E36 320>328>325TURBO DRIFT

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: E36 320>328>325TURBO DRIFT

Post autor: Michał_Małecki »

grubyrrc pisze:Wahacze regulowane do E36 odpowiedzialne są za kąt pochylenia koła +/-, natomiast fasolki w blachach w progu są odpowiedzialne za zbieżność.
U mnie jest mega rozbieg, kąt ogarnąłem.
Martwi mnie jakiś błąd w montażu.
Generalnie norma w mocno obniżonym E36 z kołami ustawionymi na "0" regulowanymi wahaczami. Fasolki i będzie OK. Pamiętaj aby najpierw ustawić kąt pochylenia koła i dopiero wtedy zbieżność.

Obrazek
grubyrrc
User
Posty: 22
Rejestracja: 25 lis 2014, o 21:10
Imię: Lech
lokalizacja: WLKP

Re: E36 320>328>325TURBO DRIFT

Post autor: grubyrrc »

Dzięki Michał, widzę że wiesz wszystko :clap:
Rozumiem że tylko frezowanie wchodzi w grę.
ODPOWIEDZ