Oto BMW 325Ci kolegi Tomka z Poznania który zapragnął wsadzić do tego autka kompresor.
Auto zanim do mnie trafiło miało wymieniony układ wydechowy na Eisenmanaa.
Na hamowni w serii osiągnęło moc 201KM i 254Nm
Silnik został sprawdzony i przeszliśmy do zrobienia zestawu pod ten silnik.
Niestety z powodu braku czasu na zakup mniejszego Vortecha musiałem oddać swój kompresor który miał pójść do mojego BMW M3 E46-Vortech V1-SC Trim o potencjale 825KM
Postanowiłem ze Stage 2 będzie optymalny na początek

Doładowanie 0.58b
Modyfikacje:
? seryjny silnik M54B25
? Kompresor VORTECH V-1 S-TRIM
? Flansza mocująca zaprojektowana i wykonana przez MTG z twardego aluminium T6061
? rolki prowadzące i dodatkowy napinacz paska zaprojektowany przez Mario-MTG
? stożkowy filtr powietrza firmy Simota z osłoną
? dłuższy pasek klinowy
? DV Bosch
? Rura ssąca by MTG
? Rury dolotowe kwasoodporne by MTG
? Załączki i wężyki Samco wszedzie gdzie tylko sie dało

? przerobiona odma oraz układ podciśnień by MTG
? magistrala olejowa - spływ i dopływ by MTG
? pompa wody z metalowym wirnikiem
? nowe sprzęgło
? rozpórka by MTG
Układ wydechowy:
? Eisenmann
Układ paliwowy:
? wtryskiwacze 360cc/min
? pompa paliwa- Walbro
Elektronika:
? DET3 montaż i strojenie- Mario MTG
Wskaźniki Boost i EGT






Wynik końcowy 278KM i 329Nm
A dla przykładu było 34sek do 200km/h a jest 20,1sek
