Seboo,sprawdzalem juz wczeniej zdemontowany WG i sie uchyla,z dostrajaniem w czasie jazdy nigdy wielkiego problemu nie mialem,mam 200sx'a z CA18DET(tylko nie piszcie ze CA to gowno ,bo to nieprawda)z T28 i wbudowanym WG i MBC i tam naprawde bez problemu steruje WG'em.Ale dzieki za rade z tym wczesniejszym dostrajaniem ,nawet o tym nie pomyslalem.
W M50B25nv nie ma czujnika spalania stukowego,wiec musze znalezc jakies miejsce na bloku.Mysle ze to charakterystyczny dzwiek wiec sobie poradze,tylko na razie nie wiem kiedy sie tym zajme.
Caserwis,na razie to tym autem nie latam a jezdze i testuje,sprawdzam,gasnica w pogotowiu,wiem ze to nie jest jeszcze tak jak byc powinno,musze jeszcze kable i przewody zabezpieczyc jakims materialem odpornym na wys.temp. a te przewody o ktorych mowa to wodne do parownika,tez je zabezpiecze,na razie reduktor mi nie przeszkadza,a gaz i tak nie dziala.
Seboo,w panie i tak jest drugi silnik odbudowaby i odprezony,to jest taki projekt testowy -po prostu musialem sprawdzic ile dam rade sam ogarnac
Dzieki ze wszelkie sugestie i pomoc!zawsze mile widziane!
Pytanie:jaki material odporny na temp uzyc na kable/weze?