
Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
-
- User
- Posty: 17
- Rejestracja: 23 lis 2010, o 17:54
- Imię: Tomek
- lokalizacja: Pruszków
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
Ładnie to wszystko wygląda ale poszerzenie by się przydało 

-
- User
- Posty: 17
- Rejestracja: 23 lis 2010, o 17:54
- Imię: Tomek
- lokalizacja: Pruszków
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
Ja też nie długo zaczynam swój projekt e36 m50b25 narazie


- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
Takie pytanko co myślicie o takich poszerzeniach!?????
http://allegro.pl/show_item.php?item=1762456643" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/show_item.php?item=1762456643" onclick="window.open(this.href);return false;
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
W/g mnie jak do sportu to fajnie to wygląda, musisz tylko pamiętać żeby opon nie upalać do końca 

- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
chyba kupie te poszerzenia bo wydaje mi się że są ok 

coraz bliżej końca


coraz bliżej końca

Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
Zakladaj szyby jak mam stroic??, a ma padac hehehe.
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
lepiej załatw sobie na szybko skrócenie nóg bo nie wiem jak się tam zmieścisz :P
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
- User
- Posty: 124
- Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
- Imię: marek
- lokalizacja: czestochowa
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
dlaczego przod szerzej niz tyl???? nie powinno byc czasem odwrotnie??? chyba ze tak mega namodziles z katem skretu...
-
- User
- Posty: 24
- Rejestracja: 8 lip 2011, o 12:22
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mińsk Maz.
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
Tył szerszy powinien być przy ćwiartce. A kolega szykuje auto na drift, czyli przód musi się trzymać a tył ślizgać:)
-
- User
- Posty: 124
- Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
- Imię: marek
- lokalizacja: czestochowa
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
Drix92 i tu sie mylisz, jesli masz tyl szeroko to auto jest duzo stabilniejsze, latwiejsze do prowadzenia i latwiej o trakcje ktora rowniez jest bardzo potrzebna w drifcie.
-
- User
- Posty: 24
- Rejestracja: 8 lip 2011, o 12:22
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mińsk Maz.
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
Każdy ma swoje doświadczenia. Nie podważam Twoich. Mi na tylnych kapciach 185 albo 195 się dobrze lata bokiem. Do palenia zawsze zakladam wąskie kapciochy. Wiem ze czasami trudniej auto wyprowadzić ale to kwestia techniki
Na codzień latam na 215 i jak jade po wspanialych polskich drogach to czasami potrafi wyrwać kierownice z rąk:)

-
- User
- Posty: 124
- Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
- Imię: marek
- lokalizacja: czestochowa
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
wszystko zalezy ile masz mocy. im masz mocniejsze auto tym musisz miec wieksze/szersze kolo bo inaczej zaczynasz jarac gume a nie jechac. pod tym wzgledem drift jest podobny do 1/4mili hehe. osobiscie mam e30 335i i jezdzilem z dystansami 50mm na strone i bez. wierz mi ze jest duza roznica w prowadzeniu auta. ale zakonczmy juz offtopa bo zaraz dostaniemy za to nagrode
Waski bedziesz na drift-open????

Waski bedziesz na drift-open????
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
to tak Panowie z przodu dystans jest 6cm z tyłu 7.2cm
na foto tak to wygląda bo z przodu narazie są jakieś balony 16-stki a z tyłu 15 małe
czekam na poszerzenia i zakładam na przód 205/45r16 (z tyłu przeważnie latam na 15' i 16" ) poszerzenia wychodzą mniej wiecej równo jak mam założone takie same koła
Co do D.O. to tak startuje! trzymajcie kciuki żeby się nic nie zjeb....... i myśle że będzie ok
http://www.drift-open.pl/pl/strona/23,runda-2-wroclaw" onclick="window.open(this.href);return false;
na foto tak to wygląda bo z przodu narazie są jakieś balony 16-stki a z tyłu 15 małe
czekam na poszerzenia i zakładam na przód 205/45r16 (z tyłu przeważnie latam na 15' i 16" ) poszerzenia wychodzą mniej wiecej równo jak mam założone takie same koła
Co do D.O. to tak startuje! trzymajcie kciuki żeby się nic nie zjeb....... i myśle że będzie ok

http://www.drift-open.pl/pl/strona/23,runda-2-wroclaw" onclick="window.open(this.href);return false;
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
Bez trakcji to nie drift tylko upalanie lka, nie po to się modzi geometrie tylnych kół na jak największy styk opony z jezdnią żeby się "ślizgała"Drix92 pisze:...a tył ślizgać:)

Im większa takcja tym większa prędkość w drifci i więcej dymu

Wąski powodzenia na D. O., przyjede pokibicować

-
- User
- Posty: 24
- Rejestracja: 8 lip 2011, o 12:22
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mińsk Maz.
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
To wszystko co napisałeś to ja wiem
ale moje auto ma narazie tylko 170 kuca więc latwiej jej jest na węzszych kapciach
przy 215 na tyle nie miała takiej chęci do jazdy bokiem. Nie od dziś wiadomo że drift to poślizg kontrolowany także ten wykład był zbędny
I koniec tego tematu gdyż to nie miejsce na taką dyskusję 



