Tak wygląda po dwóch dniach uszczelka która miała być pod turbo - kosztowała 300 zł - wykonali ją Panowie na ulicy Gimnazjalnej w Warszawie. Nie jestem pierwszą osobą której spaliła się uszczelka od Panów z Gimnazjalnej.
Jedyne wyjście to tak jak wcześniej pisałem cała metalowa uszczelka
tak wyglada moja uszczelka (6 post od góry); http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f= ... 9&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
ze wzgledu na to ze ma tylko 1,2mm to z jednej strony jest cała stalowa a z drugiej ma wywiniete ringi z tej stalowej blachy .
ja jeszcze nie wiem ak sie spisze ta uszczelka , namiar miałem od korony i twierdził ze to sprawdzony towar .
Panowie z gimnazjalnej zaproponowali zrobienie drugiej tym razem z podwójną przekładka b blachy z materiałem zgniatającym z góry i z dołu, miedźna to z góry i z dołu i stalowe pierścienie... no i będzie trochę taniej ze względy na okoliczności
200 zł i ma być na jutro, pokaże zdjęcia jak będzie, do tego blok do planowania i głowica do planowania, skręcimy większym momentem i moze pojeździ dłużej niż trochiee
Jeżeli "specjalista" z tej firmy doradził Tobie, że miedziana uszczelka wytrzyma turbo, a nie wytrzymała to ja bym się uparł, że mają zrobić nową za darmo, albo zwrócić poniesione koszty.
g-rad pisze:Jeżeli "specjalista" z tej firmy doradził Tobie, że miedziana uszczelka wytrzyma turbo, a nie wytrzymała to ja bym się uparł, że mają mi to zrobić nową za darmo, albo zwrócić koszt uszczelki.
nie będę się handryczył dla 150 - 200 zł... jak mu udowodnię że akurat wina była jego a nie moja... zrobi mi drugą za połowę ceny i to mi chyba pasuje :|
Jeżeli chodzi o przekładke to ja mam znajomego co tnie plazmą i zrobił w CADzie projekt wycioł mi z blachy 1.2 silnik m20b25
tak że jak ktoś by taką chciał to mogę załatwić.
Teraz moje pytanie jak rozwiązałeś sprawę rozrządu ? bo u mnie po kanapce znak odsunął się na połowę zęba na wałku Ja to zrobiłem tak że ustawiłem kółko wałka na znak punktakiem zaznaczyłem sę na wałku i obudowie a na kółku zrobiłem fasolkę napiąłem pasek wał na znaku wałek na punktach i dokręciłem kułko i jest idealnie, a ty jak to robiłeś ?
Nic nie zmieniałem, ponieważ uszczelka którą zastosowałem była wyższa o 0,3 od oryginalnej (czyli 2.3). Nowa uszczelka będzie podobna lub trochę niższa od poprzedniej czyli po zgniocie ~2,1mm.
Wracając do głównego wątku. Dziś rozbroiłem blok z wiązki i mocowań. Trzymają go łapy oraz skrzynia. Jutro planuję wyciągnięcie bloku z Trumny i rozebranie dołu. W piątek chciałbym oddać blok z głowicą do planowania i na spokojnie złożyć wszystko w weekend.
tak wygląda nowa uszczelka, podobno ma być terminatorem nie do zajebania
stalowe pierścienie w okół cylindrów
wypełnienie z dwóch warstw materiału nieznacznie zgniatającego się zbrojonego stalową blachą
miedź od góry uszczelki
poprawione chłodzenie przy cylindrach na których poprzednia dała ciała
z obserwacji:
w porównaniu do poprzedniej jest dużo sztywniejsza i twardsza... może tym razem... trzymajcie kciuki
edit:
porównałem zdjęcia i wygląda że moje jest z tego samego materiału tylko dwóch warstw http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... feec4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
pociesza mnie to trochę:)