E30 328 GTX3076 Turbo

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Adam HP
User
Posty: 36
Rejestracja: 16 paź 2016, o 22:43
Imię: Adam
lokalizacja: Moszczenica

Re: E30 328 GT30 Turbo

Post autor: Adam HP »

A tymczasem dostarczono mi "nowy" blok m50b25, pod kolejny głupi pomysł. Plan jest na w pełni kute 3.0.
Taki plan rozrywkowy na ten sezon.

Obrazek[/quote]


To chyba bardzo dobry pomysł :wink2: Mało kto widzę przygotowuje tu beemoskie motory pod duże moce.... czego osobiście nie rozumiem. Trzymam kciuki za efekty :pasuje:
farmer91
Turbo-Team
Posty: 357
Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: E30 328 GT30 Turbo

Post autor: farmer91 »

Nie każdy ujawnia się na forum czy w ogóle w sieci ;)
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E30 328 GT30 Turbo

Post autor: leo »

aaaajjjj a już myślałem że motor z kraju kwitnącej wiśni ;)

zakute m50 też propsuje ;) Działaj będę bacznie obserwował... a i o obiecanym browarku nie zapominam :D
BMWexpert Motorsport
Adam HP
User
Posty: 36
Rejestracja: 16 paź 2016, o 22:43
Imię: Adam
lokalizacja: Moszczenica

Re: E30 328 GT30 Turbo

Post autor: Adam HP »

farmer91 pisze:Nie każdy ujawnia się na forum czy w ogóle w sieci ;)

Zgadza się, chodziło mi bardziej o to forum, bądz też ogólnie o Pl :heh:
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E30 328 GTX3076 Turbo

Post autor: Pat-325 »

Dawno nic nie zmieniłem.. no to zmieniłem - turbosprężarkę :hammer:

Przedstawiam wam turbo nr 5, GTX3076 (kulka + cnc). Od razu informuję, że nic się nie zesrało, nie wybuchło, nie zrzygało olejem. W każdym razie nie u mnie. Kolega odkupił ode mnie GT3082, a ja postanowiłem spełnić swe marzenie o kulce.

Szyba recenzja na gorąco:
- jest fpizdu głośna, hałasuje trochę jak stara Scania pod górkę.
- mapy paliwa nie były ruszane, AFR w górę (znaczy, że dmucha więcej powietrza niż poprzednia GT3082)
- wstawalność 300obr niżej, 3250-3300rpm 1.0b
- lepiej reaguje na gaz, wchodzi łagodniej niż poprzednia

Czy było warto? Tak i nie. Różnica w cenie jest dość spora (jedna w cenie dwóch), różnica w działaniu nie jest 2x lepsza. Podstroimy jeszcze na ile wtryski pozwolą i trzeba będzie zaatakować jakąś hamownię.

Małe video z pierwszej przejażdżki, nic nadzwyczajnego:
https://www.youtube.com/watch?v=F1mMotoQxiU" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
Obrazek
Obrazek
eluuniaa
Nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: 31 lip 2016, o 16:39
Imię: ela
lokalizacja: slask

Re: E30 328 GTX3076 Turbo

Post autor: eluuniaa »

masz tam hmm Ceramic Single Ball bearing ? nie podwójne jak jest w typowych gtx`ach (ale oczywiscie moge sie mylic). pozdro Ela & . :ph34r:
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E30 328 GTX3076 Turbo

Post autor: Pat-325 »

Z tego co mi wiadomo:
NSK (dual ball bearings, made in Japan)
eluuniaa
Nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: 31 lip 2016, o 16:39
Imię: ela
lokalizacja: slask

Re: E30 328 GTX3076 Turbo

Post autor: eluuniaa »

Pat-325 pisze:Z tego co mi wiadomo:
NSK (dual ball bearings, made in Japan)
cos opory sprawia , Ale jak pisalem nie bede siac fermentu.
p.s. ta przejściówka i kolektor jak podmienisz bo chyba zbiorczy , dużo poprawi - napewno poprawisz wstawanie i top end. off Swoją drogą kiedy następna ćwiartka? Sebastian przywiózł nam wóz i opowiadał że razem byliście na ćwiartce ;) Będzie można porównac wasze sprzęty jak traficie na siebie :ok: pozdro :ph34r:
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E30 328 GTX3076 Turbo

Post autor: Pat-325 »

Trzeba właśnie coś pojeździć w tym sezonie, dlatego na ten moment nie mam kolejnych planów na zmiany.
Jakieś strojonko i hamownia by się przydała. Setup jest powiedzmy docelowy, to może dojadę do Walasów do Kamienia Pomorskiego.

Pewnie złapiemy się z Sebastianem, mniej więcej jesteśmy z tych samych okolic.
Mnie to się marzy jakieś zakręty zaatakować, ile można po prostej latać :)
Awatar użytkownika
master86
Forumowicz
Posty: 310
Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
Imię: Karol
lokalizacja: Imielin

Re: E30 328 GTX3076 Turbo

Post autor: master86 »

Pat-325 pisze: ile można po prostej latać :)
Najlepiej nie dłużej jak 10sec :devill2:
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E30 328 GTX3076 Turbo

Post autor: Pat-325 »

Chciałbym :clap: :devill2:
Na skórach, w cywilu i z klimą ;)
makii
Forumowicz
Posty: 215
Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: E30 328 GTX3076 Turbo

Post autor: makii »

oj panie różnica jest spora :clap: :piwo: :wink2:
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E30 328 GTX3076 Turbo

Post autor: Pat-325 »

Na weekend w przypływie impulsu, zamontowałem ponownie tylne skrzydło z drugą klapą. O ile jednym się podoba, drugim zupełnie nie, jedno jest pewne - e30ści prowadzi się pewniej z tym spoilerem, szczególnie przy prędkościach >160km/h.

Obrazek
Obrazek

Ostatnio też walczyłem z upchnięciem 235/35/17, a później z dobijaniem opony o wewnętrzny błotnik. Jako, że wyczerpałem możliwości naciągnięcia czego się dało, a tył dalej przy pełnym doładowaniu siadał na oponie to pozostała wymiana tylnych sprężyn. Bałwankowe 140/10kg ustąpiło dzisiaj miejsca prostym 140/12kg. Dodatkowo urwałem około 8mm z wysokości. Dzisiaj warunków na testy nie było, ale przejechałem całe miasto po największych dziurach i nie dobijało. Może będzie dobrze. Komfort się nie pogorszył, to miło.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
kamil7s
Turbo-Team
Posty: 543
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: E30 328 GTX3076 Turbo

Post autor: kamil7s »

Bawiłeś sie regulacją spojlera czy po prostu przez wagę lepiej sie prowadzi
E30 325
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E30 328 GTX3076 Turbo

Post autor: Pat-325 »

Obecnie ustawiony jest w pozycji najwyższej, teoretycznie o największym docisku. Na innych ustawieniach nie jeździłem, bo i nie mam żadnego odcinka testowego żeby przetestować czy coś się zmieni.
Klapa ze spoilerem jest faktycznie ciężka. Dodatkowa masa w tym miejscu w e30 nie zaszkodzi, a tylko może pomóc.
ODPOWIEDZ