Modyfikacje:
Modyfikacje głowicy:
-poprzedni właściciel coś tam robił, ale szczegółów nie znam
Modyfikacje bloku:
seria
Układ dolotowy:
-dwie turbinki z silnika N54b30
w turbinkach zostały wymienione actualtory z saaba 900 turbo. Bez podłączonego zaworka( MBC czy elektrozaworu) maksymalne doładowanie to 0.2b
-przepustronica przeniesiona na drugą stronę, 76mm
-IC Saab 9000 Aero
-łączniki silikonowe
-rury - między IC a przepustnica 76mm, przed IC 44mm x2 schodzące w 63mm
Układ wydechowy:
-2.5 cała x2, za dyfrem schodzą się w 3 calowy tłumik przelotowy, plecionka przy turbinach
-odwrócone seryjne kolektory do nich dopasowane turbo


Układ wtryskowy:
-315ccm przy 3b
-wyczynowy regulator paliwa
-pompa paliwa to jakiś zamiennik o wydajność ok 220l/h i ciśnieniu 6-9b. Pompa została przeniesiona do środka.
Elektronika:
-L-jetronic wywalonym, wsadzony Motronic z końcówką komputera 179
-konwersja MAF --MAP
-czujnik temperatury w kolektorze dolotowym
-dodatkowe wskaźniki : ciś. oleju, temp. wody, EGT, boost
-elektrozawór z silnika N54b30
-EcuMaster
Układ chłodzenia:
-Dodatkowy wentylator - CZEKA
Układ napędowy:
-wzmocniony docisk
-short shifter
Dodatkowo:
Smarowanie poprowadzone z podstawki pod filtr oleju. Podstawka ta, ma dodatkowe wyjścia na chłodnicę oleju. Funkcję chłodnicy pełni seryjna chłodnica od oleju skrzyni biegów. Jak narazie wytrzymuje. Każda turbinka ma oddzielny sływ o średny ok 10mm.
Oczywiście hamulce i zawieszenie zostało przerobione i dostosowane do wymagań driftingu.
Autko będzie można zobaczyć wieczorkami po wiaduktach w wawie :twisted:
Zostało już strojenie i ogranięcie jakiś filterków.
Mapa turbinki:

PODOBNO max tych turbinek w n54b30 to ok 480KM
W N43b30 doładowanie to chyba 0.4b, N54b30 przy 0.9 ma ok 400KM. Na dzień dobry dajemy 0.7b.
Niestety to tylko teoria przepisana z forum http://www.e90post.com/forums.
Mam cichą nadzieję na 300+
Wczoraj w czasie próbnych jazd 0.5b pokazało się przy 3 tys
PS Wieczórkiem postaram się wrzucić jakies dodatkowe foty.