E36 Coupe M50B25@holset hx35

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: k64 »

no niezle, kurde szkoda ze tak wszyscy dalko od siebie mieszkamy , ustawki by sie poroblilo jakies i wogole :devill2: :clap:
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: g-rad »

W związku ze zbliżającym się świętem...
Nabyłem świeczki :pasuje:

Obrazek

Mierzyłem szczelinomierzem i fabrycznie przerwa jest ustawiona na 0,7mm
Tak też zostawiam. Mówcie co chcecie ;)
woytek13
User
Posty: 55
Rejestracja: 25 paź 2009, o 12:28
Imię: Wojtek
lokalizacja: Lublin

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: woytek13 »

A co mamy mówić? Dobre świece to podstawa, ja już myślałem że silnik zdechł jak założyłem jakieś mega sportowe briski. Przerywało jakby paliwa nie było wcale, ale ogień z rury sugerował coś innego. Nie znam oznaczeń świec, te są dedykowane do seryjnego M50? Czy są zimniejsze?
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: g-rad »

Chodziło mi o to, że teraz w modzie jest zmienianie przerw na 0,6mm czy 0,5mm.
Świece założone, jestem zadowolony. Stare Championy zaczęły już przerywać, chociaż chyba od początku było coś z nimi nie halo ;)
Denso IK22 to świece irydowe, są o stopień zimniejsze od sugerowanych do silnika m50 - IK20.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: k64 »

NO nie w modzie tylko zmienia sie przerwe czasem przy zmienianiu zaplonu , jak u ciebie wyglada zaplon?
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: DOHC »

jak nie wypada to raczej nie ma co zmieniać przerwy :)

pozdrawiam
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: g-rad »

Zapłon mam trochę liźnięty - na dole przyśpieszony o 8 stopni, wraz ze wzrostem obciążenia i obrotów zapłon cofa się aż do +3 stopni przy WOT. Generalnie nie wiem dlaczego ludzie nie chcą gadać o regulacji zapłonu skoro na tym ugrywa się bardzo dużo.
Może trochę mało męsko, ale śmigam na czipie, który podnosi odcinkę i oprócz tego pewnie trochę zapłon.

Da się więcej, niektórzy hardkorowcy zaczynają od 15 i kończą na +5 na WOT. Każdy silnik jest inny i bez urządzenia, które wykrywa spalanie stukowe można łatwo zniszczyć silnik.
Awatar użytkownika
krismax
Forumowicz
Posty: 238
Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
Imię: Krzysztof
lokalizacja: WLKP

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: krismax »

Też mam podobne świeczki.
Niestety 1szt. przy jednak niskim AFR się uszkodziła. Niewiele jej brakowało żeby się rozlecieć i urządzić potańcówę w cylindrze. Pokruszyłem ją w rękach. Pozostałe też pozostawiały wiele do życzenia :(
Ciekawe co było powodem zniszczenia ? Też miałem o 1st. zimniejsze.
S50B30 M3turbo
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: g-rad »

Krismax - Trochę mnie zasmuciłeś tą wiadomością :hammer: Powiedz, po ilu kilometrach sprawdziłeś te świeczki ?

Oto moje stare świece - okopcone, ale chyba każda świeca z AFR ~~11.5 będzie tak wyglądać.
Obrazek
Awatar użytkownika
Maleckis
User
Posty: 69
Rejestracja: 25 paź 2009, o 18:50
Imię: Krzysztof
lokalizacja: Poznań

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: Maleckis »

nawet na afr 10.8:1 swiece nie są tak okopcone, tymbardziej na 11.5. musisz miec albo bardzo bogato na wolnych obrotach i podczas jazdy w podcisnieniu/niewielkim nadcisnieniu albo po prostu uklad zaplonowy nie wyrabial (swiece) i bylo sporo missfires'ów.
Maksymalna ilość znaków w podpisie to 50.
Awatar użytkownika
krismax
Forumowicz
Posty: 238
Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
Imię: Krzysztof
lokalizacja: WLKP

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: krismax »

g-rad pisze:Krismax - Trochę mnie zasmuciłeś tą wiadomością :hammer: Powiedz, po ilu kilometrach sprawdziłeś te świeczki ?

Oto moje stare świece - okopcone, ale chyba każda świeca z AFR ~~11.5 będzie tak wyglądać.
Obrazek
Sprawdziłem gdy auto zaczęło strasznie przerywać. I pierwszy strzał był trafny :) Polatałem na nich 1000km
Nic się nie martw, to się nie zdarza chyba za często :)
S50B30 M3turbo
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: g-rad »

Tak sobie pucuje blok i zastanawiam się:
Obrazek
Awatar użytkownika
krismax
Forumowicz
Posty: 238
Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
Imię: Krzysztof
lokalizacja: WLKP

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: krismax »

Do tzw. całkowitego spuszczenia wody z układu.
S50B30 M3turbo
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: g-rad »

Podziękował :cool2:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Coupe M50B25@holset hx35 by jendrek

Post autor: k64 »

bedzies ostro kopac m50? to idziemy razem do przodu, napisz mi PW co planujesz :P
ODPOWIEDZ