_NAPĘD + PRZENIESIENIE
Za rozpędzanie auta odpowiedzialny będzie silnik pochodzący z m3 e36 jednostka o oznaczeni s50b30, głowica jednostki została praktycznie oryginalna,uszczelka głowicy oryginał, blok został poddany delikatnemu rozwiertowi na 86,3, własnego pomysłu są pierścienie i krótsze o 3mm korbowody, sercem układu smarowanie jest 2 sekcyjna pompa olejowa z systemem przelewowym, seryjne barany zostały zastapione przerobionymi kolektorami o większym (5mm) przekroju, kolektor sączy(tu są możliwe 2 opcje 1.kolektor aluminiowy z wbudowanym rdzeniem wodnym -gotowy 2.oryginalny kolektor z wbudowaną kierownicą powietrza -gotowy+ic PP)
+nitro NX
+wasny kit opart na kompresorze VORTECH v2
Za przeniesienie napędu odpowiada sprzęgło z silnika m30 o wzmocnionym przez nas zacisku, koło jednomasowe z m5 e28 oraz oryginalna 5 biegowa przekładnia z m3 e36, przeservisowany dyferencjał pochodzi z z3m ma wbudowaną chodniczkę PP.
_ZAWIESZENIE +UKŁAD KIEROWNICZY
Auto posiada zawieszenie BILSTEIN b16, przednie wahacze z m3, zwrotnice z krótszym ramieniem mocującym końcówkę drążka kierowniczego, górne mocowania amortyzatorów m3 e36. Tylne zawieszeni pochodzi w całości z Z3M
_HAMULCE +KOŁA
Zatrzymać auto będzie można dzięki przednim 4tłoczkowym hamulcom w całości zaadaptowanym z MASERATI 340mm oraz tylnym pochodzącym z Z3M 312mm
Z3 toczyć będzie się na 18calowych felgach ETABETA z rantem ze stali kwasoodporne o średnicy 9 i 11 cali
zaraz po sprowadzeniu

dawca

serce w oryginale 150tyskm.

mimo małego przebiegu silnik był w średniej kondycji

hardcorowe honowanie

wegetacja





powoli silnik się składa, zamontowane zostały zimniejsze świece zapłonowe

w silniku została zamontowana pompa 2 sekcyjna z systemem przelewowym


zostały owinięte bandażem termoizolacyjnym

mocowanie kompresora



rozpoczynam budowę kolektora ssącego





kolektor skończony skończony (ale testowany będzie też inny z klasycznym ic)

wzmocniliśmy docisk ale chyba przesadziłem + jednomas 7kg z m5 i 240mm tarcza z tłumikami

żona powiedziała że auto z chłodnicą oleju na wierzchu wygląda jak szczerbate więc niech juz tak zostanie


