BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Okolice 700KM i ponad 900Nm. Masakra.
Może dołóż drugiego emu? Bedziesz mógł odpalić V'ałke w pełnej sekwencji paliwa i zapłonu.
Jadzwin dopisze kod do obsługi v12, chyba żadna inna firma nie ma takiego supportu.
Jest na rynku jakiś SA w przyzwoitych pieniądzach który obsłuży v12 w pełnej sekwencji??
A co do cewek, nie myślałeś żeby przejsc na cewki z fiatowskiego tjet'a ? To te same cewki co bosch p65.
Podobno bardzo dobrze sprawują się z emu.
Może dołóż drugiego emu? Bedziesz mógł odpalić V'ałke w pełnej sekwencji paliwa i zapłonu.
Jadzwin dopisze kod do obsługi v12, chyba żadna inna firma nie ma takiego supportu.
Jest na rynku jakiś SA w przyzwoitych pieniądzach który obsłuży v12 w pełnej sekwencji??
A co do cewek, nie myślałeś żeby przejsc na cewki z fiatowskiego tjet'a ? To te same cewki co bosch p65.
Podobno bardzo dobrze sprawują się z emu.
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Waski sterujecie to na zewnetrznych tranzystorach tak jak kiedys, czy tych w EMU ? Sprobuj na aktywnych cewkach, czy te co masz to juz aktywne? Jak to stare rozwiazanie mozna dac mocniejsze tranzystory.
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Mam zewnętrzne tak jak kiedyś.forti pisze:Waski sterujecie to na zewnetrznych tranzystorach tak jak kiedys, czy tych w EMU ? Sprobuj na aktywnych cewkach, czy te co masz to juz aktywne? Jak to stare rozwiazanie mozna dac mocniejsze tranzystory.
Nie chodzi teraz o problem cewkami tylko o inne awarie , np sygnał z czujnika wału wariował a zapieliśmy drugiego kompa i było normalnie ( powoli mam tego dość ) Doszło już nawet do tego że kupiliśmy drugie Emu żeby mieć na zapas na zawodach w razie wu.
Na chwilę obecną chyba przejdziemy na megasquirt 3 żeby V-ka chodziło w pełnej sekwencji , pojeździłem chwilę na ALS i przy V12 jest to taka dzicz że masakra

Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
To jest teraźniejsza fotka? Czy teraz przerwę macie(Ty i Twoje e30 v12)?
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
foto z tego sezonu 2017 (trackwood Węgry) - obecnie fura jeszcze rozebrana ale powoli składam w całośćelmo0104 pisze:To jest teraźniejsza fotka? Czy teraz przerwę macie(Ty i Twoje e30 v12)?

Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Wydawać by się mogło że już poskładana jak taką fotkę wrzuciłeś
.

Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Jak znam życie to pewnie takie fotki przyciągną większą uwagę " Go hard or go home ! "




Brakło mi toru zahaczyłem prawym tylnym błotnikiem o bandę i mnie wciągnęło i prawy przód bach!!!!
(skrzywiona podłużnica, klatka, podłoga,wyrwało silnik z łap, przekładnie kierowniczą itd. )
A tu auto po reanimacji:








Brakło mi toru zahaczyłem prawym tylnym błotnikiem o bandę i mnie wciągnęło i prawy przód bach!!!!
(skrzywiona podłużnica, klatka, podłoga,wyrwało silnik z łap, przekładnie kierowniczą itd. )
A tu auto po reanimacji:




Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 264
- Rejestracja: 1 cze 2016, o 21:52
- Imię: Sebastian
- lokalizacja: Warszawa
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Ile dokladnie wazy Twoje e30? Jesli gdzies bylo info to musialo mi umknac 

- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Rok temu było niecałe 1400 kg
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- PiotrTF
- Turbo-Team
- Posty: 426
- Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mława/Warszawa
- Lokalizacja: Turbo Familia
- Kontakt:
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Jaka to opona z przodu i w jakim rozmiarze? Dobra reanimacja 

E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Hamownia DynoProject
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 16 paź 2016, o 22:43
- Imię: Adam
- lokalizacja: Moszczenica
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
Co Cię nie zabije to Cię wzmocni 

-
- Nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 gru 2017, o 02:11
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Prochowice
Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski
co za skrzynię tam upchałeś ? jakis adapter pod ten m73.. ? co z czujnikami wału ? i jak sprawy sprzęgłowe ?