
Udało mi sie po tych modyfikacjach nawet zrobic czas prawie 11sek ! w .de na dobrej nawierzchni.
Moc po modyfikacjach 416KM 1 bar.
Motorownia, przegląd i odbudowa
-blok m50b25 (żeliwny) bosh .402
-standardowe odprezenie - przekladka
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
-spływ oleju w obudowie rozrzadu. (skręcany)
Turbina:
Replika Gt35.30 .63 dupka. up 500KM.
Układ dolotowy:
- cały dolot nierdzewka 3"
- złączki silikonowe jak zwykle reszta spawana.
- intercooler z rdzeniem 600x300 z wyjściami 3"
- przeplwyka wywalona oczywiscie.
- odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere
- usunięty filtr węglowy
- Blow Off greedyy
- kolektor ssący seria .
Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy TOP nierdzewka twinscrool , maska sie zamyka
- zawór wastegate 60mm + scrimmer pipe przed chlodnica
- downpipe nierdzewka 3"
- przelot : 3cale
- tłumik końcowy przelot 3" przechodzacy na 4 koncowki
- tłumik srodkowy: BRAK
- 1 x lacznik elastyczny 3"
- wydech podzielony na 3 sekcje, łączone flanszami.
Układ wtryskowy - paliwa :
- wtryski 630cc deka siemens (
- regulator cisnienia paliwa OEM.
- zew 044 replika w bagazniku. + przelotowa, zew sportowy bak itd.
Elektronika
- det3 z mapem.
- brak sond, brak przeplywki,
- serjny DME bosh,
- fuel implant.
Układ chłodzenia:
- chlodnica TD
- termostat m50 nieco przerobiony
- wentylator elektr.
Układ napędowy:
- sprzęgło dwutarcz
- skrzynia zf
- konwersja na 5x120 itd
BODY KIT zawiecha itd. / robota wlasciciela.
- gwint przod i tyl
- felgi rozne w zaleznosci od natchnienia kierownika.
wkleje najpierw zdjecia z budowy od Kamila a pozniej pare swoich
ale zaczynajac od poczatku

















tak startuje

https://www.youtube.com/watch?v=1d5mroSwok0" onclick="window.open(this.href);return false;
i fotki pozniejsze
pozdrawiam i podziekowania dla Kamila, jeszcze cos podlubiemy
