BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
-
- Turbo-Team
- Posty: 239
- Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
- Imię: Darek
- lokalizacja: Rydy
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Jak dla mnie druga jest od hamowni
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Wcześniej miałem L i R stronakat23 pisze:Jak dla mnie druga jest od hamowni
a teraz jedna pod Emu druga na zegar dodatkowy a przy okazji tak jak piszesz będzie miejsce żeby na hamowni się nie motać

Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Bartek super że na finiszu. Ile docelowo dmuchasz ?Wąski pisze:https://www.youtube.com/watch?v=XPFlGVvG698
Mam nadzieję że już w tym tygodniu będą kreski
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

0,9 bara - 702HP i 972NM
Na wykres trzeba chwilę zaczekać


Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Gratulacje, na jakich teraz oponach latasz; jezdziles juz na tym setupie ?
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
forti pisze:Gratulacje, na jakich teraz oponach latasz; jezdziles juz na tym setupie ?
Dzięki, od zeszłego roku jeżdżę tylko na semi-slick 245/40r17 opony mają mega trakcję

Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
- User
- Posty: 65
- Rejestracja: 23 sty 2013, o 21:46
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Ja to chce na żywo usłyszeć 

-
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 16 paź 2016, o 22:43
- Imię: Adam
- lokalizacja: Moszczenica
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Mistrz! Jestem fanem
Też chcę to zobaczyć i usłyszeć i pytanie czy tylko w DM dędziesz brał udział w tym sezonie?
A i w końcu ktoś wpadł na pomysł stworzenia litrażowego bmw turbo

A i w końcu ktoś wpadł na pomysł stworzenia litrażowego bmw turbo

- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Adam HP pisze:Mistrz! Jestem fanemTeż chcę to zobaczyć i usłyszeć i pytanie czy tylko w DM dędziesz brał udział w tym sezonie?
A i w końcu ktoś wpadł na pomysł stworzenia litrażowego bmw turbo
https://youtu.be/g_7dHSUHZ2M
w tym sezonie cały cykl DMP i pojedyńcze rundy DMGP
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Bartek już wiadomo co było powodem eksplozji korektora ssącego ? Przeładowanie ?
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
na 90% znowu problem jest z EmuBlacha pisze:Bartek już wiadomo co było powodem eksplozji korektora ssącego ? Przeładowanie ?
Emu może i fajnie działa na 6-ciu garach ale u mnie jak nie jest na pełnej sekwencji to ciągle są jakieś problemy, jak nie upali wyjść sterowania cewek, to co jakiś czas pier.... się coś innego.
Chyba czas na zmianę kompa bo nie mam czasu na to żeby ryzykować silnik.
Wybuch powstał bo mieszanka zapaliła się w kolektorze.
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl