Samochód poprzedni sezon służył mi jako wolnossące 2.8 M52B28 do zabawy i nauki driftu, lecz zaczęło brakować mocy.
Wrzuciłem skręt, ręczny hydro, dyfer spaw, odchudzona buda, odświeżone całe wnętrze, kubełki, pasy 4pkt, konwersja 5x120, duża chłodnica 324TD, chłodnica wspomagania.
Samochód pojeździł poprzedni sezon a teraz małe doładowanie, pomysł na tani boost kompresor Eaton M62 ( tak by równo z dołu podnosiło, góra wiadomo że będzie słaba). Low budget.












A więc:
Eaton M62 sztywne koło bez elektrosprzęgła
stelarz kompresora
koło pasowe na wał silnika 230mm
Orurowanie 2,5 cala
IC Fmic
Blow-Off pro perfect 35 mm
przepustnica sterowana podciśnieniowo do upuszczania powietrza z kompresora który pompuje nawet na wolnych obrotach
kolektor ssący z grubszymi gardzielami przerobiony z M50B25
wydech 2x2 cale końcowy ori 325 komorowy
skrzynia ZF
sprzęgło nowy dwumas 240mm, ale pewnie po pierwszym wyjeździe trzeba będzie zmienić na coś mocniejszego