BMW e36 m50 stroker kucizna stage3 484km i 571 nm 1 bar

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW e36 Coupe 323i Turbo by SEREK gt28rs->gt...

Post autor: k64 »

ale kolego m50 ! ~w normalnym doladowaniu typu 1 bar. Co z tego ze pokazujesz mi inny wykres silnika, tez moge pokazac wykres mojej turbiny na 1,8 bara i jest 600 (przyklad) .
COs nowego by sie przydalo a nie tylko holset.
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: BMW e36 Coupe 323i Turbo by SEREK gt28rs->gt...

Post autor: DOHC »

Co tzn coś nowego ? 1,5 bara to żaden kosmos przecież tym bardziej że silnik zakuty . Czy uważasz że warto wydać 2 K więcej żeby mieć "orginalne" turbo ? Tą kase można przeznaczyć na korby , sprzęgło , wtryski czy nawet SA i mieć orginalny wynik . Nowe holsety z 7 łopatkami z żeliwem 12 i wg są teraz na allegro po 2250 http://allegro.pl/turbosprezarka-iveco- ... 09561.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Dziwie się że Tdserek nie bierze pod uwagę hx35 tym bardziej że od niego kupiłem takie turbo :). Jedyne co mi do głowy przychodziło to to że celuje w chore moce ale jeśli naprawde chodzi o 450 KM no to ja nie widzę sensu dokładania sosu do tego interesu .


pozdrawiam

ps a co do 600 z Twojego turbo na 1.8 bara to powiedz też kiedy wstaje to turbo ;)
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW e36 Coupe 323i Turbo by SEREK gt28rs->gt...

Post autor: k64 »

DOHC pisze:Co tzn coś nowego ? 1,5 bara to żaden kosmos przecież tym bardziej że silnik zakuty . Czy uważasz że warto wydać 2 K więcej żeby mieć "orginalne" turbo ? Tą kase można przeznaczyć na korby , sprzęgło , wtryski czy nawet SA i mieć orginalny wynik . Nowe holsety z 7 łopatkami z żeliwem 12 i wg są teraz na allegro po 2250 http://allegro.pl/turbosprezarka-iveco- ... 09561.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Dziwie się że Tdserek nie bierze pod uwagę hx35 tym bardziej że od niego kupiłem takie turbo :). Jedyne co mi do głowy przychodziło to to że celuje w chore moce ale jeśli naprawde chodzi o 450 KM no to ja nie widzę sensu dokładania sosu do tego interesu .


pozdrawiam

ps a co do 600 z Twojego turbo na 1.8 bara to powiedz też kiedy wstaje to turbo ;)

ahh zakochani w holsetach , no coments :wink2: jak za ta kase to nie widze faktycznie nic lepszego niz holset. masz racje :wink2:
p.s a moje co ma do tego :cool2: 3,5tys rpm wstaje, 4,5 full boost.
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 Coupe 323i Turbo by SEREK gt28rs->gt...

Post autor: tdserek »

witam nie chce holseta po prostu ... mysle powaznie na garrett gt3076r a/r 78 twin scroll i v band kolektor jest zeliwny na twin scrool chce aby to auto wstawalo jednak w miare sensownie bo bedzie krecone do 6700 obr max full bost fajnie by bylo gdyby mialo ok 3.5 tys i wstawalo wczesniej.
korby kute mam ale nie montuje nie chce rozbierac silnika seryjne korby z m50 starczaja jak widac powyzej 400 km spokojnie tloki sa kute jak cos wyjebie:D sie to mam wal 2.8 kupi sie nowe tloki i zmontuje silnik o wiekszej pojemnosci lub kupi cos od korony:D
chcialbym ponad 500 ale watpie zeby na tych korbach z m50 bylo to bezpieczne choc jezeli ktos mi powie ze moge dmuchac na 500 i choc da cien szansy ze to bedzie smigalo to dmuchne tyle zeby taaki wynik osiagnac.. sprzet ma byc profi


zapodalem 2 linki do turbin co sadzicie?
moze ktos sie wypowiedziec?


nie chce aby mi holset mial full boost przy 4.5 tys bo to za pozno... auto ma ciagnac w duzym zakresie obrotow gdyz mam przelozenia takie ze jak bedzie pozno wstawalo to bedzie lag przy przepieciu biegu!

pozdrowka i prosze o wiecej info odnosnie turbin ktore podalem w linku
makaveli
User
Posty: 103
Rejestracja: 4 lip 2010, o 13:05
Imię: Bartek
lokalizacja: Ożarów Maz

Re: BMW e36 Coupe 323i Turbo by SEREK gt28rs->gt...

Post autor: makaveli »

., hx35 to dobre turbo za mala kase. i dodatkowo calkiem wytrzymale.
fakt ciezkie, duze itd.

napewno tysiac razy lepszy od chinskich gowien!

zgadzam sie z dohc - za zaoszczędzoną kase lepiej kupić dobre (nowe!) opony niz potem pieprzyc ze nie ma sie trakcji przy 350koniach w e36 jak to poniektorzy potrafia.

tdserek - w moim setupie mam full boost zdecydowanie szybciej niz 4k - info jest w moim watku.
e36 m50b28 powered by HX35W - streetlanegarage.pl
12,83 et
plus passat tsi
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 Coupe 323i Turbo by SEREK gt28rs->gt...

Post autor: tdserek »

Witam decyzja padla na borg warner s256 zobaczymy czy uda sie sfinalizowac tranzakcje...
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW e36 Coupe 323i Turbo by SEREK gt28rs->gt...

Post autor: k64 »

makaveli pisze:., hx35 to dobre turbo za mala kase. i dodatkowo calkiem wytrzymale.
fakt ciezkie, duze itd.
nie neguje.
makaveli pisze: napewno tysiac razy lepszy od chinskich gowien!
nie wszystko co chinskie jest gownem , kupisz , sprawdzisz a potem ocenisz :dry:
tdserek pisze:Witam decyzja padla na borg warner s256 zobaczymy czy uda sie sfinalizowac tranzakcje...
:heh: powodzenia, znowu kolejne szlaki beda przetarte w tym temacie :wink2:
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 Coupe 323i Turbo by SEREK gt28rs->gt...

Post autor: tdserek »

borg warner kupiony juz do mnie plynie model s256 twin scroll v-band zakupiona zostala tez pompa bosch 044 oraz wpadl tez nowy ic 600x300x90 wlot wylot 3 cale i to jest cooler z rdzeniem z ciezarowki a nie chinczyk:D no i zdecydowalem sie jednak na wtryski delphi 525cc 3 bar wiec ogolnie coraz blizej skladania:D

Obrazek
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: BMW e36 Coupe 323i Turbo by SEREK gt28rs->gt...

Post autor: elmo0104 »

Ile kosztowały Cię wtryskiwacze?
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 Coupe 323i Turbo by SEREK gt28rs->gt...

Post autor: tdserek »

wtryski od bobr4 z . 850zl nowe 6szt pasuja plug and play wiec bez motania w tulejki i inne wtyczki

wtryski dzis przyszly pojechalem do firmy kls-sport na maszynke je sprawdzic i przy pierwszych 4 szt okazalo sie ze 3 dawaly 500cc a 1 dawal 480cc mowie spoko tragedii nie ma ale przy 4 barach wtryski zaczely sie zacinac:/ bylem w szoku...dobrze ze pojechalem na test ... :hammer: wtryski zostana odeslane i teraz nie wiem co mam szukac albo pojde w te 630cc siemens deka albo nie wiem choc maleckis mowil zeby montowac lepiej mniejsze ale 440 green giant raczej beda zamale:D

ponadto jest problem:/

wymienilem wszystkie uczelki sprawdzilem walki vanos panewki zawory itp... ale cos mi sie wydaje ze poci sie kolo uszzczelki pod glowica a jak wiadomo jest to cometic czy cos sie da z tym zrobic nie zdejmujac jej? poci sie w okolicy napinacza od rozrzadu patrzac od przodu to po lewej stronie na przodzie:/
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW e36 Coupe 323i Turbo by SEREK gt28rs->gt...

Post autor: k64 »

tdserek pisze:wtryski od bobr4 z . 850zl nowe 6szt pasuja plug and play wiec bez motania w tulejki i inne wtyczki

wtryski dzis przyszly pojechalem do firmy kls-sport na maszynke je sprawdzic i przy pierwszych 4 szt okazalo sie ze 3 dawaly 500cc a 1 dawal 480cc mowie spoko tragedii nie ma ale przy 4 barach wtryski zaczely sie zacinac:/ bylem w szoku...dobrze ze pojechalem na test ... :hammer: wtryski zostana odeslane i teraz nie wiem co mam szukac albo pojde w te 630cc siemens deka albo nie wiem choc maleckis mowil zeby montowac lepiej mniejsze ale 440 green giant raczej beda zamale:D

ponadto jest problem:/

wymienilem wszystkie uczelki sprawdzilem walki vanos panewki zawory itp... ale cos mi sie wydaje ze poci sie kolo uszzczelki pod glowica a jak wiadomo jest to cometic czy cos sie da z tym zrobic nie zdejmujac jej? poci sie w okolicy napinacza od rozrzadu patrzac od przodu to po lewej stronie na przodzie:/
jak masz cisnienie ok to czym sie przejmojesz.
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 Coupe 323i Turbo by SEREK gt28rs->gt...

Post autor: tdserek »

rowne jest na wszystkich garkach ale nie chce miec wyciekow:/ troche mnie to martwi bo widac ze leje sie po cometicu ale nie chcialbym narazie tego tykac:/
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: BMW e36 Coupe 323i Turbo by SEREK gt28rs->gt...

Post autor: korona »

Trochę tak po chamsku, ale najprościej zalać to od zewnątrz dwuskładnikowym klejem do metalu, nie oderwie się, nie usmaży, i powstrzyma wyciek - widziałem taki glut-mod. Jak bardziej fachowo, to ściągasz obudowę przednią silnika (uwaga, trzymają też śruby przechodzące przez głowicę!) i po uszczelnieniu tego jakimś silikonem skręcasz z powrotem dociągając dobrze właśnie wspomniane śruby.
www.turboBMW.pl
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW e36 Coupe 323i Turbo by SEREK gt28rs->gt...

Post autor: k64 »

mialem rowniez taki srodek cud i koniecznie dobrze to odtlusc - ale to tak skromnie napisane, bo odpadnie. (to taki miód 2 skladnikowy) niby do alu idealny- uszczelnialem tym aluminiowa pokrywe rozrzadu z przodu takie tam ... jak bedziesz ja spowrotem osadzac to uwazaj zeby uszczelki pod glowica nie uszdzkocic bo jak sie dobrze przyjzysz zobaczysz ze moze sie podwinac a potem to huhu woda poleci ... zdejmiesz to zrozumisz - a jak zmascisz to ratowac cie bedzie sciaganie glowicy (z doswiadczenia na wlasnej skorze) :greek2:
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36c m50/m52 Turbo BW S256 gruubooo?

Post autor: tdserek »

Wlasnie pokrywa rozrzadu byla demontowana tak samo pokrywa glowicy oraz miska wszedzie wpadly ori uszczelki i gdzie trzeba bylo silikon reinza ale to definitywnie cieknie z uszczelki pod glowica wiec lipa straszna... albo to zostawie albo szarpne czapke tylko kurde szkoda tego cometica na wszystkich garkach takie samo cisnienie uklad wodny od chlodnicy tez trzyma cisnienie wic nie wiem kurde :/

Postep...znikomy... wciaz czekam na turbo z usa powinno byc w przyszlym tygodniu:D wtedy pomierzymy wejscia wyjscia kupimy silikony v-band opaski i bedzie troche spawania:D

narazie odebralem wtryski... delphi 525cc okazaly sie kupa dlatego zakupilem od sida bosch 550cc(dlugie) wraz z instalacja do podlaczenia gdyz maja inne wtyczki
Obrazek

Obrazek

http://www.boschdealer.com/index.php?ma ... ucts_id=49" onclick="window.open(this.href);return false;

jutro w wolnej chwili je sprawdze zeby nie bylo:D jak z tymi delphi ale licze ze beda wystarczajace nawet na stage 3:D

nowe graty do wydechu

flansze 3' v-band oraz bov 50mm
Obrazek
przyszedl tez zrobiony na zamowienie catchtank properfect
ODPOWIEDZ