
MODEL:
BMW E30
Silnik:
oe m20b20
obenie z e36 m50b25v +T
fabrycznie:141 kW (192 KM) przy 6.000 U/min 245 Nm przy 4.700 U/min
obecnie: (czekam na wizyte w hamowni)
silnik odprężony, głowica powiększone kanały dolotowe i wydechowe
Układ dolotowy:
Ic, blow off, seryjny kolektor,Rury stalowe + złączki fmic.pl , przepływomierz przeniesiony na prawą stronę
odłączona odma,usunięty filtr węglowy, Filtr grzybek z wkładką HKS
układ wydechowy:
Turbina td04hl-13t (z małą zmianą), kolektor żeliwny top maunt, zewnętrzny westgate, rury układu 2.5 cala
układ przelotowy,
układ paliwowy:
pompa paliwa walbro 255, wtryski m5, bezpieczny bak,
Elektronika:
Ecumaster det III, dodatkowe zegary: egt, doładowanie, ciśnienie oleju
układ chłodzenia:
chłodnica wody e30 2,4 td, chłodnica oleju e34 tds, brak viska, załozony wentylator 2 biegi
układ napędowy:
koło odchudzone jednomas,dyfer duża głowa obecnie 2.65
zawieszenie:
przód: gwint z e36+ zwrotnice,wahacze e46,powiększony skręt kół, dystans 6cm
tył:amorki b6 ,dystans 7,2cm
układ hamulcowy:
przód oe z e36(z modelu 325)
tył oe e30 (tarcze)
Nadwozie,Body kit:
silnik przesunięty do środka auta 20cm
laminat: klapa tył, błotniki,poszerzenia,zderzaki,
wycięta tylna ścianka,szyberdach, ścianka przednia ,środki tylnych drzwi i miejsce na koło zapasowe
Tak auto wyglądało zaraz po tym jak je kupiłem

Oczywiście wyrzuciłem wszystko ze środka i pomalowałem maski




Ręczy to podstawa więc założyłem w pełni customową łychę
