to żółte coupe z Twoim serduchem Michale też bokiem? czy street?
BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu
- sierRKA
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Grudziądz
Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu
yakuza
to żółte coupe z Twoim serduchem Michale też bokiem? czy street?
to żółte coupe z Twoim serduchem Michale też bokiem? czy street?
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
- Maleckis
- User
- Posty: 69
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 18:50
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: Poznań
Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu
mega widocznych modyfikacji nie bedzie, ale michal ma cel - chce sie bac jeździc tym autem hahBlacha pisze:mój błąd bo nie doczytałem
![]()
No ale silnik już jest? Będzie od razu modyfikowany czy na razie skupicie się na osadzeniu go w aucie?
zolty bedzie streetowcem.sierRKA pisze:yakuza![]()
to żółte coupe z Twoim serduchem Michale też bokiem? czy street?
Maksymalna ilość znaków w podpisie to 50.
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu
Witam.
Większość osób, jak zabiera się za swap, to najpierw kupuje silnik. Ja zrobiłem inaczej, ponieważ zacząłem od skrzyni biegów. Przy swapie obojętnie czy 1JZ-GTE czy 2JZ-GTE jest kilka opcji ? jeśli chodzi o skrzynię biegów. Możemy założyć skrzynię z wolnossącej Toyoty Supry MK4 o oznaczeniu W58, ale jest ona tak słaba, że rozleci się zanim odpalimy silnik. Jej jedyną zaletą jest fakt, że wszystko pasuje plug&play. Kolejną opcją jest 6-biegowa skrzynia V160 z Toyoty Supry MK4 2JZ-GTE, ale kosztuje tyle, że musiałbym jeszcze sprzedać 2 takie silniki jak mój były 2.8. Trzecią opcją jest skrzynia ze starej Toyoty Supry MK3 3.0 Turbo o oznaczeniu R154 ? dla niej niestety także jest ?ale?. Jest tak rzadka, że jeszcze nikt jej nie widział. Jest rzadka, przez co droga, prawie pasuje, ale za to jest mega wytrzymała. Czwarta opcja to przeszczep skrzyni np. z BMW, a piąta pewnie też jest, ale nie wiem jaka.
Założyłem sobie, że jeżeli do momentu zakupu silnika, nie znajdę skrzyni R154, to obojętnie co by się działo, decyduje się na połączenie 1JZ-GTE z zapasową skrzynią taty do jego M3. Mocno poświęciłem się poszukiwaniom, spędzając dziennie 0.5 do 1.0 godziny na wertowanie internetu oraz telefony, i w końcu dorwałem R154kę. Poszukiwania zacząłem jakoś w połowie lata, a zakończyły się tydzień temu. W międzyczasie poznałem przeróżne historie związane z zakupem tej skrzyni, np. opowiadał mi starszy pan, do którego dzwoniłem z pytaniem, czy może ją ma, że nie zdążył nawet pomyśleć, że coś na niej można zarobić, a już ją sprzedał. Skrzynie kupiłem w zestawie z wałem napędowym (będzie na przeróbkę), kołem zamachowym, dociskiem sprzęgła, całym układem wysprzęglika itd. Krótko mówiąc - jest kompletna. Koło zamachowe jednak mi się nie przyda. Muszę dzwon ściągnąć z zaświatów oraz wyczarować odpowiednie koło zamachowe, a reszta jest miodna - będę z tej reszty korzystał i ją założę.
Skrzynia R154:

W tle moja ?kupka? ? w domu mamy ich coraz więcej ? aż trudno się poruszać :-)
Stay tuned,
Michał.
Większość osób, jak zabiera się za swap, to najpierw kupuje silnik. Ja zrobiłem inaczej, ponieważ zacząłem od skrzyni biegów. Przy swapie obojętnie czy 1JZ-GTE czy 2JZ-GTE jest kilka opcji ? jeśli chodzi o skrzynię biegów. Możemy założyć skrzynię z wolnossącej Toyoty Supry MK4 o oznaczeniu W58, ale jest ona tak słaba, że rozleci się zanim odpalimy silnik. Jej jedyną zaletą jest fakt, że wszystko pasuje plug&play. Kolejną opcją jest 6-biegowa skrzynia V160 z Toyoty Supry MK4 2JZ-GTE, ale kosztuje tyle, że musiałbym jeszcze sprzedać 2 takie silniki jak mój były 2.8. Trzecią opcją jest skrzynia ze starej Toyoty Supry MK3 3.0 Turbo o oznaczeniu R154 ? dla niej niestety także jest ?ale?. Jest tak rzadka, że jeszcze nikt jej nie widział. Jest rzadka, przez co droga, prawie pasuje, ale za to jest mega wytrzymała. Czwarta opcja to przeszczep skrzyni np. z BMW, a piąta pewnie też jest, ale nie wiem jaka.
Założyłem sobie, że jeżeli do momentu zakupu silnika, nie znajdę skrzyni R154, to obojętnie co by się działo, decyduje się na połączenie 1JZ-GTE z zapasową skrzynią taty do jego M3. Mocno poświęciłem się poszukiwaniom, spędzając dziennie 0.5 do 1.0 godziny na wertowanie internetu oraz telefony, i w końcu dorwałem R154kę. Poszukiwania zacząłem jakoś w połowie lata, a zakończyły się tydzień temu. W międzyczasie poznałem przeróżne historie związane z zakupem tej skrzyni, np. opowiadał mi starszy pan, do którego dzwoniłem z pytaniem, czy może ją ma, że nie zdążył nawet pomyśleć, że coś na niej można zarobić, a już ją sprzedał. Skrzynie kupiłem w zestawie z wałem napędowym (będzie na przeróbkę), kołem zamachowym, dociskiem sprzęgła, całym układem wysprzęglika itd. Krótko mówiąc - jest kompletna. Koło zamachowe jednak mi się nie przyda. Muszę dzwon ściągnąć z zaświatów oraz wyczarować odpowiednie koło zamachowe, a reszta jest miodna - będę z tej reszty korzystał i ją założę.
Skrzynia R154:
W tle moja ?kupka? ? w domu mamy ich coraz więcej ? aż trudno się poruszać :-)
Stay tuned,
Michał.
Maleckis Motorsport
-
Blacha
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu
Michał w jakim nadwoziu będzie nowy silnik skoro BMW idzie pod młotek?
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu
Na pewno będzie to karoseria E36. Mam pewne pomysły - zobaczymy, które uda się zrealizować.Blacha pisze:Michał w jakim nadwoziu będzie nowy silnik skoro BMW idzie pod młotek?
Maleckis Motorsport
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu
1 tys. kilometrów, nieprzespana noc, ale silnik jest już w domu:

Swoją drogą mocno zanosi się na BMW E30 z RB25DET'em, hmm...
Swoją drogą mocno zanosi się na BMW E30 z RB25DET'em, hmm...
Maleckis Motorsport
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu
Michał, skoro inna buda i inny silnik proponuję po prostu założyć nowy temat - rozdział czerwonego E36 z eatonem do driftu możemy uznać za zamknięty...Michał_Małecki pisze: Swoją drogą mocno zanosi się na BMW E30 z RB25DET'em, hmm...
www.turboBMW.pl
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu
Heh, akurat nie moje będzie to E30. Namawiam kolegę, aby się zdecydował na RB, a nie wsadzał już 145-go V8 do E30 w Polsce. Ja nowy temat o E36 1JZ założę, na razie tutaj piszę, bo nie miałbym wiele do napisania w tamtym temacie.korona pisze:Michał, skoro inna buda i inny silnik proponuję po prostu założyć nowy temat - rozdział czerwonego E36 z eatonem do driftu możemy uznać za zamknięty...Michał_Małecki pisze: Swoją drogą mocno zanosi się na BMW E30 z RB25DET'em, hmm...
Maleckis Motorsport
-
Leonek1321
- Nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 23:21
- Imię: Bartosz
- lokalizacja: 3Miasto
Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu
zależy w jaką moc chce iść kolega, bo niestety magistrala olejowa w rb woła o pomste do nieba 
-
usunięty
- User
- Posty: 47
- Rejestracja: 6 lip 2010, o 22:31
- Imię: usuniety
- lokalizacja: Konin
- Lokalizacja: Konin
Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu
A dlaczego kolega uważa, że magistrala olejowa woła o pomstę do nieba? Chodzi Ci o to?

Jeśli tak to powiem Ci, że w naszym egzemplarzu wał jest już w nowszej wersji.

Jeśli tak to powiem Ci, że w naszym egzemplarzu wał jest już w nowszej wersji.
-
Leonek1321
- Nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 23:21
- Imię: Bartosz
- lokalizacja: 3Miasto
Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu
kolega ma racje, źle to ujołem, chodziło mi o iż w rb wystepuje znacznie częsciej problem z smarowaniem niż np w jz 
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu
Projekt został rozsprzedany, także czas zakończyć ten temat. Nowy, już ropoczęty opisywany jest tutaj. Pozdrawiam.
Maleckis Motorsport
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu
Przed chwilą znalazłem 3 zdjęcia mojego poprzedniego autka. Tak na pamiątkę dla siebie wrzucam:



Pozdr.
Michał



Pozdr.
Michał
Maleckis Motorsport
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu
tak btw. masz komplet tych felg co były na przodzie z białym rotorem czy tylko 2 do upalania ?? 
-chałturnik-
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E36 M50 2.8L Eaton M62 do driftu
Mam łącznie 6 sztuk - 2 na tor na przód (wspaniałe ET do mojego skrętu) i 4 ładne, które jednak częściej służą jako ozdoba w garażuGrzesi(E30)k pisze:tak btw. masz komplet tych felg co były na przodzie z białym rotorem czy tylko 2 do upalania ??
Maleckis Motorsport