E30m50turbo
- turboe30
- User
- Posty: 20
- Rejestracja: 25 paź 2010, o 19:03
- Imię: Karol
- lokalizacja: Augustów
E30m50turbo
hej. jestem świeżak na forum więc proszę mnie oszczędzić jeśli chodzi o błędy i niejasności .
do tej pory robiłem co mi i mojemu mechanikowi przyszło do głowy....
Mam BMW e30 86rok cabrio m50b25 turbo obecna moc 235KM i 407NM moja zabawa z tym samochodem zaczęła się na początku tego roku ... zacząłem od tłumiki dolot i itp. ale było mało i mało .. więc zacząłem się bawić z turbem.... i w tej chwili to wygląda tak :
*Model:
e30 325i cabrio z 1986roku
*Modyfikacje
sprzęgło oryginał przerobiony u Radzikowskiego
kolektor własnej roboty
uszczelka pod głowice kanapka (uszczelka+przekładka+uszczelka) przekładka metoda prób i błędów
turbo KKK z jakiegoś audi z 86r (chyba 200 kaseton tzn. 2.2turbo benzyna) regulacja ręczna
*Silnik:
m50b25 odprężony z
*Układ dolotowy:
filtr stożkowy zamiast lampy
*Układ wydechowy:
przelot na końcu tłumik od Q7 4.2tdi (taki akurat się trafił)
*Układ paliwowy / wtryskowy:
wtryski 340cc (chyba)
pompa paliwa walbro 250litrów i podobno ok 6barów
regulator ciśnienia paliwa był ale zaczął ciec to go wywaliłem
*Elektronika / wskaźniki:
seryjny komp.. (na razie)
wskaźnik doładowania turbo (boost)
Mam kupinoe ale jeszcze nie zamontowane ciśnienie oleju, temperatura oleju, volt,
*Układ chłodzenia:
intercooler o wymiarach ... (podam za parę dni)
chłodnica wody od 524td
chłodnica oleju (mam dwie ale żadna nie zamontowana od 524td i od 325tdsautomat od skrzyni) jeszcze nie zdecydowałem
*Układ napędowy:
sprzęgło oryginał przerobiony u Radzikowskiego
skrzynia od 2.7 ety
most ok 3.80 zaspawany
podpora własnej roboty (kawałek rury a w nim guma którą się wkłada w sprężyny )
*Układ hamulcowy
przód od 325i z 90r (bo mój nie był wentylowany)
tył oryginał tarcza
ręczny naciągnięty tak że blokuje koła na drugim ząbku
*Zawieszenie:
zmienione zwrotnice (bo w tym roczniku były wąskie z przodu)
sprężyny H&R
amory przód kayaba (modelu nie znam )
amory tył bodaj że mts
Koła i opony
koła borbet A 16cali na 9cali x4
opny przód 195/45/16
tył 225/40/16 (i wszystko co da się upalić )
*BODY KIT i wnętrze:
kolor na razie mat docelowo niebieski (alpina blau)
zderzaki oryginał
dokładka przód alpina
dokładka tył pfeba
lotka na tylnej klapie m-technik II (najładniejsza do e30)
środek oryginał fotele sport m-technik czerwona skóra
gałka m-technik
kierownica m-technik (jeszcze nie zamontowana)
............................... i parę innych zabawek których nie wymieniłem
Mam jeszcze jedną bardzo ważną rzecz do ogarnięcia a mianowicie kompa gdyż mam seryjny
może ktoś podpowiedzieć jak ogarnąć sprawę z kompem .... słyszałem o ecu-master (pigiback).... może ktoś coś podrzuci ....
PS. jestem z Augustowa ale obecnie zawiozłem auto do stolicy właśnie żeby ogarnąć ten temat....
do tej pory robiłem co mi i mojemu mechanikowi przyszło do głowy....
Mam BMW e30 86rok cabrio m50b25 turbo obecna moc 235KM i 407NM moja zabawa z tym samochodem zaczęła się na początku tego roku ... zacząłem od tłumiki dolot i itp. ale było mało i mało .. więc zacząłem się bawić z turbem.... i w tej chwili to wygląda tak :
*Model:
e30 325i cabrio z 1986roku
*Modyfikacje
sprzęgło oryginał przerobiony u Radzikowskiego
kolektor własnej roboty
uszczelka pod głowice kanapka (uszczelka+przekładka+uszczelka) przekładka metoda prób i błędów
turbo KKK z jakiegoś audi z 86r (chyba 200 kaseton tzn. 2.2turbo benzyna) regulacja ręczna
*Silnik:
m50b25 odprężony z
*Układ dolotowy:
filtr stożkowy zamiast lampy
*Układ wydechowy:
przelot na końcu tłumik od Q7 4.2tdi (taki akurat się trafił)
*Układ paliwowy / wtryskowy:
wtryski 340cc (chyba)
pompa paliwa walbro 250litrów i podobno ok 6barów
regulator ciśnienia paliwa był ale zaczął ciec to go wywaliłem
*Elektronika / wskaźniki:
seryjny komp.. (na razie)
wskaźnik doładowania turbo (boost)
Mam kupinoe ale jeszcze nie zamontowane ciśnienie oleju, temperatura oleju, volt,
*Układ chłodzenia:
intercooler o wymiarach ... (podam za parę dni)
chłodnica wody od 524td
chłodnica oleju (mam dwie ale żadna nie zamontowana od 524td i od 325tdsautomat od skrzyni) jeszcze nie zdecydowałem
*Układ napędowy:
sprzęgło oryginał przerobiony u Radzikowskiego
skrzynia od 2.7 ety
most ok 3.80 zaspawany
podpora własnej roboty (kawałek rury a w nim guma którą się wkłada w sprężyny )
*Układ hamulcowy
przód od 325i z 90r (bo mój nie był wentylowany)
tył oryginał tarcza
ręczny naciągnięty tak że blokuje koła na drugim ząbku
*Zawieszenie:
zmienione zwrotnice (bo w tym roczniku były wąskie z przodu)
sprężyny H&R
amory przód kayaba (modelu nie znam )
amory tył bodaj że mts
Koła i opony
koła borbet A 16cali na 9cali x4
opny przód 195/45/16
tył 225/40/16 (i wszystko co da się upalić )
*BODY KIT i wnętrze:
kolor na razie mat docelowo niebieski (alpina blau)
zderzaki oryginał
dokładka przód alpina
dokładka tył pfeba
lotka na tylnej klapie m-technik II (najładniejsza do e30)
środek oryginał fotele sport m-technik czerwona skóra
gałka m-technik
kierownica m-technik (jeszcze nie zamontowana)
............................... i parę innych zabawek których nie wymieniłem
Mam jeszcze jedną bardzo ważną rzecz do ogarnięcia a mianowicie kompa gdyż mam seryjny
może ktoś podpowiedzieć jak ogarnąć sprawę z kompem .... słyszałem o ecu-master (pigiback).... może ktoś coś podrzuci ....
PS. jestem z Augustowa ale obecnie zawiozłem auto do stolicy właśnie żeby ogarnąć ten temat....
e30 coupe m102 k27
e30 cabrio m50b25 turbo
e30 cabrio m50b25 turbo
- Bambus
- User
- Posty: 52
- Rejestracja: 4 lis 2009, o 10:21
- Imię: Robert
- lokalizacja: Kutno
- Lokalizacja: Kutno
Re: E30m50turbo
Jak wiesz już jak to wrzucaj foty
Latasz na seryjnym kompie?
Latasz na seryjnym kompie?
e30 335i drift car
e36 takie zwykłe coupe m44
GG 5906624
e36 takie zwykłe coupe m44
GG 5906624
-
- Nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 paź 2010, o 23:47
- Imię: Adam
- lokalizacja: Warszawa
Re: E30m50turbo
Dobry projekt widzilem jak to lata dwa razy w stolicy:) filmy juz w drodze do ciebie pozdrawiam
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: E30m50turbo
http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=29" onclick="window.open(this.href);return false; Skorzystaj z tego schematu i popraw opis, będzie bardziej czytelne i przejrzyste, jest tam także opis jak wkleić zdjęcia. Czekamy na zdjęcia, czym więcej tym lepiej
www.turboBMW.pl
- turboe30
- User
- Posty: 20
- Rejestracja: 25 paź 2010, o 19:03
- Imię: Karol
- lokalizacja: Augustów
Re: E30m50turbo
dzisiaj coś zapodam jak będę miał pauzę bo na razie stoję w korku pod HannoveremBambus pisze:Jak wiesz już jak to wrzucaj foty
Latasz na seryjnym kompie?
`niestety mam seryjny komp.... może coś doradzisz ???
e30 coupe m102 k27
e30 cabrio m50b25 turbo
e30 cabrio m50b25 turbo
- Bambus
- User
- Posty: 52
- Rejestracja: 4 lis 2009, o 10:21
- Imię: Robert
- lokalizacja: Kutno
- Lokalizacja: Kutno
Re: E30m50turbo
Ten temat powinien Ci pomóc:
http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=2&t=178" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=2&t=178" onclick="window.open(this.href);return false;
e30 335i drift car
e36 takie zwykłe coupe m44
GG 5906624
e36 takie zwykłe coupe m44
GG 5906624
- turboe30
- User
- Posty: 20
- Rejestracja: 25 paź 2010, o 19:03
- Imię: Karol
- lokalizacja: Augustów
Re: E30m50turbo
trochę ogarnąłem projektkorona pisze:http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=29 Skorzystaj z tego schematu i popraw opis, będzie bardziej czytelne i przejrzyste, jest tam także opis jak wkleić zdjęcia. Czekamy na zdjęcia, czym więcej tym lepiej
a teraz jakieś fotki o nim na razie powrzucam bez tołku a potem ogarnę całośc :
e30 coupe m102 k27
e30 cabrio m50b25 turbo
e30 cabrio m50b25 turbo
- turboe30
- User
- Posty: 20
- Rejestracja: 25 paź 2010, o 19:03
- Imię: Karol
- lokalizacja: Augustów
Re: E30m50turbo
wiem że ludzie potrafią być debilami i chyba ja nim jestem od 10 rano dodałem pierwsze zdjęcie ...... no ale teraz już pójdę szerzej....
e30 coupe m102 k27
e30 cabrio m50b25 turbo
e30 cabrio m50b25 turbo
- turboe30
- User
- Posty: 20
- Rejestracja: 25 paź 2010, o 19:03
- Imię: Karol
- lokalizacja: Augustów
Re: E30m50turbo
sam nie wiem od czego zacząć wrzucę pare fotek jak wygląda a potem jak powstał .....
a o to mój śmietnik w wersji normalnej
wersja niegrzeczna
a o to mój śmietnik w wersji normalnej
wersja niegrzeczna
e30 coupe m102 k27
e30 cabrio m50b25 turbo
e30 cabrio m50b25 turbo
- turboe30
- User
- Posty: 20
- Rejestracja: 25 paź 2010, o 19:03
- Imię: Karol
- lokalizacja: Augustów
Re: E30m50turbo
powstał tak !!!
na początek remont silnika
na początek remont silnika
e30 coupe m102 k27
e30 cabrio m50b25 turbo
e30 cabrio m50b25 turbo
- turboe30
- User
- Posty: 20
- Rejestracja: 25 paź 2010, o 19:03
- Imię: Karol
- lokalizacja: Augustów
Re: E30m50turbo
potrzebny był natrysk oleju na turbo
kawałek wentylatora
Coś żeby było słychać nie tylko tłumik
Coś musi pompować -- turbo
chłodnica wody
potrzebny był dawca organów
pacjent gotowy na przeszczep nerki
kawałek wentylatora
Coś żeby było słychać nie tylko tłumik
Coś musi pompować -- turbo
chłodnica wody
potrzebny był dawca organów
pacjent gotowy na przeszczep nerki
e30 coupe m102 k27
e30 cabrio m50b25 turbo
e30 cabrio m50b25 turbo
- turboe30
- User
- Posty: 20
- Rejestracja: 25 paź 2010, o 19:03
- Imię: Karol
- lokalizacja: Augustów
Re: E30m50turbo
dobra przejrzałem opis swego projektu i straszny bałagan........ ale obiecuje że poprawie...
dobrze że chociaż opis trochę ogarnąłem....
dobrze że chociaż opis trochę ogarnąłem....
e30 coupe m102 k27
e30 cabrio m50b25 turbo
e30 cabrio m50b25 turbo
- turboe30
- User
- Posty: 20
- Rejestracja: 25 paź 2010, o 19:03
- Imię: Karol
- lokalizacja: Augustów
- turboe30
- User
- Posty: 20
- Rejestracja: 25 paź 2010, o 19:03
- Imię: Karol
- lokalizacja: Augustów
Re: E30m50turbo
może ktoś podpowie gdzie w warszawie wystroją mi go i skóry nie zedrą
e30 coupe m102 k27
e30 cabrio m50b25 turbo
e30 cabrio m50b25 turbo
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź