Dodatkowo za pomocą przycisku z kabiny będę sterował dwiema mapami, jedna na treningi i upały lekko poniżej bara żeby silnik bardzo nie dostawał po dupie, a druga najmocniejsza na miasto, gdzie do odcięcia kręci się sporadycznie tylko raz na jakiś czas.
Modyfikacje jakie przeprowadzam:
Model: E46
Modyfikacje
Silnik: Korby M50, szpilki FTWL 12mm, przekładka 2mm na kleju loctite 3020, nowe panewki, uszczelki, remont głowicy, podfrezowany blok pod korby M50, wałek ssący M54B30, świece ngk BKR7EKC,
Układ dolotowy: Kolektor z M54B30, disa wywalona oraz odma, odpowietrzenie pokrywy rozrządu w atmosferę, IC 300x600x76,
Układ wydechowy: Borg Warner S200SXE twinscrool, Kolektor wydechowy twinscrool, reszta 3", tłumik środkowy Turbo Works, końcowy Sporttig, WG w atmosferę
Układ paliwowy / wtryskowy: Bosch 430ccm z Porsche 0280156012, Pompa paliwa Bosch 044, Swirl pot,
Elektronika / wskaźniki: DET 3 / Depo: EGT, wartość doładowania, temp oleju, ciśnienie oleju, ładowanie, AFR
Układ chłodzenia: seria wentylator el., podstawka filtra oleju M3 z termostatem plus chłodnica oleju z mazdy
Układ napędowy: Duża głowa 3,38 z 330i wraz z półosiami (z 320d) i wałem oraz skrzynią z wybierakiem 330i, dwutarcz od kolegi Master86 z forum
Zawieszenie: gwint + camber plates, adaptery skrętu SAS
BODY KIT i wnętrze: seria, kubły z przodu, hydrauliczny ręczny












Hosting galerii zdjęć na allegro
Teraz pytanie,
1. Co to jest to zaznaczone na zielono? Mogę to wywalić a wąż zaślepić?
2. Silniczek krokowy nr 1 zostawić tu gdzie jest?
3. Wywalając odmę, dobrze zrobię zaślepiając oba wyjścia zaznaczone kółkiem przy listwie nr 3?