E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm
-
- User
- Posty: 24
- Rejestracja: 25 lut 2016, o 21:21
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Śląsk
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
Leo a co to za wydech miałeś w tym onboard? Jakis custom czy ori z m3 ?
-
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 2 lis 2010, o 23:17
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Sosnowiec
Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo
Leo ty chyba codziennie mopem jedziesz bo tak czysto jak w labolatorium


a w szwecji dostanie kolejny 1 bar bo na 1,5 bara to motorynki u nich jeżdżąleo pisze:
-trafił się dobry klient i silnik pojechał do szwecji



ja nie wiem czy to tylko tak na zdjęciach wygląda ale ten silnik jakiś mały w tej komorze

- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
Obejzyj jakiekolwiek projekty z silnikami BMW w pionie i też nagle robi się masa miejsca
-chałturnik-
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
Widziałem silnik jak przyjechał na palecie z Japonii - krótko i na temat. Robi laske. GTE w takim stanie nigdy nie widziałem, na oko ma jakieś 100 tyś najechane max. Bardzo dobry zakup, niezwykle uszanowany egzemplarz.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
Heheh to jest moje drugie miejsce pracy: mój garaż a tam musi być mega czysto, zresztą na warsztacie tez mam porządeczek bo najbardziej wkur... mnie chodzenie i szukanie narzędzi 
Jak się ogarnę to wrzucę sporo zdjęć z pracy przy silniku i przy całym aucie
Może w takim razie szwedzi będą odważni i sprawdzą wytrzymałośc moich wypocin choć zestaw i tak ja będę w ich aucie kończył tyle że wiosną
mogłem jedynie przypuszczać ze 1,5 bara to bylo max bezpieczne doładowanie, choć gdyby to pewnie zapiąć na emu można by się o jeszcze trochę pokusić.... nie wiem teraz pozostanie gdybanie
Cały wydech był customem mojego pomysłu, z klapkami itd

Jak się ogarnę to wrzucę sporo zdjęć z pracy przy silniku i przy całym aucie

Może w takim razie szwedzi będą odważni i sprawdzą wytrzymałośc moich wypocin choć zestaw i tak ja będę w ich aucie kończył tyle że wiosną

mogłem jedynie przypuszczać ze 1,5 bara to bylo max bezpieczne doładowanie, choć gdyby to pewnie zapiąć na emu można by się o jeszcze trochę pokusić.... nie wiem teraz pozostanie gdybanie

Cały wydech był customem mojego pomysłu, z klapkami itd

BMWexpert Motorsport
-
- User
- Posty: 49
- Rejestracja: 27 lip 2012, o 22:28
- Imię: Adam
- lokalizacja: Poznan
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
Coś kojarzę z jakiegoś forum, że była mowa kiedyś o s54, szkoda że nie wyszło. Podejrzewam, że był by bardzo gorący temat pokroju projektu Korony sprzed lat. Ale znając Ciebie wszystko możliwe. Czekam aż auto wyjedzie i recenzji emu black.
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
s54 to fajny motor ale w serii ma sporo problemów, przygotowanie go do duzych mocy to nie lada wyczyn ALE wad konstrukcyjnych nie przeskoczysz i zawsze będzie strach że włożysz 2 worki siana w przygotowanie słupka a on się po prostu wysra tak o nie zważając na to ile poświęciłeś mu czasu i jak przy tym byłeś dokładny... i nie mówimy tu o dmuchanie 0,7 bara
Największym jego problemem jest po prostu kiepski blok i mało mięsa między cylindrami 


BMWexpert Motorsport
- Przemek328
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
Trochę mnie boli że nie doczekaliśmy się wykresu z m54. To jednak nie był temat tak oklepany jak 2jz i chyba każdy z forum czekał na ten wykres 

- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
Też trochę nad tym ubolewam ale już za późno... Choć nigdy nie miałem parcia na cyferki
W kwietniu jak auto do mnie wróci i doposaże go w resztę instalacji to wykres bedzie na pewno bo klient chce

W kwietniu jak auto do mnie wróci i doposaże go w resztę instalacji to wykres bedzie na pewno bo klient chce

BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
Wrzucam paczkę zdjęć, przepraszam że zdjęcia nie po kolei ale obrazują mniej więcej ogrom pracy jaki już włożyłem żeby to wszystko tak wyglądało jak wygląda 
Obecnie działam nad wydechem, bo nie mam kolektora ssącego i chyba sobie misję jak wyprawa Krzyżowa zrobiłem
No ale zobaczymy co z tego będzie
Trochę specyfikacji
silnik 2jz GTE VVTi
-panewki główne King Racing
-Panewki korbowodowe King racing
-ARP do wału
-ARP na korby
-wałki Brian Crower 264/264
-pojedyncze sprężyny zaworowe Brian Crower
-kółko wydechowe TOMEI
-tytanowe talerzyki na sprężyny
-tylna miska z supry
-kolektor wydechowy równoodległościowy
-turbo hybryda Borg Warner a billetcie race
-kolektor ssacy plenum
-wtryskiwacze bosch 630ccm/3b ok 1000ccm/7b
-regulator paliwa Aeromotive + ukł paliwowy 10AN
-elektronika EMU black + el. przepustnica 90mm
-sprzęgło dwutarcz od Karola na customowym kole zamachowym
-skrzynia biegów s54
-wydech DP 3,5 cala + 3cale ->2x2,5
-dolot 2,5 cala->3 cale
-pompa wspomagania zostaje z bmw (luk lf30)
-chłodnica oleju 12 rzędów + usunięty wymiennik z ukłądu
No i chyba tyle
Nie może zabraknąć podziękowań dla kilku osób bez których pewnie nie było by tego wszystkiego:
-Michała Maleckisa
-Karolka
-Lesia
-moich "osiedlowych" ziomków


















































Obecnie działam nad wydechem, bo nie mam kolektora ssącego i chyba sobie misję jak wyprawa Krzyżowa zrobiłem


Trochę specyfikacji
silnik 2jz GTE VVTi
-panewki główne King Racing
-Panewki korbowodowe King racing
-ARP do wału
-ARP na korby
-wałki Brian Crower 264/264
-pojedyncze sprężyny zaworowe Brian Crower
-kółko wydechowe TOMEI
-tytanowe talerzyki na sprężyny
-tylna miska z supry
-kolektor wydechowy równoodległościowy
-turbo hybryda Borg Warner a billetcie race
-kolektor ssacy plenum
-wtryskiwacze bosch 630ccm/3b ok 1000ccm/7b
-regulator paliwa Aeromotive + ukł paliwowy 10AN
-elektronika EMU black + el. przepustnica 90mm
-sprzęgło dwutarcz od Karola na customowym kole zamachowym
-skrzynia biegów s54
-wydech DP 3,5 cala + 3cale ->2x2,5
-dolot 2,5 cala->3 cale
-pompa wspomagania zostaje z bmw (luk lf30)
-chłodnica oleju 12 rzędów + usunięty wymiennik z ukłądu
No i chyba tyle

Nie może zabraknąć podziękowań dla kilku osób bez których pewnie nie było by tego wszystkiego:
-Michała Maleckisa
-Karolka
-Lesia
-moich "osiedlowych" ziomków


















































BMWexpert Motorsport
-
- User
- Posty: 21
- Rejestracja: 26 paź 2009, o 09:40
- Imię: Olaf
- lokalizacja: Otrębusy
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
No piękna robota i worek siana. Jestem na tak
-
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Limanowa
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
W jaką moc celujesz ? Na tych sprężynkach ile da rade zakręcić rpm ?
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
Celuje w tyle ile sie da w skrocie 
Co do zakrecenia motoru to mysle ze okolice 8-8.5 raczej na pewno ale ile dokladnie trzeba byzapytac tych ktorzy probowali juz takich zabiegow

Co do zakrecenia motoru to mysle ze okolice 8-8.5 raczej na pewno ale ile dokladnie trzeba byzapytac tych ktorzy probowali juz takich zabiegow
BMWexpert Motorsport
- fulltone88
- Turbo-Team
- Posty: 110
- Rejestracja: 7 sty 2014, o 10:50
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Białystok
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
Cóż to za specyfik do uszczelniania? 

- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
Loctite 518
Środek ten najczęściej stosowany jest przy składaniu silników do garbusów gdzie blok (boxer) składa się z 2 połówek i musi być odpowiednia grubość szczeliwa... w tym przypadku jest to 0,2mm 


BMWexpert Motorsport