BMW M54B30 E46 czyli 330Ci Supercharged by MTG
-
- User
- Posty: 179
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:15
- Imię: Mariusz
- lokalizacja: Płock
BMW M54B30 E46 czyli 330Ci Supercharged by MTG
Witam.
Oto BMW 330Ci Alpina użytkownika Santino który postanowił dołożyć trochę koni i mam nadzieję że teraz jest zadowolony z efektów
Doładowanie 0.4b
Moc i moment - auto nie było hamowane bo sprzęgło poddało się w oka mgnieniu
Modyfikacje:
? seryjny silnik M54B30
? Kompresor ASA TM-12 ze sprzęgłem załaczającym się od 1300obr
? Flnsza mocująca wykonana przez G-POWER zmodyfikowana przez MTG bo mocowania nie pasowały i flansza 4mm wchodziła na pasek
? stożkowy filtr powietrza dorobiony pod ten zestaw - podziękowania dla firmy Simota
? dłuższy pasek klinowy
? DV Bosch by MTG
? Rura ssąca G-POWER
? Rury dolotowe kwasoodporne by MTG
? Załączki i wężyki Samco wszedzie gdzie tylko sie dało
? przerobiona odma oraz układ podciśnień by MTG
? podniesione ciśnienie na org regulatorze paliwa- patent własny
? magistrala olejowa - spływ i dopływ by MTG
Układ wydechowy:
? Seria zmodyfikowana nieco przez właściciela
Układ paliwowy:
? seryjne wtryskiwacze 320cc/min. Siemens Deca
? pompa paliwa- seria
Elektronika:
? Autoadaptacja - 12.7-13.1 AFR na WOT
Zestaw który otrzymałem nie pasował do tego modelu P&P i był przerobiony pod umieszczenie przepustnicy przed kompresorem ale trochę rzeźby i po 3 tygodniach auto wreszcie wyjechało
Oto kilka fotek z projektu bo nie było czasu porobić zdjęć w trakcie prac
I porównanie męskiego Vortecha do ASA
Oto BMW 330Ci Alpina użytkownika Santino który postanowił dołożyć trochę koni i mam nadzieję że teraz jest zadowolony z efektów
Doładowanie 0.4b
Moc i moment - auto nie było hamowane bo sprzęgło poddało się w oka mgnieniu
Modyfikacje:
? seryjny silnik M54B30
? Kompresor ASA TM-12 ze sprzęgłem załaczającym się od 1300obr
? Flnsza mocująca wykonana przez G-POWER zmodyfikowana przez MTG bo mocowania nie pasowały i flansza 4mm wchodziła na pasek
? stożkowy filtr powietrza dorobiony pod ten zestaw - podziękowania dla firmy Simota
? dłuższy pasek klinowy
? DV Bosch by MTG
? Rura ssąca G-POWER
? Rury dolotowe kwasoodporne by MTG
? Załączki i wężyki Samco wszedzie gdzie tylko sie dało
? przerobiona odma oraz układ podciśnień by MTG
? podniesione ciśnienie na org regulatorze paliwa- patent własny
? magistrala olejowa - spływ i dopływ by MTG
Układ wydechowy:
? Seria zmodyfikowana nieco przez właściciela
Układ paliwowy:
? seryjne wtryskiwacze 320cc/min. Siemens Deca
? pompa paliwa- seria
Elektronika:
? Autoadaptacja - 12.7-13.1 AFR na WOT
Zestaw który otrzymałem nie pasował do tego modelu P&P i był przerobiony pod umieszczenie przepustnicy przed kompresorem ale trochę rzeźby i po 3 tygodniach auto wreszcie wyjechało
Oto kilka fotek z projektu bo nie było czasu porobić zdjęć w trakcie prac
I porównanie męskiego Vortecha do ASA
-
- User
- Posty: 60
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 21:30
- Imię: Jacek
- lokalizacja: Płock
- Lokalizacja: Płock
Re: BMW M54B30 E46 czyli 330Ci Supercharged by MTG
nikt ci nic nie napisał jest ktoś jeszcze na tym forum ??
BMW E30 332i Alpina. KIA CLARUS FUUL AMERICANOS
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW M54B30 E46 czyli 330Ci Supercharged by MTG
Mario jaka jest różnica w zachowaniu się pojazdu/silnika w przypadku umieszczenia przepustnicy przed i za kompresorem? Ma to jakiś istotny wpływ?
Wiem z innego forum że w trakcie tworzenia są gotowe zestawy by MTG z kompresorem do M54, czy będzie to rozwinięte o np. M52? Może jakieś szczegóły?
Pozdrawiam i gratuluje projektu
Wiem z innego forum że w trakcie tworzenia są gotowe zestawy by MTG z kompresorem do M54, czy będzie to rozwinięte o np. M52? Może jakieś szczegóły?
Pozdrawiam i gratuluje projektu
-
- User
- Posty: 44
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 21:31
- Imię: Adam
- lokalizacja: Kalisz
Re: BMW M54B30 E46 czyli 330Ci Supercharged by MTG
moze ktos podpowie jak rozwiazac kwestie wiekszego regulatora cisnienia paliwa w moim e46?
wiadomo ze seryjny regulator jest w filtrze paliwa, chce zalozyc pompe paliwa od M3 e46 lub walbro jeszcze nie zdecydowalem, a to nei ma sensu przy seryjnym regulatorze
wiadomo ze seryjny regulator jest w filtrze paliwa, chce zalozyc pompe paliwa od M3 e46 lub walbro jeszcze nie zdecydowalem, a to nei ma sensu przy seryjnym regulatorze
-
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 8 lis 2010, o 22:30
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Szczecin
Re: BMW M54B30 E46 czyli 330Ci Supercharged by MTG
Mozesz dac listwe wtryskowa z M52TU, zaslepic miejsce na ori regulator i dac regulowany z manometrem.
- dimas26
- Nowy na forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 2 sty 2012, o 21:00
- Imię: Dmitriy
- lokalizacja: ukraine
Re: BMW M54B30 E46 czyli 330Ci Supercharged by MTG
Elektronika:
? Autoadaptacja - 12.7-13.1 AFR na WOT -more information is very interested!!
? Autoadaptacja - 12.7-13.1 AFR na WOT -more information is very interested!!
-
- Nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 21 maja 2012, o 20:58
- Imię: Przemek
- lokalizacja: DG
Re: BMW M54B30 E46 czyli 330Ci Supercharged by MTG
przyłączam sie również do tej prośbydimas26 pisze:Elektronika:
? Autoadaptacja - 12.7-13.1 AFR na WOT -more information is very interested!!
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW M54B30 E46 czyli 330Ci Supercharged by MTG
tzn ze tak malo wydajny jest kompresor (mimo ze duzo laduje) i / lub / albo DME jest na tyle "wydajny" ze potrafi sie przestawic / ustawic w miare poprawna dawke paliwa . A jak sie podniesie c. na listwie minimalnie więcej to jeszcze lepiej.
Jednym słowem Siemensy w m54 niby cięzkie do wystrojenia (tak naprawde det ogarnia paliwo dobrze (ale zapłony to gorsza sprawa) ale same w sobie DME siemensa mądre sa
(oczywiscie do jakiegos stopnia, do małego dmuchania i to z mało wydajnego kompresora / turbiny dadzą rade).
pozdrawiam .
Jednym słowem Siemensy w m54 niby cięzkie do wystrojenia (tak naprawde det ogarnia paliwo dobrze (ale zapłony to gorsza sprawa) ale same w sobie DME siemensa mądre sa
(oczywiscie do jakiegos stopnia, do małego dmuchania i to z mało wydajnego kompresora / turbiny dadzą rade).
pozdrawiam .
- suwalradom
- Turbo-Team
- Posty: 147
- Rejestracja: 10 lut 2012, o 11:18
- Imię: Daniel
- lokalizacja: irl
- Lokalizacja: irl-pl(radom)
Re: BMW M54B30 E46 czyli 330Ci Supercharged by MTG
Czy mógłbyś zdradzić co przerobiles w związku z odma?? Bo wodze że ten wąż od odmy pod kolektor wygląda na oryginalny.
-
- Nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 21 maja 2012, o 20:58
- Imię: Przemek
- lokalizacja: DG
Re: BMW M54B30 E46 czyli 330Ci Supercharged by MTG
Musze dopytać, analizując Twoją wypowiedz moim małym rozumkiem nie trzeba było stroić auta np. świnią tylko DME dobrało sobie samo dawkę ? bo właśnie miałem taki pomysł żeby do mojego silnika M52B25tu wrzucić kompresor EATON M62 i dać wtryski od M54B30 i podnieść jakoś ciśnienia na regulatorze paliwa czy jest szansa że chodziło by to bez strojenia na seryjnym DME ?. pisze:tzn ze tak malo wydajny jest kompresor (mimo ze duzo laduje) i / lub / albo DME jest na tyle "wydajny" ze potrafi sie przestawic / ustawic w miare poprawna dawke paliwa . A jak sie podniesie c. na listwie minimalnie więcej to jeszcze lepiej.
Jednym słowem Siemensy w m54 niby cięzkie do wystrojenia (tak naprawde det ogarnia paliwo dobrze (ale zapłony to gorsza sprawa) ale same w sobie DME siemensa mądre sa
(oczywiscie do jakiegos stopnia, do małego dmuchania i to z mało wydajnego kompresora / turbiny dadzą rade).
pozdrawiam .
Odrazu prostuje sprawę że dmuchał bym lekko w granicach 0,3-0,4 bar
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW M54B30 E46 czyli 330Ci Supercharged by MTG
jutro wystawie pelny zestaw wlasnie z 330 , ktory dzialal na 0,4 bara i eatonie m62 przez miesiac czasu u znajomego ktoremu pomagalem w instalacji, (wlasciciel chce turbo i zakuc silnik) .przemekmdc pisze:Musze dopytać, analizując Twoją wypowiedz moim małym rozumkiem nie trzeba było stroić auta np. świnią tylko DME dobrało sobie samo dawkę ? bo właśnie miałem taki pomysł żeby do mojego silnika M52B25tu wrzucić kompresor EATON M62 i dać wtryski od M54B30 i podnieść jakoś ciśnienia na regulatorze paliwa czy jest szansa że chodziło by to bez strojenia na seryjnym DME ?. pisze:tzn ze tak malo wydajny jest kompresor (mimo ze duzo laduje) i / lub / albo DME jest na tyle "wydajny" ze potrafi sie przestawic / ustawic w miare poprawna dawke paliwa . A jak sie podniesie c. na listwie minimalnie więcej to jeszcze lepiej.
Jednym słowem Siemensy w m54 niby cięzkie do wystrojenia (tak naprawde det ogarnia paliwo dobrze (ale zapłony to gorsza sprawa) ale same w sobie DME siemensa mądre sa
(oczywiscie do jakiegos stopnia, do małego dmuchania i to z mało wydajnego kompresora / turbiny dadzą rade).
pozdrawiam .
Odrazu prostuje sprawę że dmuchał bym lekko w granicach 0,3-0,4 bar
calosc bez strojenia, pod pedalem gazu "guzik" wlaczajacy eatona i pare innych dogodnien prostych ale niezawodnych bylo zeby to mialo rece i nogi . Mapa paliwa przestawila sie sama bardzo ladnie, afr w miare ok, wtryski seryjne, auto o wiele lepiej jedzie w stosunku do seri i nie sa to przyrosty mocy po bajerach typu filtr stozkowy , troche dziwi mnie ze nie ktorym w silniku 2,8 ledwo 0,3 laduje eaton .
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW M54B30 E46 czyli 330Ci Supercharged by MTG
Kamilu, 0.4bar w peaku nie trudno osiągnąć na M62, gorzej to potem utrzymać. Nie wierzę, że w silniku 3.0-litrowym utrzymaliście 0.4bar do końca, M62tka nie ma takiego przepływu. Pozdr.. pisze:jutro wystawie pelny zestaw wlasnie z 330 , ktory dzialal na 0,4 bara i eatonie m62 przez miesiac czasu u znajomego ktoremu pomagalem w instalacji, (wlasciciel chce turbo i zakuc silnik) .
calosc bez strojenia, pod pedalem gazu "guzik" wlaczajacy eatona i pare innych dogodnien prostych ale niezawodnych bylo zeby to mialo rece i nogi . Mapa paliwa przestawila sie sama bardzo ladnie, afr w miare ok, wtryski seryjne, auto o wiele lepiej jedzie w stosunku do seri i nie sa to przyrosty mocy po bajerach typu filtr stozkowy , troche dziwi mnie ze nie ktorym w silniku 2,8 ledwo 0,3 laduje eaton .
Maleckis Motorsport
-
- Nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 sie 2017, o 15:40
- Imię: Mario
- lokalizacja: Kraków
Re: BMW M54B30 E46 czyli 330Ci Supercharged by MTG
Panowie
Czy ktoś ma wiedzę co do kompresora firmy G power, ja mam bmw e46 330 chcę do niej założyć kit g power supercherger system- SK Plus RS- 3 series E46 330i- 306hp. Był bym niezmiernie wdzięczny. Potrzebuję informacji jak go zamontować co gdzie jak uciąć, co zdemontować, jak poprawić montaż G powera itd.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Mariusz
Czy ktoś ma wiedzę co do kompresora firmy G power, ja mam bmw e46 330 chcę do niej założyć kit g power supercherger system- SK Plus RS- 3 series E46 330i- 306hp. Był bym niezmiernie wdzięczny. Potrzebuję informacji jak go zamontować co gdzie jak uciąć, co zdemontować, jak poprawić montaż G powera itd.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Mariusz