do tej pory robiłem co mi i mojemu mechanikowi przyszło do głowy....
Mam BMW e30 86rok cabrio m50b25 turbo obecna moc 235KM i 407NM moja zabawa z tym samochodem zaczęła się na początku tego roku ... zacząłem od tłumiki dolot i itp. ale było mało i mało .. więc zacząłem się bawić z turbem.... i w tej chwili to wygląda tak :
*Model:
e30 325i cabrio z 1986roku
*Modyfikacje
sprzęgło oryginał przerobiony u Radzikowskiego
kolektor własnej roboty
uszczelka pod głowice kanapka (uszczelka+przekładka+uszczelka) przekładka metoda prób i błędów
turbo KKK z jakiegoś audi z 86r (chyba 200 kaseton tzn. 2.2turbo benzyna) regulacja ręczna

*Silnik:
m50b25 odprężony z
*Układ dolotowy:
filtr stożkowy zamiast lampy
*Układ wydechowy:
przelot na końcu tłumik od Q7 4.2tdi (taki akurat się trafił)
*Układ paliwowy / wtryskowy:
wtryski 340cc (chyba)
pompa paliwa walbro 250litrów i podobno ok 6barów
regulator ciśnienia paliwa był ale zaczął ciec to go wywaliłem
*Elektronika / wskaźniki:
seryjny komp.. (na razie)
wskaźnik doładowania turbo (boost)
Mam kupinoe ale jeszcze nie zamontowane ciśnienie oleju, temperatura oleju, volt,
*Układ chłodzenia:
intercooler o wymiarach ... (podam za parę dni)
chłodnica wody od 524td
chłodnica oleju (mam dwie ale żadna nie zamontowana od 524td i od 325tdsautomat od skrzyni) jeszcze nie zdecydowałem
*Układ napędowy:
sprzęgło oryginał przerobiony u Radzikowskiego
skrzynia od 2.7 ety
most ok 3.80 zaspawany
podpora własnej roboty (kawałek rury a w nim guma którą się wkłada w sprężyny

*Układ hamulcowy
przód od 325i z 90r (bo mój nie był wentylowany)
tył oryginał tarcza
ręczny naciągnięty tak że blokuje koła na drugim ząbku
*Zawieszenie:
zmienione zwrotnice (bo w tym roczniku były wąskie z przodu)
sprężyny H&R
amory przód kayaba (modelu nie znam )
amory tył bodaj że mts
Koła i opony
koła borbet A 16cali na 9cali x4
opny przód 195/45/16
tył 225/40/16 (i wszystko co da się upalić

*BODY KIT i wnętrze:
kolor na razie mat docelowo niebieski (alpina blau)
zderzaki oryginał
dokładka przód alpina
dokładka tył pfeba
lotka na tylnej klapie m-technik II (najładniejsza do e30)
środek oryginał fotele sport m-technik czerwona skóra
gałka m-technik
kierownica m-technik (jeszcze nie zamontowana)
............................... i parę innych zabawek których nie wymieniłem
Mam jeszcze jedną bardzo ważną rzecz do ogarnięcia a mianowicie kompa gdyż mam seryjny
może ktoś podpowiedzieć jak ogarnąć sprawę z kompem .... słyszałem o ecu-master (pigiback).... może ktoś coś podrzuci ....
PS. jestem z Augustowa ale obecnie zawiozłem auto do stolicy właśnie żeby ogarnąć ten temat....