

Silnik:
- SWAP M40b18 na M50B25NV
- Olej Motul 300V 15W50 aktualnie Valvoline 10W60x
- Nowe świece irydowe Denso IK20
- Cewki Bermi + nowe przewody
Układ chłodzenia:
- Termostat 80 Stopni
- Chłodnica TDS + zbiorniczek VW Polo
- Wentylator FMIC 140W
- Brak wiskozy
- Brak nagrzewnicy
Układ dolotowy:
- gumy fmic, turboworks itp
- opaski śrubowe skręcane do 80 bar
- custom kolektor ssący połączony oryginalnym korpusem
- filtr stożek
- Odma Catch Tank + filterek w atmosfere
Układ wydechowy:
- Barany schmiedmann + bandaż
- oryginalne portki
- X-Pipe przed tłumikiem środkowym
- tłumik środkowy Turboworks X-Pipe 2,5Cala
- wydechy końcowe 2 x 2 ( m3 style ) + H-Pipe na stronę
Układ paliwowy / wtryskowy:
- Seria M50B25
- Bezpieczny bak "Max Tune" paliwa 30L + Wbudowany Swirtpot 2L
- zewnętrzny regulator paliwa SARD ..pl
- nowy oryginalny filtr paliwa
- pompa główna Bosch 044 300l/h ..pl
- pompa wstępna 200l/h ..pl
Układ napędowy:
- Skrzynia Getrag + Shortshifter
- Sprzęgło odchudzony + roztoczony jednomas 5.7KG, tarcza 240mm kevlar, docisk M57
- Dyfer 3.45 Mala glowa zaspawany 100%, olej 75W90
- Felgi przód 17 Cali King ET13 8,5J, opony Extreme VR1 TYPE-W 205/45
Uklad hamulcowy:
- Brak ABS
- Podwójne Serwo Hamulcowe Omega 2.5 V6
- Hamulce przód E46 330i + nowe klocki Breck
- Swap hamulcy tył na tarcze 2.0
- Płyn hamuclowy DOT4 Ferodo
- Hydrołapa na pompie od lanosa podłączona pod tylne zaciski.
Zawieszenie:
- Nowa łącznik skrzyni elastyczny Runvile
- Nowa podpora wału Mayle HD
- Gwint TA-Technix
- Sprężyny tył Beton 5040050050
- Przespawana zwrotnica, projekt własny, ackerman 0
- Nowe poduszki amortyzatorów przód M3 acentryczne
- Przedłużone wahacze E36 ok 5,5Cm uzbrojone w nowe sworznie oraz tuleje poliuretanowe acentryczne
- Nowe łączniki stabilizatora przód i tył
- Tylny wózek wypiastowany, pomalowany + poliuretan
- Grubszy stabilizator Eibach tył plus czerwony poliuretan
- Rozpórka przód, tył Swagier
- Dolna rozpórka z osłoną miski Swagier
- Dystanse tył 4cm + nowe nakrętki
Wygląd/wyposażenie :
- Zderzak przód MPakiet
- Nakładki na progi MPakiet
- Yellow Hella + ciemna folia na lampy przód
- Poszerzenia Stolar Works
- Maska laminat + zapinki
- Pasy Takata 4 pkt. kierowca + pasażer
- Kubelki Bride Low Maxxx Replica
Elektronika:
- Sterownik silnika 0 261 200 403
- Alternator 140A
- UKP-Pro - Uniwersalny Komputer Pokładowy - podłączone odczyty:
- Temperatura wody z czujnika na głowicy
* Temperatura dolotu z oryginalnego czujnika w kolektorze ssącym
* Odczyt temperatury zewnętrznej
* Odczyty oraz zapis pracy sondy lambda
* Odczyt prędkości pojazdu
* Odczyt prędkości obrotowej silnika z oryginalnego sygnału czujnika wału
* Odczyt sygnału wtryskiwacza do przeliczania zużycia paliwa wraz z rejestrowaniem
Oraz w przyszłości planowane podłączenie dodatkowych czujników.
Mody:
- Zaślepione podgrzewanie przepustnicy
- Zaślepiony EVAP - dopalanie oparów
- Elektryczna pompa wspomagania Astra II, chłodniczka oleju E38 plus nowe zakute przewody, krótki pasek osprzetu (wersja n/a)
- Wnętrze extremalnie odchudzone, bagażnik na plasko
- Wiązka silnika przebudowana
- Wiązka kabinowa odchudzona, przebudowana zostawiona podstawa, sterowanie tablica
- Wyrzucona kompletna nagrzewnica wraz z cala elektryka
- Akumulator przeniesiony do tyłu, umieszczony centralnie
- Tablica do sterowania pompami, wspomaganiem, wentylatorem, główny wyłącznik prądu oraz zapłon ze startem