
Chciałem Wam pokazać co potrafi M54B30 na E85 domowej roboty

Nadwozie
E46 330i przygotowane do driftu
- buda wyczyszczona i obspawane każde łączenie blach
- klatka z zastrzałami
- gwint D2
- skręt FAT
- hamulce 330Ci z dodatkowymi zaciskami i korektorem hamowania
- przez zimę wpadnie nowe body
Napęd
- skrzynia duży ZF 330i z dwutarczem
- wał na przegubie z wzmocnioną podporą
- dyfer E46 w zależności od toru
- lewa półoś Touareg 3.0TDI
- prawa półoś E65 730d
Silnik
Blok M54B30
- kute korbowody odprężające 133mm
- seryjne tłoki M54B30
- obrobiona głowica bez portingu
- custom kolektory ssący i wydechowy
- wydech 3'
- dolot 2,5' i 3' za FMIC do przepustnicy redukcja 90mm
- przepustnica N62B44
- bezpieczny zbiornik, dwie pompy 044, wtryskiwacze 980cc, przewody telefon w oplocie
Elektronika
- EMU Black + EDL-1
- tablet
- wiązka custom
Paliwo to czysty etanol skażony mieszany z benzyną PB95. EGT i temperatury w silniku woda/olej są wręcz powodem do uśmiechu

Silnik podaje jak żyleta, strojony przy 34*C otoczenia i IAT 45*C+ generuje moc 500 koni mechanicznych i 580 niutonometrów. Wrzucę na rolki przy aktualnej temperaturze, myślę że dojdzie jakieś 20 koni

Wrzucę wykresik później
