Stage 2
Setup na sezon 2018

:
Silnik M5xxb28
-Głowica m52 po portingu zawory ze sprężynami z m50NV
-Wałki przy luzie kontrolnym 0.1mm ssący 306st / 10,4mm ustawiony 44st btdc / 82st atdc wydech 304st / 10,2mm ustawiony 72atdc / 52btdc
-Popychacze zaworowe 33mm przerobione na mechaniczne wałeczkami ze stali łożyskowej
-Luzy zaworowe ssący 0.20mm wydech 0.25mm
-Tłoki N54b30 pasowanie 0.08mm
-Korbowody m50NV
-Wał M52b28
-Blok m50B25NV po obniżeniu o 1mm cr ok 8,6
-Śruby 12mm z TDI skręcone 40nm+60nm+90st+90st
-Uszczelka seria Goeteze
-Nowy kolektor wydechowy ts
-Turbo Borg Warner s300sx 60mm
- Wydech 3,5cala dp , wchodzące w 3cale + scream pipe na zewnątrz 50mm
- Ecumaster Emu
- Wtryski 630deki (chwilowo) / pompa chińczyk 044/ dalej na PB98 /
- Dwutarcz od kamila .
Film z pierwszych testów

/ narazie wystroiłem na delikatnym zapłonie na 1,2 bara (bez ebc ) ------ finalne 1,6 bara , dużo ostrzejszy zapłon i odcięcie 7600rpm

do tego czeka moduł dbw i elektroniczna przepustnica
---------------------
https://www.youtube.com/watch?v=Izpch0uwWiI----------
Fotki
Tłoki z n54 po przeróbce pod korby m50nv
Wyrównie wagi udało się co do 0.1g
Pierwsze przymiarki w bloku
Wałki
Przebijanie prowadnic z głowicy m52nv do m50nv
Pomiary pasowania wału korbowego
Porting głowicy przed i po :
Zawory po szlifowaniu , gniazda również zostały obrobione
Popychacze różnica w wadze
Przeróbka na mechaniczne
Regulacja luzu zaworowego
Przerobione łoża popychaczy
Popychacze 33mm z m54 przerobione na mechaniczne ze sprężyna i zaworem z m50nv szklanki musiałem ściąć o 1mm od spodu żeby zrobić bezpieczny luz między popychaczem a sprężyną
Pierwsze fazy ustawienia rozrządu
I okazuje się ze tłoki z n54 nie są takie fajne nie pasują wcięcia pod zawory
Musiałem podciąć kieszonki na zawory w tłoku
i kolejna próba teraz już pasuje min odległość zaworu od tłoka 1,5mm
wyspawany nowy kolektor do borg warnera
dp 3,5cala
turbo już na miejscu , wg też
