E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: hz10 »

wydech o tej średnicy mieści sie bez problemów? musze u siebie przerobić bo seria na 1.2 chyba zaczyna nie domagać.
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: leo »

powiem ci że wchodzi na styk wszędzie, jedyny problem to jak podnoszę auto to stabilizator się opiera o rurę ale to nie problem :)
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: leo »

flansza prawie ukończona pod sterowanie biegiem jalowym, tak samo jak i listwa podciśnień i listwa do nastawnika biegu jałowego :)

Wszystkie węże zakute i połączone, docelowo będą czarne :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: leo »

Jak wszystko pójdzie sprawnie jutro odpalamy :)
kolektor już prawie skończony zostało połączyć tylko przepustnicę z IC i nastawnik z dolotem

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
BMWexpert Motorsport
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: tdserek »

ta flansze pod przepustnice bym podcial troche pozatym profi na koniec chyba jeszcze polerka co? mice trzymam kciuki za 500+ co bym mial sie z kim scigac
misza
User
Posty: 53
Rejestracja: 19 lut 2011, o 16:06
Imię: Michał
lokalizacja: Polska

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: misza »

Wybaczcie pytanie laika, ale o co chodzi z tymi wężami przy kolektorze dolotowym tymi przy flanszy. Po co one?
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: hz10 »

to są dysze do wolnych obrotów, w sumie zbędne.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: k64 »

a nie jest to przypadkiem wyjscie do mapa, zegaru boost, wg, cz. i bova?:-)
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: tdserek »

od gory tego plenum sa wyjscia na czujniki. widac ze nie zaspawal.pozdrowka
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: żabol_E34 »

Widocznie ítb w planach.
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: leo »

żabol_E34 pisze:Widocznie ítb w planach.
:rolleyes2: :rolleyes2: :rolleyes2: :rolleyes2:

hehe no plany są ale zobaczymy jak to z nimi bedzie

wczoraj silnik zapalił, chodzi bardzo ładnie.

Co do tych węży to jest to układ nastawnika biegu jałowego który w tym silniku seryjnie jest i wg mnie powinien zostać. Dzięki niemu silnik pracuje zdecydowanie równiej i w bardzo niskich partiach obrotów jest zdecydowanie bardziej elastyczny. Jak by nie patrzeć to jest to kolejne 10mm średnicy większy kanał dolotowy więc dlaczego go nie wykorzystać
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: leo »

ostatni rzut na kolektor przed montażem

Obrazek


a tutaj już umyta po długim postoju :)


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: leo »

podziękowania dla Fortiego za pospawanie kolektora ssącego z flanszami :piwo: i użyczenie Innovate`a jutro coś postroimy :)
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: leo »

auto wystrojone na 1,15 bara

boost narasta pięknie

jednak co kulka to kulka ;)

od 5,500 boost zaczyna spadać i przy odcince jest jakieś 0,9 bara. Albo wałki są za leniwe albo za miękkna sprężyna w WG

wykres z Ecumastera

Obrazek

i teraz pytanie dla tych co mieli porównanie wykresu z ecumastera do hamowni stacjonarnej: jak się ma jedno do drugiego pokrywa się chociaż trochę?

a tu jak to wstaje:

http://www.youtube.com/watch?v=-nISEF1M ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
BMWexpert Motorsport
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: hz10 »

kiepściutki ten przebieg momentu :rozczarowany: co ci steruje bostem? masz mape kompresora? jak kompresor wydolny to faktycznie wg daje dupy.
jak wszystko rzetelnie wpisałeś to wykres jest prawdziwy , należy tylko dodać straty w napędzie to troche wypłaszczy moment na górze.
na jakich oponach masz trakcje na 3 biegu przy takim nitonie :eee:
ODPOWIEDZ