Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
TOMMY
User
Posty: 17
Rejestracja: 23 lis 2010, o 17:54
Imię: Tomek
lokalizacja: Pruszków

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: TOMMY »

Ładnie to wszystko wygląda ale poszerzenie by się przydało :pasuje:
TOMMY
User
Posty: 17
Rejestracja: 23 lis 2010, o 17:54
Imię: Tomek
lokalizacja: Pruszków

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: TOMMY »

Ja też nie długo zaczynam swój projekt e36 m50b25 narazie
:rolleyes2:
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: Wąski »

Takie pytanko co myślicie o takich poszerzeniach!?????



http://allegro.pl/show_item.php?item=1762456643" onclick="window.open(this.href);return false;
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: Blacha »

W/g mnie jak do sportu to fajnie to wygląda, musisz tylko pamiętać żeby opon nie upalać do końca :wink2:
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: Wąski »

chyba kupie te poszerzenia bo wydaje mi się że są ok :)

Obrazek
coraz bliżej końca :D
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: forti »

Zakladaj szyby jak mam stroic??, a ma padac hehehe.
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: Wąski »

lepiej załatw sobie na szybko skrócenie nóg bo nie wiem jak się tam zmieścisz :P
Wąski
BSS
turboexpert.pl
max325
User
Posty: 124
Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
Imię: marek
lokalizacja: czestochowa

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: max325 »

dlaczego przod szerzej niz tyl???? nie powinno byc czasem odwrotnie??? chyba ze tak mega namodziles z katem skretu...
Drix92
User
Posty: 24
Rejestracja: 8 lip 2011, o 12:22
Imię: Piotr
lokalizacja: Mińsk Maz.

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: Drix92 »

Tył szerszy powinien być przy ćwiartce. A kolega szykuje auto na drift, czyli przód musi się trzymać a tył ślizgać:)
max325
User
Posty: 124
Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
Imię: marek
lokalizacja: czestochowa

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: max325 »

Drix92 i tu sie mylisz, jesli masz tyl szeroko to auto jest duzo stabilniejsze, latwiejsze do prowadzenia i latwiej o trakcje ktora rowniez jest bardzo potrzebna w drifcie.
Drix92
User
Posty: 24
Rejestracja: 8 lip 2011, o 12:22
Imię: Piotr
lokalizacja: Mińsk Maz.

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: Drix92 »

Każdy ma swoje doświadczenia. Nie podważam Twoich. Mi na tylnych kapciach 185 albo 195 się dobrze lata bokiem. Do palenia zawsze zakladam wąskie kapciochy. Wiem ze czasami trudniej auto wyprowadzić ale to kwestia techniki :) Na codzień latam na 215 i jak jade po wspanialych polskich drogach to czasami potrafi wyrwać kierownice z rąk:)
max325
User
Posty: 124
Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
Imię: marek
lokalizacja: czestochowa

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: max325 »

wszystko zalezy ile masz mocy. im masz mocniejsze auto tym musisz miec wieksze/szersze kolo bo inaczej zaczynasz jarac gume a nie jechac. pod tym wzgledem drift jest podobny do 1/4mili hehe. osobiscie mam e30 335i i jezdzilem z dystansami 50mm na strone i bez. wierz mi ze jest duza roznica w prowadzeniu auta. ale zakonczmy juz offtopa bo zaraz dostaniemy za to nagrode :rozczarowany:
Waski bedziesz na drift-open????
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: Wąski »

to tak Panowie z przodu dystans jest 6cm z tyłu 7.2cm
na foto tak to wygląda bo z przodu narazie są jakieś balony 16-stki a z tyłu 15 małe
czekam na poszerzenia i zakładam na przód 205/45r16 (z tyłu przeważnie latam na 15' i 16" ) poszerzenia wychodzą mniej wiecej równo jak mam założone takie same koła

Co do D.O. to tak startuje! trzymajcie kciuki żeby się nic nie zjeb....... i myśle że będzie ok :heh:

http://www.drift-open.pl/pl/strona/23,runda-2-wroclaw" onclick="window.open(this.href);return false;
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: Blacha »

Drix92 pisze:...a tył ślizgać:)
Bez trakcji to nie drift tylko upalanie lka, nie po to się modzi geometrie tylnych kół na jak największy styk opony z jezdnią żeby się "ślizgała" :frusty:
Im większa takcja tym większa prędkość w drifci i więcej dymu :cool2:
Wąski powodzenia na D. O., przyjede pokibicować :wink2:
Drix92
User
Posty: 24
Rejestracja: 8 lip 2011, o 12:22
Imię: Piotr
lokalizacja: Mińsk Maz.

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: Drix92 »

To wszystko co napisałeś to ja wiem ;) ale moje auto ma narazie tylko 170 kuca więc latwiej jej jest na węzszych kapciach :) przy 215 na tyle nie miała takiej chęci do jazdy bokiem. Nie od dziś wiadomo że drift to poślizg kontrolowany także ten wykład był zbędny :) I koniec tego tematu gdyż to nie miejsce na taką dyskusję :)
ODPOWIEDZ