznie ogranicza napelnianie cylindea (VE) tak wiec w naszym przypadku niecalym 1 barze z poprzedniej bylo 415hp a teraz przy tym samym doladowniu jest 504hp.
Dodam ze auto podczas strojenia i ppmiarow przelatalo ok 250km na na obciazeniowce 4x4 z czteroma hamulcami wiec, na biezaco testowane po kazdej jednej zmianie.
Co do twojej wypowiedź to faktycznie niewykryte w porę stukowe i albo uszczelka wylatuje bokiem albo półka w tłoku w najlepszym wypadku pęknięte pierścienie. Także czasem lepiej podlać i nie szukać każdego konia na siłę, a jeździć bezpieczniej, ale zależy do czego wózek jest szykowany, bo co niektórzy robią 4 mocniejsze przejazdy i głowica do góry i tak w kółko.
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
alizczewy pisze:Siemka Panowie, troche mi sie chce smiac jak piszecie ze tloki z M54 koncza sie juz przy pol bara. Stroilismy M54b30 ( odprezone kolejna uszczelka 0,7 czyli CR cos kolo 9,6:1) na fabrycznym ecu i podczas strojenia czasami przy 1.1bara afr lecial na ponad 15 i nic nie strzelilo. Aktualnie lata na plaskim doldowaniu 1bar i ma sie bardzo dobrze. Wiec nie tylko wytrzymalosc sprzetu wplywa na wytrzymalosc calego setupu, kolejna jak nie najwazniejsza sprawa to strojenie, a w szczegolnosci kontrola stuku. Bo spalaniem stukowym to i zakuty slupek mozna zniszczyc bardzo szybko.
Druga sprawa to doladowanie doladowaniu nie jest rowne, trzeba pamietac ze ciasna dupa na turbawce znacznie ogranicza napelnianie cylindea (VE) tak wiec w naszym przypadku niecalym 1 barze z poprzedniej bylo 415hp a teraz przy tym samym doladowniu jest 504hp.
Dodam ze auto podczas strojenia i ppmiarow przelatalo ok 250km na na obciazeniowce 4x4 z czteroma hamulcami wiec, na biezaco testowane po kazdej jednej zmianie.
O ile to ten projekt, o którym tak dużo było komentarzy na fejsie to kojarzę temat. Jestem skłonny się z tym zgodzić. Tu co i rusz ktoś pisze, że mu spadły półki z tłoków M44 na strokerze M50B29. Ja już tym narobiłem kupe km na 1.5b i nic się nie dzieje. Ale fakt, faktem, że auta mi stroi kozak w tej dziedzinie. Powiedział mi krótko - nie będzie stuku, to będzie jeździł i na 1.7 bara. I zdaje się do tej pory jest to prawdą. Fajnie, że lecisz na wysokim CR bo sprawność silnika nie leci na łeb na szyje. To jeździ na 98?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
Gt3071 nawet obrobione przez OD to nieporozumienie do tego litrażu, górą to zdechnie i egt będzie z kosmosu, minimum gt3076.
-
- Nowy na forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 31 lip 2016, o 16:39
- Imię: ela
- lokalizacja: slask
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
oo ty tez tualizczewy pisze:Z tego co sie zorientowalem to zmodzona muszla, nowe kolo kompresji i nowy talerz o calkowicie innym ksztalcie niz oryginal. Strona wydechowa TIAL wlot i wydech na V- bandzie. Kolo kompresji jest praktycznie tych samych wymiarow co 3076 a na inducerze jest nawet chyba troszke wieksze, mierzylem kiedys i jak znajde wymiary to wrzuce. A na moce 450-500 spokojnie starczy.



- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza

Spokojnie Leo nikogo nie będzie gonił
Co do przekładek my mamy jedną grubą uszczelkę w pełni metalową, stroiłem to osobiście i jest tak jak piszesz, bezpiecznie, bez wali o każdy koń odpowiednio podlane

BMWexpert Motorsport
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
Jakieś video jakk to się napędza?
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
Będzie jak auto wróci na drogi bo niestety moc delikatnie właściciela poniosła pod koniec sezonu 
Czekaja też nowe frykasy na ten sezon więc w nowej odsłonie będzie na pewno filmik i moze wykres z jakiejś hamowni ale to już od właściciela zależy czy będzie chciał jechać czy czasy RL wystarczą

Czekaja też nowe frykasy na ten sezon więc w nowej odsłonie będzie na pewno filmik i moze wykres z jakiejś hamowni ale to już od właściciela zależy czy będzie chciał jechać czy czasy RL wystarczą

BMWexpert Motorsport
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
No nie mów... dzwon....? :/
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
Kolega się kiedyś śmiał że motor mialmpierwszy rogi pokazać, a wyszło na to ze kierownik je pokazał. Na szczęście nie groźnie powiedział bym ze fartownie bo poszło w koło
BMWexpert Motorsport
-
- Turbo-Team
- Posty: 543
- Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Nams
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
Zdarza sie najlepszym, sam bym ostatnio wydzwonił na drodze która jechałem milion razy, ważne zeby nie świrować przy ludziach bo auto zawsze sie poskłada do kupy lub kupi inne. Oby do przodu z projektem 

E30 325